تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/10/22 - 00:42
کد خبر: 341828

بیانیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی درپی سانحه هواپیمایی

در قسمتی از بیانیه آمده است: «با شناسایی مقصر یا مقصران این حادثه هوایی و محاکمه ی آنان در دادگاه قضایی اقدام به خنثی نمودن توطئه های دشمن، لیبرال ها و منافقین کنید.»

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تشکل های بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در بیانیه ای با اشاره به سانحه هواپیمای اوکراینی و ابراز تسلیت به بازماندگان این حادثه با اشاره به خدمات نیروهای مسلح در ایجاد امنیت در 41 سال اخیر خواستار بررسی این سانحه و برخورد با مسببین آن شدند. در بخشی از این بیانیه آمده است: «توضیحات رسانه ای و روشنگری فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تسلی بخش مردم ایران بود این اقدام شجاعانه را ارج می نهیم. چرا که سپاه برخاسته از دل ملت است و ملت پاره های تن شان را هرگز تنها نخواهند گذاشت.»

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الذی لیس لقضائه دافع و لا لعطائه مانع


سرداران رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
با سلام

ما دانشجویان تشکل های بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برخود لازم دانستیم پیرو وقایع اخیر نکاتی چند را یادآور شویم:

اولا ضمن قدردانی از ملت عزیزمان که در همه ی صحنه ها و از جمله تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی حضور پرشکوه داشتند اعلام کنیم همه ی ما عمیقا داغدار هم وطنانی هستیم که در این سانحه هوایی به دیدار معبود شتافتند.

این اتفاق غم انگیز ما را اندوهگین و همه ی ملت شکوهمند ایران را متاثر و متالم کرد، در این راستا لازم است به خانواده های درگذشتگان عزیزمان تسلیت گفته و برای آنان طلب عفو و رحمت از خداوند متعال داشته باشیم

ثانیا تاخیر چندروزه ی شما در اعلام علت این واقعه موجب ایجاد سوالات و ابهامات زیادی گردید (گرچه از یاد نمیبریم که آمریکایی هایی که اکنون سپاه را بخاطر این تاخیر متهم می کنند درب های عین الاسد را تا روز گذشته به طور کامل بر روی خبرنگاران بسته بودند)، که به نظر میرسد روشنگری های بیشتری نیاز دارد چرا که میتواند به اعتماد عمومی مردم به عنوان یکی از مهمترین سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند.

البته توضیحات رسانه ای و روشنگری فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تسلی بخش مردم ایران بود این اقدام شجاعانه را ارج می نهیم. چرا که سپاه برخاسته از دل ملت است و ملت پاره های تن شان را هرگز تنها نخواهند گذاشت.

هم چنین لازم است از حضور مبارکتان بخاطر ۴۱سال امنیت آسمان های کشور، ۴۱ سال حفاظت از کشور در فضاهای ملتهب و حساس، ۴۱ سال جانفشانی جوانان عزیزمان در این ارگان مهم، ۴۱ سال همراهی و یاری در عرصه های جنگ و سیل و زلزله و... با مردم عزیزمان، ۴۱ سال انقلابی گری به معنای واقعی و تربیت افرادی چون سپهبد شهید سلیمانی، و همه ی زحماتی که در این مدت کشیده اید، سپاسگزاریم.

ما دانشجویان از شما می خواهیم در اسرع وقت با شناسایی مقصر یا مقصران این حادثه هوایی و محاکمه ی آنان در دادگاه قضایی اقدام به خنثی نمودن توطئه های دشمن، لیبرال ها و منافقین کنید. در آخر باید خدمت دوستان و مخلصان این نهاد بزرگ انقلابی متذکر شویم که کسانی که دل در گرو نظام جمهوری اسلامی ندارند باید دستشان از دامن این نهاد پربرکت کوتاه شود.

ولا یحسبن الذین کفروا سبقوا انهم لا یعجزون َ

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
ورود سامانه بارشی جدید به کشور
آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد
تقلب در کنکور سراسری صفر است
آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل برگزار می شود
رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top