تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/11/07 - 22:12
کد خبر: 343877

تجمع دانشجویان تبریزی مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه +تصاویر

جمعی از دانشجویان دانشگاه تبریز در اعتراض به اظهارات اخیر ظریف مبنی بر مذاکره با آمریکا ظهر امروز مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز تجمع کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جمعی از دانشجویان دانشگاه تبریز در اعتراض به طرح بحث اخیر دستگاه دیپلماسی کشور توسط ظریف مبنی بر مذاکره با آمریکا، ظهر امروز مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز تجمع کردند.

با توجه به مصاحبه محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه با هفته نامه اشپیگل آلمان و مطرح شدن دوباره مذاکره با آمریکا تروریست بعد از آنکه مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ام دی ماه خط بطلانی بر مذاکره مجدد با دولت آمریکا کشیدند، دانشجویان تبریزی امروز با در دست داشتن پلاکارد‌هایی در مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز مخالفت خود را با این اقدام ذلت بار اعلام کردند.

در پایان این تجمع دانشجویان بیانیه ای قرائت که کردند که در بخشی از آن آمده است:

در شرایط کنونی که سه هفته بیشتر از تشیع باشکوه پیکر شهید سردار سلیمانی نگذشته شهیدی که با خونش برای سالیان سال انقلاب را بیمه کرد حال با گذشت این چند هفته وزیر امورخارجه کشورمان، دکتر جواد ظریف در پیامی که در حساب توییتر خود منتشر کرد، به همه آرمان‌هایی که آن شهید بزرگوار در طول عمر پربرکتش برای آن جهاد کرده بود، پشت پا زده؛ در حالی که سیل جمعیت شرکت کننده در مراسم تشیع پیکر شهید سلیمانی نشان دهنده‌ی پایبندی مردم به همه آرمان‌هایی بود که آن شهید بزرگوار به آن‌ها ایمان داشت.

حال وزیر امور خارجه کشور با به میان کشیدن این مطالب عجزآمیز، نه تنها زیر پا گذاشتن آرمان‌های انقلاب بلکه نشان از بی‌اعتنایی به خواست مردم نیز است. دکتر ظریف با اشاره به اینکه"این آمریکا بود که میز مذاکره را ترک کرد"گویی دلخوش به وعده‌ی «برجام ترامپ» شده است. کاری که عملا بر خلاف منویّات مقام معظّم رهبری و سیاست‌های کلی نظام و آرمان‌های مقاومت است.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آذربایجان شرقی ضمن محکومیت هرنوع سخن و عملی که از روی ضعف و خود باختگی از سوی تمام مقامات کشور، به وزیر امورخارجه متذکر میشود، که به جای چشم دوزی به وعده‌های گاه و بیگاه دشمنان این نظام، که همواره خالی از شأن و احترام بوده‌اند، به درون کشور و توانمندسازی بنیه‌ی داخلی بپردازید و تمام ظرفیت دستگاه دیپلماسی کشور را در این جهت به کارگیرید وگرنه همان داستان همیشگی خواهد بود که همگان به سرانجام آن آگاهند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top