تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/11/15 - 15:51
کد خبر: 344626

معامله قرن بستری برای اضمحلال و نابودی زودرس اسرائیل

اعلام طرح معامله قرن توسط دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا که محصول صهیونیست‌های تندروی درون کاخ سفید و همچنین بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و تیم وی بوده است به نظر می‌رسد این اقدام نیازمند بستر مناسب و زمینه‌سازی‌هایی جدی بوده است. حال سؤالی که در این اینجا مطرح می‌شود این است که مهم‌ترین بستر و زمینه اعلام معامله قرن چه اقدامی بوده است که به نظر می‌رسد این بستر و زمینه ترور سردار شهید سلیمانی بوده است .

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اعلام طرح معامله قرن توسط دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات‌متحده آمریکا که محصول صهیونیست‌های تندروی درون کاخ سفید  و همچنین بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و تیم وی بوده است به نظر می‌رسد این اقدام نیازمند بستر مناسب و زمینه‌سازی‌هایی جدی بوده است. حال سؤالی که در این اینجا مطرح می‌شود این است که مهم‌ترین بستر و زمینه اعلام معامله قرن چه اقدامی بوده است که به نظر می‌رسد این بستر و زمینه ترور سردار شهید سلیمانی بوده است .

شهید سلیمانی در تنگ کردن حلقه محاصره محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی اقدامات قابل توجهی ترتیب داده بود .  به نظر می رسد یکی از پیش شرط های مهم و اساسی ترامپ برای   رونمایی و اجرای طرح معامله قرن ، حذف حاج قاسم ( چهره بین المللی مقاومت ) بود ، تا این طرح را بدون دردسر به پیش ببرد .

اما ترامپ در این برهه از تاریخ نیر دچار اشتباه محاسباتی شده است ، چرا که روحیه مقاومت و ایستادگی در دل و جان ملت های منطقه دمیده شده است وملت های منطقه بیش از پیش از سیاست های خباثت آلود آمریکا آگاه شده اند و از این رهیافت درسهای زیادی فرا گرفته اند.

رژیم صهیونیستی،  رژیمی نامشروع است که با نقض قوانین بین المللی و آواره کردن ملت فلسطین جای پایی در منطقه باز کرده است البته سست و شکننده .

طرح معامله قرن که طرحی شوم برای بسط سلطه اسرائیل و  منزوی کردن فلسطین به معنای واقعی کلمه هست تا فلسطینیان را از آرمان ها و آمال خود مایوس گردانند . معامله قرن در اصل خیانت قرن در حق مسلمانان است که در مقابل این طرح باید کشورهای اسلامی در قالب امت واحد صف آرایی کنند . 

معامله قرن به فضل الهی و با بصیرت ملت های منطقه منتج به شکست خواهد شد .

معامله قرن بستری برای اضمحلال و نابودی زودرس اسرائیل خواهد بود .

علی ای حال،  اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طرح معامله قرن را که مرده به دنیا آمده است به شدت محکوم میکند و نوید برای فلسطینیان داده میشود که محور مقاومت از حمایت خود تا آزادی سازی قدس شریف دست برنخواهد داشت .

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
از ییل تا هاروارد یک‌صدا برعلیه اسرائیل
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top