تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/11/23 - 15:32
کد خبر: 345339

تور کرمان و گشت و گذار در تور کرمان نوروز

آژانس مسافرتی فارا گشت کورش کبیر بعنوان مجری اصلی تور ایرانگردی و کرمان گردی در نوروز ایام زیبایی را با تورهای خود در عید هرسال فراهم نموده و با سفرهایی متنوع به اقصی نقاط ایران تمام خانواده‌های عزیز ایرانی را از نعمت سرزندگی و نشاط نوروزی بهره‌مند می‌سازد.

خبرنامه دانشجویان ایران: تور کرمان و کرمان گردی حتماً برای شما شگفتی‌های نهفته در ابنیه تاریخی‌اش بسیار دارد که به‌گونه‌ای مهم در تحول تاریخ دست داشته‌اند و بی‌شمارش بودنشان دلیل بر مرکز توجه بودن این خطه در قرون گذشته دارد.

 تور کرمان در ایام عادی و یا نوروز،  آنگاه‌ که شما را با سازه‌های بین‌المللی‌اش با انواع باغ‌ها، برج‌ها، عمارت ها و... درگیر تمدن به ‌جامانده از نیاکانمان می‌کند قطره‌ قطره شهدی را در کام وجودتان می‌ریزد که برای اتصال شما به گذشتگان نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

تور کرمان و گشت و گذار در تور کرمان نوروز

 با مهمان شدن در تور کرمان عزیز گویی به ایران‌گردی پرداخته https://faragasht.com/تور-کرمانو می‌توان نمونه‌ای از جاذبه‌های مختلف کشورمان را در این کرمان به‌ خوبی مشاهده نمود. آژانس مسافرتی فارا گشت کورش کبیر در تمامی سفرهایی که برای گردشگران محیا نموده کرمان را به‌ عنوان شهری که پل ارتباطی به بسیاری از شهرهای دیدنی دیگر است مرکز توجه ویژه قرار داده و هرساله عده کثیری را عازم این بخش از کشورمان می‌کند.

آسیاب بادی اگرچه جزء کوچکی از دیدنی‌های این شهر است اما خود به‌تنهایی می‌تواند جاذبه‌ای گیرا برای توریست‌ها و گردشگران داخلی باشد که تا حال نمونه‌های مدرن آن را فقط دیده و نمونه‌های قدیمی‌تر که بسیار جذاب نیز هستند ذوق هنری آن‌ها را تحریک نکرده است، چگونه می‌توان سازه‌ای مرتفع که با اقتدار بر پا ایستاده و امروزه به رستورانی شکیل تبدیل گشته تا مسافران علاوه بر حظ بردن از ظاهر و بنای بیرونی از درون آن نیز دیدن نمایند را با عظمتش نادیده گرفت، این جاذبه در کنار هفت باغ علوی که تقریباً در نزدیکی هم هستند آرامش و استراحت را برای مسافران به ارمغان می‌آورند.

کرمان سفری ترکیب از سنت و مدرنیته
ترکیب سنت و مدرنیته در کنار هم در این آسیاب بادی و تأسیس رستوران و کافی‌شاپ که تمامی سلیقه‌ها را پوشش داده، ایده جالبی است که در کمتر منطقه‌ای از کشورمان می‌توانیم نمونه‌ای از آن را بیابیم، با گذر از آسیب بادی ارگ راین چشم‌هایتان را نوازش می‌دهد و این بار صلابت را در خشت‌هایی که قلعه را تا آسمان برافراشته ترسیم می‌کند و هزاران گردشگر را با دیده دل ‌و جان به‌سوی خود می‌کشاند، ترکیب مربعی با برج‌هایی باصلابت و سردری بزرگ خود از دور می‌تواند عظمت امپراتوری‌ها و سلطنت‌های آن زمان را به رخ مردمان این دوره بکشاند و وجود قسمت‌هایی چون سربازخانه، بارانداز، مکتب‌خانه، مسجد و... نشانه‌ای از توجه و دقت نظر طراحان آن را برساند.

اگر از گرمای کویری کرمان به دنبال پناهگاه امنی می‌گردید، باغ فتح‌آباد یک قصر رؤیایی را در برابر دیدگان شما ترسیم کرده که خنکای آب درون حوض در کنار عمارت ها، برج‌ها و باروها و قناتی که مرکزیت این باغ را در دست گرفته و بر زیبایی و مفرح بودن آن افزوده است، این باغ می‌تواند شمارا در یکی از زیباترین جاذبه‌های تور کرمان فارا گشت، گوشه‌ای از تاریخ این شهر را ترسیم کند، خصوصاً امروزه که با تدابیر صورت گرفته می‌توان آن را به محلی برای تولید و تکثیر گیاهان دارویی یافت که بر رونق این باغ افسانه‌ای افزوده و محوطۀ سبز آن را به ملجائی برای علاقه‌مندان به مقوله گیاه‌شناسی تبدیل کرده است.

 اگر تا حال این مکان‌های ذکرشده را ندیده‌اید و یا اگر بانام بردن آن خاطرات سال‌های گذشته سفر شما و حضورتان در آن برایتان تداعی شده می‌توانید با انواع تورهای کرمان با فارا گشت همراه شده و با مراجعه به آنجا لذتی فراوان را نصیب خود نمایید.

تور کرمان نوروز و گشت و گذار عید امسال
هر شهری در ایران طرفداران خاص خود را دارد که اگر بارها به آن سفرکرده باشند بازهم نمی‌توانند دل از جاذبه‌های کم‌نظیرش بریده و مقصد دیگری را انتخاب نمایند تور کرمان نوروز توریست ها را به سرزمینی می‌برد که کتیبه‌ها، کلوت ها و اماکن تاریخی‌اش آن‌ها را برای سفری به سیر درگذشت های ایران آماده کرده که در دل ایران همتایی برای آن کمتر یافت می‌شود.

تور کرمان و گشت و گذار در تور کرمان نوروز

 مناطق کویری شهداد در نزدیکی گندم بریان لذتی وصف‌ناپذیر را برای شما فراهم می‌کند و یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری این شهر در ایام نوروز و عید به ‌حساب می‌آید، بعد از این دیگر فرقی نمی‌کند به کدام سمت در تور کرمان نوروز فارا گشت حرکت کنید از هر سوی این فقط زیبایی و جذابیت است که خود را پس از دیگری نمایان کرده و شما را در پهنه‌ای عظیم و چشم‌نواز با کمک یک تور همراه می‌کند.

آژانس مسافرتی فارا گشت کورش کبیر بعنوان مجری اصلی تور ایرانگردی و کرمان گردی در نوروز ایام زیبایی را با تورهای خود در عید  هرسال فراهم نموده و با سفرهایی متنوع به اقصی نقاط ایران تمام خانواده‌های عزیز ایرانی را از نعمت سرزندگی و نشاط نوروزی بهره‌مند می‌سازد.

 شما با هر بودجه و توان مالی که وارد این آژانس شوید می‌توانید یک تور نوروز به‌ صرفه را هدیه گرفته و لحظاتی شگفت‌آور را برای خانواده خود فراهم نمایید. کرمان پذیرای شما با آغوش باز در کنار عارفان و نامداران خود شمارا مهمان باغ شاه نعمت اله ولی کرده و با سفر به منطقه گندم بریان، شهداد، سیرچ، کلوت های چشم‌نواز را به شما نشان خواهد داد به ‌هرحال تور کرمان نوروز با جاذبه‌های خود هرساله پذیرای خیل وسیع گردشگرانی است که زیبایی‌های آن را یکی پس از دیگری می‌پسندند و طالب و دوست دار آن‌ها هستند.

برای سفر کرمان با کی هماهنگ کنیم
اگر دوستدار دست ‌نوشته‌های خطی، قرآن‌های نفیس و... باشید کتابخانه و موزه شاه نعمت اله مجموعه کاملی را در اختیار دیدگان شما می‌گذارد که تا دلتان می‌خواهد سیر در تاریخ سیر کرده و انواع مجموعه‌های آن اطلاعات تاریخی شما را همانطور که در ویکی پدیا نیز آمده است تکمیل نماید و باغی به ‌تمام‌ معنای از سرسبزی درختان و طراوت قرآن‌های خطی و خاطرات زره و شمشیر را برایتان یادآوری نماید، مقبره شاه نعمت اله ولی با تمام شکوهش در کنار باغ شازده ماهان یک سفر تمام و کمال را محیا می‌کند اگرچه دیدنی برای دیدن در کرمان مهربان فراوان است اما این بازمانده دوره قاجار می‌تواند به‌تنهایی از ورود تا قسمتی که به شاه‌نشین معروف است آدمی را با آب، درخت، سبزه و کندو کاری‌های تاریخی آن زمان چنان مجذوب نماید که ساعت‌ها برایش ثانیه‌ای بیش نگذرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
سیما حاجی نسب
1399/10/08 - 14:12

کرمان شهر بسیار قشنگیه. همه اولش فکر می کنند یک شهر وسط بیابون است. چیزی که خود منهم از تور کرمان که رزرو کردم انتظار داشتم.
ولی واقعا تصور اشتباهیه. کرمان خیلی با صفاست و درون شهر و اطرافش باغ های مصفای زیادی دیده میشه. باغ شاهزاده ماهان هم که دیگه نیازی به معرفی نداره. یکی از جاهای دیدنی مهم کرمان است.
اگر تا به حال کرمان رو ندیدید حتما پیشنهاد می کنم با تور برید. خوش میگذره بهتون. هتل های پارس و جهانگردی هم که اقامت داشتم راضی بودم.
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top