تاریخ انتشار: شنبه 1398/12/10 - 19:04
کد خبر: 347292

تغییرات جدید عصر جدید

از جمله تغییرات ظاهری فصل جدید «عصر جدید» می‌توان به فضای صحنه و استیج اشاره کرد که برای اجرای بهتر شرکت‌کنندگان بزرگ‌تر از فصل اول در نظر گرفته شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: این روز‌ها فصل جدید برنامه «عصر جدید» در حالی پخش قسمت‌های مقدماتی خود را آغاز کرده است که برای برخی از علاقمندان سوال است آیا هنوز فرصت دارند برای این برنامه فیلم، بفرستند و شانس خود را بیازمایند یا خیر؟

اما این فصل از برنامه با یک مرحله مقدماتی با عنوان «راستی‌آزمایی» پخش خود را آغاز کرده بنابراین همه فیلم‌های ارسالی در همین مرحله بررسی و راه‌یافتگان به مسابقه مشخص شده‌اند و علاقمندان باید منتظر فصل‌های بعدی باشند.

ارسال بیش از ۱۲ هزار ویدئو به «عصر جدید»
برای فصل دوم «عصر جدید» بیشتر از ۱۲ هزار فیلم از طرف متقاضیان ارسال شده که توسط تیمی از عوامل برنامه طی سه تا چهار ماه بررسی و از میان آن‌ها تعدادی انتخاب شده‌اند.

سپس از میان این‌ها حدود ۱۰۰۰ نفر به صورت حضوری به لوکیشن برنامه دعوت شده و در دور بعدی از میان آن‌ها ۴۰۰ نفر به مرحله آزمون نهایی راه پیدا کرده‌اند.

آنچه این شب‌ها در قسمت‌های راستی‌آزمایی برنامه دیده می‌شود گزیده‌ای از ضبط برنامه با حضور همین ۴۰۰ نفر است که برخی از آن‌ها حذف و حدود ۲۰۰ نفر و گروه به مرحله اصلی مسابقه «عصر جدید» راه پیدا می‌کنند.

با این وجود، اما ارسال فیلم‌ها به سایت برنامه هنوز ادامه دارد و ویدئو‌های دریافتی برای فصل بعدی برنامه آرشیو می‌شود.

صحنه اجرای مسابقه بزرگ‌تر شد
از جمله تغییرات ظاهری فصل جدید «عصر جدید» می‌توان به فضای صحنه و استیج اشاره کرد که برای اجرای بهتر شرکت‌کنندگان بزرگ‌تر از فصل اول در نظر گرفته شده است.

همچنین از دیگر تغییرات می‌توان به بیشتر شدن تعداد تماشاگران در لوکیشن مسابقه اشاره کرد. هرچند این برنامه هم این روز‌ها تحت تأثیر ویروس کرونا ممنوعیتی را برای حضور تماشاگران لحاظ کرده و تاکنون چند قسمت از برنامه بدون حضور تماشاگران به تولید رسیده است.

این چند قسمت با در نظر گرفتن موارد بهداشتی از جمله استفاده از تب سنج، ماسک و لوازم ضدعفونی‌کننده برای عوامل برنامه، شرکت کنندگان و همراهان آن‌ها تصویربرداری و ضبط شده است

10 قسمت از مسابقه ضبط شده است
تاکنون حدود ۱۰ قسمت از فصل جدید برنامه ضبط شده، اما مشخص نیست مخاطبان چه زمانی می‌توانند مجدد در جایگاه تماشاگران در لوکیشن «عصر جدید» حضور یابند و نبود تماشاگر در قسمت‌های ضبط شده تا چه اندازه خروجی برنامه را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

آنچه مسلم است حضور تماشاگران در استودیوی «عصر جدید» به اندازه داوران برنامه می‌تواند تأثیرگذار باشد و نه تنها در شور و انرژی برنامه بلکه حتی گاهی در رأی داوران نیز تأثیرگذار بوده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top