تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/01/11 - 11:19
کد خبر: 350468

اقدام جهادی جامعه‌‌اسلامی دانشگاه شهیدرجایی

دبیر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی گفت: گروه تدریس جهادی وتر برای کمک به دانش‌آموزان مناطق محروم اقدام به برگزاری طرح تدریس جهادی به صورت مجازی کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری فارس، تینا حاج‌محمدی دبیر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی با اشاره به شیوع ویروس کرونا درسطح کشور گفت: براساس توصیه‌های بهداشتی و درمانی برای پیشیگیری و مهار این ویروس که منجر به توقف بخش زیادی از فعالیت‌های اجتماعی جامعه و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی شده و با توجه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت تعلیم و تربیت آموزش و پرورش باید به صورت مستمر و طبق بودجه بندی سالانه دروس آموزشی، فعالیت کند؛ تا بتواند اهدافش را محقق سازد.

وی ادامه داد: از طرفی از آن جایی که دستگاه آموزش و پرورش وظیفه خطیر تعلیم و تربیت دانش آموزانِ نونهالی که عزیزترین و سرشارترین سرمایه و ذخیره آینده این ملت هستند را در اختیار این دستگاه فرهنگی قراردارند را دارد، اهمیت این موضوع دوچندان می‌شود.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: این دانش آموزان زیرساخت اصلی سعادت ملت ایران تلقی می شوند و نقش فوق العاده مهمی در پیشرفت کشور را دارند، از این رو دولت برای جبران این تعطیلی اجباری، تمهیداتی که مهم ترین آن ها آموزش دروس ازطریق رسانه ملی با هدف ایجاد عدالت آموزشی در کل کشور است را در نظر گرفته است.

وی گفت: عده کثیری از جامعه معلمین دلسوز و فداکار نیز به آموزش‌ها از طریق رسانه ملی اکتفا نکردند و با برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی و از طریق پیام رسان مختلف سعی در جبران این عقب افتادگی درسی دارند، در واقع خانه دانش آموزان به مدرسه آنها تبدیل شده است.

حاج‌محمدی یادآور شد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، در محیط آموزش و پرورش باید کاری بشود که حتی یک استعداد، از میان این میلیون ها نوجوان و جوان ایرانی هدر نرود لذا نباید از وضعیت مناطق محرومی که در حالت عادی از امکانات آموزشی مناسبی مانند دیگر مناطق کشور و مراکز استان‌ها برخوردار نیستند و از ضعف آموزشی در پایه تحصیلی خود رنج می‌برند، درحالی که هم اکنون همراهی معلمان خودرا از دست داده اند، غافل بود.

وی تاکید کرد: بر همین اساس " گروه تدریس جهادی وتر واحد خواهران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی" به عنوان معلم های آینده این مرز و بوم، باتوجه به رسالت های خود در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، این سنگر فرهنگی را حفظ و اقدام به برگزاری طرح تدریس جهادی وتر به صورت مجازی کرده است.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: گروه تدریس جهادی وتر به همت دانشجومعلمان جهادگر این فعالیت تدریس مجازی را در مناطق محروم استان گلستان و سیستان و بلوچستان از طریق پیام رسان های مجازی در مقاطع مختلف تحصیلی، از پایه ابتدایی تا مقطع متوسطه دوم و مشاوره برای دانش آموزان کنکوری اجرا کند و با توجه به حضور نیروهای متعهد، مومن و انقلابی آمادگی خود را برای پوشش سایر نقاط محروم کشور اعلام می دارد.

وی گفت: به علت عدم دسترسی مردم سایر مناطق محروم به اینترنت و پیام رسان های داخلی، این فعالیت محدود شده است و متاسفانه خانواده های زیادی با وجود استقبال ازاین طرح نتوانستند بهره ایی ببرند، امید است که باهمکاری و همدلی مسئولین محترم امکان آموزش یکسان و عادلانه برای همه دانش آموزان کشوربرقرار گردد و امر خطیر تعلیم و تربیت را به حول و قوه الهی تداوم بخشیم تا در کنار مدافعان سلامت، مدافعان حوزه تعلیم و تربیت باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top