تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/01/20 - 14:51
کد خبر: 351475

رندرهای رسمی گوشی رینو ۲ Ace اوپو

رندرهای جدیدی اخیرا در فضای وب فاش شده‌ و به گوشی اوپو رینو ایس ۲ نسبت داده شده‌ است. ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل و نمایشگر حفره‌دار جزو ویژگی‌هایی هستند که در رندرهای جدید خودنمایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اوپو پیش‌تر به‌صورت رسمی اعلام کرده بود که قصد دارد روز ۱۳ آوریل ۲۰۲۰ (۲۵ فروردین ۱۳۹۹) با برگزاری مراسمی آنلاین به‌صورت رسمی از گوشی رینو ایس ۲ (Oppo Reno Ace 2) پرده‌برداری کند. به‌لطف فهرست شدن این گوشی در TENAA، بسیاری از مشخصات آن فاش شده‌اند و تقریبا می‌دانیم که قرار است با چه دستگاهی سر و کار داشته باشیم. براساس اطلاعات فاش‌شده، اوپو رینو Ace 2 قرار است دارای فناوری شارژ سریع ۶۵ وات موسوم‌به Super VOOC 2.0 باشد که پیش‌تر شاهد استفاده از آن در مدل اولیه‌ی گوشی (رینو ایس) بودیم. بااین‌حال مدل جدید قرار است برخلاف مدل اولیه، از شارژ سریع بی‌سیم ۴۰ وات نیز پشتیبانی کند.

ساعاتی پیش شاهد فهرست شدن گوشی رینو ایس ۲ در فروشگاه JD.com بودیم. در صفحه‌ی ویژه‌ی رینو ایس ۲ در فروشگاه موردبحث، رندرهای رسمی این گوشی نیز آپلود شده‌اند تا با ظاهر نهایی آن به‌خوبی آشنا شویم. در رندرهای اوپو رینو ایس ۲ شاهد حداقل دو رنگ‌بندی برای آن هستیم. همچنین در بخش توضیحات محصول در فروشگاه JD.com، سه نوع حافظه‌ی ذخیره‌سازی برای آن اعلام شده‌ است.
رینو ایس ۲ قرار است برای پردازش کارهای مختلف به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام متکی باشد؛ بهره‌مندی رینو ایس ۲ از تراشه‌ی یادشده به‌معنی پشتیبانی این گوشی از شبکه‌ی 5G است. ظاهرا چینی‌ها قصد دارند گوشی جدید خود را در سه مدل روانه‌ی بازار کنند: ۸ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، ۸ گیگابایت رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی یا ۱۲ گیگابایت رم به‌همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی. تاکنون هیچ‌گونه جزئیات رسمی درمورد دوربین اوپو رینو ایس ۲ منتشر نشده است، اما در رندرها می‌بینیم که این گوشی در پنل پشتی میزبان مجموعه‌دوربین چهارگانه به‌فرم دایره‌ای است. همچنین در بخش بالایی نمایشگر، حفره‌ای کوچک برای میزبانی از دوربین سلفی به‌چشم می‌خورد.

اطلاعات فاش‌شده از سوی TENAA نشان می‌دهند در مجموعه‌دوربین اوپو رینو ایس ۲، حسگری ۴۸ مگاپیکسلی قرار است در نقش دوربین اصلی فعالیت کند. افزون بر این دوربین، دوربین ثانویه را داریم که از حسگری ۸ مگاپیکسلی (و احتمالا لنز فوق عریض) بهره‌مند خواهد بود. دو دوربین دیگر حسگری ۲ مگاپیکسلی دارند که یکی از آن‌ها از لنز ماکرو بهره می‌برد و از دوربین دیگر به‌منظور تشخیص عمیق صحنه‌ها استفاده می‌شود.
مهم‌ترین جزئیاتی که هنوز درمورد آن‌ها چیزی نشنیده‌ایم، تاریخ عرضه و قیمت نهایی اوپو رینو ایس ۲ است. ناگفته نماند مدل اولیه‌ی این گوشی با قیمت پایه‌ی ۴۲۲ دلار در دسترس قرار گرفت و قدرتمندترین مدل آن، ۵۳۴ دلار قیمت داشت. بااین‌حال گوشی موردبحث تنها در بازار چین عرضه شد. احتمالا اوپو این بار بخواهد رینو ایس ۲ را برای بازارهای بین‌المللی نیز در دسترس قرار دهد.

منبع: gsmarena

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top