تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/01/27 - 11:20
کد خبر: 352292

از عموم دانشجو‌معلمان برای پیوستن به پویش همدلی دعوت می‌کنیم

تقریبا اواخر بهمن ماه بود که ویروس منحوس کرونا این مهمان ناخوانده وارد کشور عزیزمان شد. خسارات جانی و مالی بسیاری بر جای گذاشت و تاکنون نیز این خسارات ادامه دارد و هنوز متوقف نگشته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سینا ارگنجی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان فرهنگیان مشهد در مصاحبه با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» در رابطه با پویش همدلی دانشجومعلمان گقت: تقریبا اواخر بهمن ماه بود که ویروس منحوس کرونا این مهمان ناخوانده وارد کشور عزیزمان شد. خسارات جانی و مالی بسیاری بر جای گذاشت و تاکنون نیز این خسارات ادامه دارد و هنوز متوقف نگشته است. هزاران نفر کشته شدند، قیمت نفت سقوط کرد و هزاران میلیارد به اقتصاد مملکت ضرر وارد شد و از میان اینها وحشتناک تر آن که بسیاری از کارگران، کسبه، بازاریان، دست فروش ها، رانندگان تاکسی و بسیاری از مشاغل معیشت شان دچار آسیب شد و متاسفانه روز به روز بر وخامت اوضاع معیشتی آنان افزوده می شود و این روند همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: مردم شریف و خونگرم کشورمان هم در این شرایط سخت به یاری نیازمندان و محرومان آمدند تا قدری توانسته باشند با کمک های خالصانه و پاکشان اوضاع را بهبود ببخشند. رهبر معظم انقلاب هم در آخرین سخنرانی شان در نیمه شعبان امسال از عموم مردم دعوت کردند تا در یک رزمایش گسترده برای مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان حضور پیدا کنند.

این فعال دانشجویی در ادامه بیان کرد: ما جمعی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان مشهد در جامعه اسلامی دانشجویان نیز در جهت لبیک به طرح رزمایش همدلی و مواسات رهبر معظم انقلاب، پویش همدلی دانشجومعلمان را راه اندازی کردیم. این طرح به این صورت است که از عموم دانشجو معلمان دعوت می‌کنیم از 1 الی 10 درصد حقوق شان را به صورت داوطلبانه در اختیار گروه جهادی شهید شاهینی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد قرار دهند. هدف ما این است که با کمک دانشجو معلمان عزیز اقلام غذایی برای کارگران مستضعف سطح شهر مشهد که در اثر کرونا معیشت آنها دچار آسیب شده است تهیه نماییم.

از عموم دانشجو‌معلمان برای پیوستن به پویش همدلی دعوت می‌کنیم

ارگنجی یادآور شد: شاید در نگاه اولیه برای کسی از بیرون بخواهد به این پویش نگاه کند این طرح برایش زیاد مهم جلوه نکند ولی اهمیت اصلی کار آنجاست که دانشجو معلمان حقوق بسیار پایینی می‌گیرند که نزدیک به نیمی از آن تحت عناوینی همچون کسورات دانشگاه مثل خوابگاه و غذا و امور رفاهی از حقوق شان کسر می‌گردد و تقریبا چیزی دست دانشجومعلم نمی‌رسد ولی با همه این حرفها و حدیث ها و کمبودها استقبال دانشجو معلمان از این کمپین آن هم در روز اول کم نظیر بوده و در قالب استوری و پست و... در اینستاگرام با هشتگ "حقوقم برای کارگر" به ترویج و معرفی این پویش پرداخته اند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مشهد در پایان گفت: امیدواریم که فعالیت های خیر خواهانه همچنان ادامه داشته باشد و روز به روز افزایش یابد. از فرهنگیان، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان نیز می‌خواهیم به این پویش بپیوندند و سهمی در کم کردن رنج و سختی  از روی شانه های خسته کارگران داشته باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top