تاریخ انتشار: جمعه 1399/01/29 - 23:04
کد خبر: 352566

گفتگو جذاب یورگن کلوپ با تلویزیون باشگاه لیورپول

شیوع ویروس کرونا باعث شد عوامل فوتبال از بازیکنان تا کادر فنی روی به سرگرمی‌های جدیدی بیاورند و هر روز اخبار جالبی در این خصوص منتشر می‌شود. یورگن کلوپ مدعی شد در این مدت املت درست کردن یاد گرفته و برنامه هفته بعدش فرا گرفتن نحوه کروات زدن است.

خبرنامه دانشجویان ایران: یورگن کلوپ در گفتگو با تلویزیون باشگاه لیورپول گفت: در حال حاضر شرایط خوب نیست، اما این اوضاع به من فرصت داده تا کار‌های زیاد و مختلفی انجام دهم. من در این دوره چیز‌های جدید زیادی آموخته ام. من مسئول ظرف شستن و استفاده از ماشین ظرف شویی هستم که کار جالبی است، من حالا استاد استفاده از این دستگاه کوچک هستم و اولین بار املت هم درست کرده ام. املتی که درست کردم بسیار خوب بود و تحت تاثیر قرار گرفتم، اما فرصت برای درست کردن آن برای یک بار دیگر نداشتم. حالا ۵۲ ساله هستم، اما نمی‌توانم کراوات ببندم، چالش هفته آینده این است که یاد بگیریم کراوات بستن یاد بگیرم.

وی افزود: آن یکی پسرم من با ما در اینجا است. وقتی قرنطینه شروع شد، او اینجا بود، بنابراین هنوز مانده و هر شب یکی از ما مسئولیت فیلم گذاشتن را بر عهده دارد. ما بار‌ها Downton Abbey (یک مجموعه تلویزیونی تاریخی بریتانیایی) تماشا کرده ایم. من در گذشته آثار مارول را تماشا نکرده بودم، اما مرد آهنین و فیلم‌هایی از این دست را دیده بودم که اتفاقا از دیدن آن لذت بردم، لازم نیست برای تماشای این آثار خیلی تمرکز کنید.

کلوپ ادامه داد: ما یک گروه با همکلاسی هایم در واتس اپ داریم و از آنجا که من هیچ عکسی اینجا ندارم و همه آن‌ها در خانه مادرم هستند، من هرگز در مورد گرفتن آن‌ها فکر نکرده بودم. اما پسر عمویم که در کلاس من بود، شروع به ارسال عکس‌هایی از دوران کودکی ام کرد و سپس من از همکلاسی هایم پرسیدم که آیا عکس دیگری دارند یا نه که در ادامه آن‌ها دیوانه وار عکس فرستادند. صادقانه یک روز فوق العاده داشتم. من خیلی زیاد می‌خندیدم، خیلی از خاطرات خوب برایم زنده شد و حالا خوشحالم که این همه عکس از گذشته دارم. من در جوانی عجیب و غریب به نظر می‌رسیدم. این برای بعضی‌ها خیلی خنده دار خواهد بود، در این شرایط سخت اگر مردم بخندند من خوشحال می‌شوم و مشکلی نیست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رکوردهای متناقض آقای مورایس | کمی آسیایی‌تر باش محمد!
ساعت طرح ترافیک تغییر نمی‌کند
فرار دختر ۱۶ ساله از خانه مجردی یک مرد شیطان‌صفت
قتل مرد جوان به دست ۳ افغانستانی
درخواست طلاق یک زن از شوهرش به خاطر شوخی‌های زننده
پایان صبر حزب الله و فرار ۷ میلیون صهیونیست از راه دریا
حزب‌الله از ۱۸ سال قبل که اسرائیل را شکست داد قوی‌تر است
ابراز همدردی پزشکیان با مردم لبنان
امکان متقاعد کردن حزب الله را نداریم
صدور هشدار نارنجی هواشناسی
نصف تلگرام به این خانم تعلق دارد؟
روایتی از مهم‌ترین نقطه ضعف پزشکیان
تکلیف گزینه انتقال به پرسپولیس شبانه مشخص شد؛ تصمیم نهایی سپاهان
گاریدو آخرین خرید پرسپولیس را تایید کرد؛سرخ ها مثلث خارجی می خواهند
آخرین فسخ در استقلال؛ بازیکن مطرح آبی ها رفتنی شد؟
یک یاغی؛ تنها بازیکنی که از جدایی یامگا خوشحال شد
آشفتگی در بازار تل آویو پس از انفجارها در لبنان
سایه وحشت از انتقام حزب الله در فرودگاه بن گورین
زخمی شدن ۵ صهیونیست در حمله موشکی حزب‌الله
اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید
عارضه کوله پشتی غیر استاندارد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top