تاریخ انتشار: شنبه 1399/01/30 - 10:51
کد خبر: 352600

حفظ سلامتی در قرنطینه؛

معرفی ۵ اپلیکیشن ورزش در خانه

معرفی ۵ اپلیکیشن ورزش در خانه

یکی از مواردی که در دوران قرنطینه به‌آن باید اهمیت داد، حفظ سلامتی است، با توجه به تعطیلی باشگاه های ورزشی و کاهش فعالیت ورزشکاران بدین منظور در این گزارش به معرفی اپلیکیشن های ورزش در خانه خواهیم پرداخت که در دسته‌بندی آموزشی و پرورش اندام قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از مواردی که در دوران قرنطینه به‌آن باید اهمیت داد، حفظ سلامتی است. حال در‌این وضعیت که باشگا‌ه‌های ورزشی تعطیل است و فعالیت‌های بدن کاهش یافته است، اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که با آنها می‌توان فعالیت‌های بدن را افزایش داد و سلامتی خود را در قرنطینه حفظ کرد.
بدین منظور در این گزارش به معرفی اپلیکیشن های ورزش در خانه خواهیم پرداخت که در دسته‌بندی آموزشی و پرورش اندام قرار می‌گیرند و فعالیت‌های شما را در طول روز افزایش می‌دهد.

1. Adidas Training by Runtastic

این اپلیکیشن از برنامه‌های متنوع برای تمامی سطوح افراد مبتدی، متوسط و حرفه‌ای برخوردار می‌باشد که حداقل مدت‌زمان تمرینات ورزشی، از 7 دقیقه شروع می‌شود. جالب است بدانید که می‌توانید اکثر برنامه‌های ورزشی بدون استفاده از تجهیزات انجام دهید. همچنین اپلیکیشن ورزش در خانه Adidas Training by Runtastic بالغ‌بر 180 ویدئو آموزشی را برای شما ارائه می‌کند و اگر ازجمله افرادی هستید که برای شروع ورزش برنامه‌ای ندارید، می‌توانید با استفاده از امکانات داخل برنامه، ورزش را از صفر شروع کنید. همچنین لازم است بدانید که دانلود برنامه رایگان می‌باشد، اما برای دریافت امکانات بیشتر باید نسخه پولی آن را خریداری کنید.

     

2. Nike Training Club

این برنامه ورزشی با تمرکز بر نقاط مختلف اندام افراد، ورزش‌هایی را برای تقویت عضلات شکم، بازوها، شانه، پاها ارائه می‌کند. همچنین شما می‌توانید از سایر فعالیت‌های ورزشی مانند بوکس، یوگا، انعطاف‌پذیری، استقامتی و… بهره ببرید. علاوه بر این موارد، ویدئوهای مختلف آموزشی دیگری در آن درج‌شده است که از طریق صوت شمارا حین ورزش راهنمایی می‌کنند. درنهایت می خواهیم به یکی از ویژگی‌های جالب اپلیکیشن Nike Training Club اشاره ‌کنیم که اگر فضای شما برای انجام دادن ورزش کوچک باشد، تمریناتی برای فضاهای کوچک در این اپلیکیشن ورزش در خانه تعبیه‌شده است و همه موارد در آن کاملاً رایگان می‌باشد.

     

3. Johnson and Johnson 7-minute workout

جالب است بدانید که این برنامه تمرینات ورزشی متنوع در مدت‌زمان 7 دقیقه در قالب ویدئوهای آموزشی ارائه می‌کند و همچنین راهنمای صوتی شمارا در انجام دادن هرچه بهتر ورزش نیز کمک خواهد کرد. البته امکان افزایش مدت‌زمان ورزش در این برنامه وجود دارد و یا می‌توانید با ترکیب کردن حرکات، زمان ورزش خود را افزایش دهید.

     

4. Jefit

همان‌طور که میدانید بدن‌سازی ازجمله فعالیت‌های ورزشی می‌باشد که باید حرکات را بانظم انجام شوند. ازاین‌رو اگر ابزارهای وزنه‌برداری در اختیارداشته باشید، این اپلیکیشن می‌تواند با ارائه تمرینات به طور منظم، نیاز شمارا تأمین کند. همچنین امکان دانلود رایگان برنامه برای شما فراهم‌شده است اما در صورت استفاده از امکانات درون برنامه‌ای، بایستی نسخه پولی را خریداری کنید.

     

5. Kettlebell by Fitify

این اپلیکیشن ورزش در خانه تمرینات ورزشی را با استفاده از وزنه طراحی کرده است و برای انجام آن‌ها باید حتماً وزنه داشته باشید. همچنین ویدئوهای آموزشی با حجم پایین در داخل برنامه وجود دارد که اگر از داده تلفن همراه استفاده می‌کنید، حجم زیادی از اینترنت را مصرف نخواهد کرد. لازم است بدانید که این برنامه به شما اجازه می‌دهد، با استفاده از تمرینات مختلف، تمرین مناسب با نیاز بدن خود را شخصی‌سازی کنید و یا از تمرینات آماده بهره‌مند گردید. دانلود برنامه رایگان می‌باشد اما برای استفاده از سایر امکانات، نسخه پولی آن را باید خریداری کنید.

     

نویسنده: سید علی جعفری

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top