تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/01/31 - 12:21
کد خبر: 352766

بروزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ در ماه آینده

یکی از دو بروزرسانی اصلی و بزرگ سیستم‌ عامل ویندوز 10 در سال 2020 در حال طی کردن مراحل پایانی توسعه خود است و طبق گزارش شرکت مایکروسافت کاربران می‌توانند این بروزرسانی را در تاریخ 21 اردیبهشت ماه در پلتفرم‌های خود دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این بروزرسانی که با نام اختصاری 20H1 نیز شناخته می‌شود، قرار است تا امکان و ویژگی‌های مختلفی را به ویندوز 10 اضافه کند، هم‌چنین گزارش شده است که این بروزرسانی درحال حاضر تحت آزمایشات گسترده توسعه دهندگان این بروزرسانی است و تا این لحظه این تیم مشغول برطرف ساختن باگ‌ها و مشکلاتی هستند که در این بروزرسانی جدید برای ویندوز 10 بوجود آمده است. آن‌طور که گزارش شده است مشکلاتی نظیر چشمک‌زدن ناگهانی تصویر در حالت استفاده از دوربین و ایرادات جزئی در هنگام اجرای فرمان‌های دستوری در بخش Control Panel بزرگ‌ترین مشکلاتی هستند که تیم برنامه‌نویسی مایکروسافت درحال مرتفع ساختن آن‌ها هستند.

هم‌چنین شایعاتی منتشر شده است که در بروزرسانی آینده این سیستم عامل  مشکلات جدیدی در زمینه پشتیبانی هدست‌های واقعیت مجازی Mixed Reality با ویندوز 10 وجود خواهد داشت، و این احتمال وجود دارد که این مشکل در نسخه نهایی این بروزرسانی نیز وجود داشته باشد، اگرچه انتظار می‌رود که مایکروسافت بلافاصله با تحقیقات در مورد این موضوع سریعا این مشکل را با انتشار یک بروزرسانی دیگر حل کند.
در آخر باید بگوییم که به‌نظر فاصله یک‌ماهه تا انتشار این بروزرسانی یک اتفاق خوب به‌شمار می‌رود زیرا مایکروسافت با دراختیار داشتن زمان کافی می‌تواند تا جای ممکن تمامی اشکالات و باگ‌های احتمالی را از این بروزرسانی حذف کند تا همانند گذشته کاربران شاهد بروز مشکلات جدید در بروزرسانی‌های این شرکت نباشند. هم‌چنین اگر شما برای تجربه و دریافت این بروزرسانی بسیار هیجان‌زده هستید و نمی‌توانید تا به‌اتمام رسیدن مراحل آزمایش آن صبر پیشه کنید، می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات و طی کردن مراحل پیش‌رو Settings > Update & Security > Windows Insider Program و سپس فشار دادن گزینه Get Started نسخه مخصوص آزمایش و توسعه این بروزرسانی را دریافت کنید.
در جدیدترین آپدیت ویندوز 10 مایکروسافت توانسته است تغییراتی را در بخش مخصوص جست و جو، صفحه بروزرسانی، عملکرد رایانه در بخش Task Manager و هم‌چنین نشان‌دهنده میزان گرما کارت گرافیک اعمال کند که طبق گفته‌های مایکروسافت این تغییرات درمجموع باعث پیشرفت عملکرد این سیستم عامل خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top