تاریخ انتشار: 25 آذر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 4057

گلزار مربی تیم اسکی نمی شود

بر همین اساس روابط عمومی فدراسیون اسکی در مقام پاسخگویی برآمده و ضمن تکذیب این موضوع جوابیه زیر را ارسال داشته است: «احتراماً همانطور که خاطر شریف مستحضر است در حوزه ورزش و امر خطیر اطلاع‌رسانی اصل و مبنا بر حقیقت است که در سایه آن رسیدن به اهداف والای انسانی ورزش میسر می‌شود. این مهم از آنجایی که طی چند هفته گذشته با تحریف اخبار فدراسیون اسکی و اتفاقات پیرامون آن که نشأت از انتخابات و برگزاری مجمع این فدراسیون بود‌ه، متأسفانه موجب انحراف افکار عمومی به ویژه ورزشکاران زمستانی و اسکی شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از  فارس، فدراسیون اسکی حضور ستاره سینما در کادر فنی تیم ملی را تکذیب کرد.
 
پس از آنکه خبری مبنی بر حضور محمدرضا گلزار در سمت مدیر فنی تیم ارتعاشات صنعتی ایران برای حضور در لیگ برتر اسکی ایران از سوی خبرگزاری فارس منتشر شد؛ برخی سایت‌های خبری با استناد از این خبر، برداشتی نادرست داشته و مدعی شدند: 
همچنین در حالی که تنها 3 ملی‌پوش به نام‌های علیداد ساوه‌شمشکی، حسین ساوه‌شمشکی و فاطمه کیادربندسری، قهرمانان تیم ملی اسکی ایران و از کاندیداهای حضور در المپیک زمستانی 2010 ونکور کانادا طی قراردادی به عضویت تیم ارتعاشات صنعتی درآمدند تا در لیگ برتر اسکی سال 88 این تیم را همراهی کنند، این سایت‌ها اشاره کرده‌اند: «با توافق فدراسیون اسکی ایران و باشگاه ارتعاشات صنعتی، این تیم 6 ملی‌پوش تیم ملی اسکی ایران را جذب کرد تا در لیگ ایران شرکت کنند، 6 ورزشکاری که سهمیه حضور در المپیک زمستانی ونکوور را به‌دست آورده‌اند و باید از دو ماه دیگر در این رقابت‌ها شرکت کنند. »
 
از این‌رو موقعیتی را ایجاد کرده‌ تا اعزام کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران که ثمرات فعالیت شبانه‌روزی 4 ساله ورزشکاران و دست‌اندرکاران فدراسیون اسکی بوده را تحت‌الشعاع قرار داده و به نفع مخالفان خادمان این رشته ورزشی در کشور و با روشی غیرحرفه‌ای اخباری کذب تهیه و در برخی سایت‌ها درج گردد.
 
لذا برای روشن شدن واقعیت موضوع و اذهانی که به نوعی مخاطب ورزش و اسکی هستند در مورد این خبر که «بازیگر سینما مربی تیم ملی اسکی شد» لازم است این توضیحات ارائه شود:
ارسال بیش از 50 خبر در مورد تیم ملی طی 2 ماه گذشته در دستور کار فدراسیون بوده که اطلاع‌رسانی دقیق از تیم ملی قبل از اعزام به المپیک صورت پذیرد. هم‌چنین آقای موسی ساوه شمشکی از 3 سال قبل به سمت مدیریت تیم‌های ملی کشور منصوب شدند و مشغول به کار هستند، آقای رستم کلهر سرمربی گذشته تیم ملی به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی آقایان فعالیت می‌نمایند که در همین راستا اخیراً چندین خبر نیز در خصوص آقای ایوان گربچاسکی قهرمان و مربی اسبق تیم ملی بلغارستان منتشر شده که مربیگری تیم ملی را برعهده خواهند گرفت. بنابراین حضور آقای گلزار در کادر تیم ملی خبری کاملا کذب است.
 
نگارنده مطلب متأسفانه اطلاعات نادرستی درج نموده چرا که شرکت ارتعاشات صنعتی ایران با مدیریت آقای شهیدیان (در خبر بهشتیان آمده) با هدف حمایت از ورزش اسکی آن هم پس از حضور در والیبال به سراغ قهرمانان اسکی ایران آمده تا در راهی که قدم گذاشته،‌ بتواند از سیاست‌های شرکت متبوع برای حمایت از ورزش اسکی برخوردار شود.
 
در خصوص داشتن مدرک مربیگری پس از پرس و جوهای فراوان از شخص آقای گلزار و مدیریت خبری باشگاه مزبور مطلع شدیم که هیچ نوع اطلاع‌رسانی در خصوص سمت مربیگری وی به رسانه‌ها نشده و ایشان به عنوان ستاره سینما و سابقه 10 ساله در اسکی و در تیم والیبال ارتعاشات قصد دارد تا به عنوان یک چهره هنری در کنار ورزشکاران این رشته ورزشی موجبات تبلیغات روحی و روانی ورزشکاران باشگاه ارتعاشات صنعتی را فراهم آورد که موضوع هیچ‌گونه ارتباطی با کادر فنی تیم‌های ملی ندارد.
 
هم‌چنین فدراسیون اسکی به لحاظ حمایت سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک در شرایط مطلوبی قرار دارد و تنها بنا بر رسالتی که دارد حضور باشگاه‌ها را که هر ساله با شوق و علاقه به فعالیت می‌پردازند پشتیبانی می‌نماید.
 
بنابراین خبر ضد و نقیض درج شده با اشاره به این که تیم ملی زیرنظر سرمربی تیم ملی تمرین می‌کند و آقای گلزار هم در مقام مدیر فنی؛ مجددا تأکید می‌شود که نامبرده تنها در باشگاه سمت دارد و این مسئولیت در زمان برگزاری مسابقات لیگ برای وی در باشگاه مربوطه مشهود خواهد بود نه در تمرینات تیم ملی که مسئولیت آن برعهده فدراسیون اسکی تحت نظارت کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی خواهد بود.
 
هم‌چنین تاکنون باشگاه ارتعاشات صنعتی با 2 ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن قرارداد رسمی را منعقد نموده که به 6 ورزشکار اشاره شده است.
 
در خاتمه با تأکید برای رفع هرگونه شائبه با پافشاری به لزوم پرهیز از مصالح فردی و شخصی به منافع عمومی و تشکیلاتی و تضعیف دست‌اندرکاران و مدیران دلسوز فدراسیون به ویژه ملی پوشان که در مدت 60 روز مانده تا بازی‌های المپیک زمستانی شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارنند، حضور حامیان ورزشی را می‌بایست به فال نیک گرفته و از همراهی هنرمندان و قهرمانان برای تحقق نتایج مطلوب فرهنگی و برای مصلحت ورزش کشور در دولت خدمتگذار دهم با ایجاد بستری مساعد و مناسب در حوزه خبررسانی استقبال نمائیم.
مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top