تاریخ انتشار: 10 بهمن 1388 - 00:00:00
کد خبر: 5265

مصاحبه توهین آمیز قلعه نویی علیه یک مربی

قلعه‌نویی با اشاره به اینکه باشگاه سپاهان این موارد را پیگیری خواهد کرد، افزود: پنالتی ما را همه دیدند که به حق گرفته شد، اما چرا روی پنالتی صبا بحث نمی‌شود؟ بعد از بازی خودشان گفتند اگر پنالتی نبوده و داور آن را اعلام کرده؛ چرا پس از اعلام آن سوت‌های متعددی علیه صبا زده است. صبایی‌ها جوری مصاحبه کردند که خودشان هم قبول داشتند که پنالتی‌شان درست نبوده است. این صحبت‌ها تبدیل به ترفند شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به کارنامه کربکندی گفت: آنها فرق عمق دفاع و کناره‌ها را تشخیص نمی‌دهند و اظهار نظر می‌کنند.

امیر قلعه‌نویی در مورد دیدار سپاهان و صبای قم عنوان کرد: سپاهان در این بازی در حد و اندازه خود ظاهر نشد، اما خدا را شکر که بازی را واگذار نکردیم. ما شروع خوبی نداشتیم. با پنالتی زود هنگام صبا شیرازه تیم ما به هم ریخت. با مصدومیت جعفرپور هم مجبور به تعویض احباری شدیم. در ادامه بازی را در دست گرفتیم. در نیمه دوم هم تغییر سیستم دادیم که جواب نگرفتیم و با تغییر بعدی سیستم و اضافه کردن مهاجمان از فضای کناری صبا استفاده کرده و به گل رسیدیم.

وی در مورد حاشیه‌های این دیدار گفت: دراین مورد از جلال مرادی بپرسید که چه جوی در ورزشگاه و زمین بازی ایجاد کردند.

سرمربی سپاهان تأکید کرد: جای تأسف دارد که به قشر سالم داوران توهین می‌شود و تعجب می‌کنم از عنایت که چرا سکوت کرده است. با این توهین‌ها به جامعه داوری اهانت می‌شود. این سئوال را از شما می‌پرسم که آیا قهرمانی، پنالتی سپاهان را به ناحق گرفته است؟ در حال حاضر باید عنایت به این موضوع ورود کند.

این مربی تصریح کرد: این موارد برای آقایان کاسبی شده است. اگر ببرند روی تمرینات خوب و آنالیز بازی را برده‌اند، اما وقتی می‌بازند فوتبال ناپاک و مافیا را وسط می‌کشند. چطور وقتی صبا 2 بر صفر جلو بود فوتبال پاک بود؟ ابراهیم توره که گل زد تبدیل به ناپاک شد؟

قلعه‌نویی با اشاره به اینکه به بازی‌های دیگر کاری ندارم و کارشناسان روی 2 پنالتی بازی با صبا نظرشان را ارائه دهند؛ به فارس گفت: پس از بررسی این صحنه‌ها مافیا و ناپاکی مشخص خواهد شد. این همه بگیر و ببند برای مربیان شد، اما چرا هیچ‌گاه به قشر سالم داوران حرفی زده نشده است؟ اگر داوران ناسالم بودند با آنها هم برخورد می‌شد. جرم ما در بازی با صبا این بود که در 6 دقیقه 2 گل زدیم که به مافیا تبدیل شدیم.

وی افزود: همه این موارد به خاطر حسادت و بغض است. تیمی که با بیشترین گل زده و کمترین گل خورده در صدر جدول قرار دارد، حسادت آقایان را برانگیخته است. مشکل آنها با من است و دوست ندارند قلعه‌نویی سومین جام را بیاورد و این جز حسادت چیز دیگری نیست. به من ارتباطی ندارد که در اصفهان به آقایان تیم نمی‌دهند.

سرمربی سابق استقلال درباره اظهارات کربکندی اظهار داشت: کارنامه سابق این آقا مشخص است و امیدوارم صبا سرنوشت برق شیراز و شهرداری را پیدا نکند. آنها فرق عمق دفاع و کناره‌ها را تشخیص نمی‌دهند و اظهار نظر می‌کنند. هر 2 گل ما از کناره‌ها بوده است. البته هر جوری که دوست داریم بازی کرده و تاکتیک‌های ما ارتباطی دیگران ندارد.

وی با اشاره به اینکه انسان باید ریشه داشته باشد؛ تأکید کرد: اگر کسی پیشرفت می‌کند همه به دنبال زمین زدنش هستند. اگر ما 2 گل را نمی‌زدیم فوتبال پاک می‌شد؟

قلعه‌نویی در مورد وضعیت سپاهان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در حال حاضر درگیر لیگ برتر هستیم و گروهی را مأمور آنالیز حریفان کرده‌ایم. گروه ما گروه سختی است و باید برای صعود تلاش بیشتری کرد.

این مربی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره دیدار روز چهارشنبه پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: در مورد دربی اظهار نظری نمی‌کنم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زیباترین بازی سال / خداحافظی پرسپولیس با جام حذفی
دانشگاه‌های آمریکا یکپارچه بر علیه رژیم صهیونیستی +فیلم
دفتر بن‌گویر بیانیه داد
لحظه تصادف و واژگونی خودروی وزیر امنیت داخلی اسرائیل +فیلم
زخمی شدن وزیر امنیت داخلی اسرائیل پس از واژگونی خودرو +فیلم
کاهش عجیب بودجه آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳
وزیر تندروی اسرائیلی تصادف کرد +فیلم
وضعیت وزیر امنیت داخلی اسرائیل وخیم است +جزئیات
نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا +فیلم
حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس +فیلم
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
پلیس آمریکا در حال پاکسازی خون حامیان فلسطین در محل درگیری با دانشجویان +فیلم
حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان +فیلم
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top