تاریخ انتشار: 27 تیر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 694

آقای کفاشیان! چرا درباره فرزندانتان توضیح نمی دهید؟

پس از انتشار خبری با عنوان "پشت پرده قرارداد افشین قطبی چیست؟ " درباره نحوه حضور افشین قطبی در تیم ملی برای بار دوم، جوابیه ای از سوی فدراسیون فوتبال منتشر شد که ضمن انتشار آن، نکاتی را متذکر می شویم. اگرچه در این جوابیه نیز، پرسش‌های خبر اول همچنان پاسخی داده نشده و حکایت همچنان باقی است!

 خبرنامه دانشجویان ایران:چه شد که فرزندان کفاشیان در تیم دوومیدانی، این ذخایر ورزش، به یک‌باره پس از برکناری پدر از معاونت در سازمان و روی کار آمدن دولت نهم، برای همیشه از تیم ملی دور شدند؟

«  خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از رجانیوز، در پاسخ به جوابیه فدراسیون فوتبال در خصوص پشت پرده قرارداد افشین قطبی، اینگونه نوشت:

پس از انتشار خبری با عنوان "پشت پرده قرارداد افشین قطبی چیست؟ " درباره نحوه حضور افشین قطبی در تیم ملی برای بار دوم، جوابیه ای از سوی فدراسیون فوتبال منتشر شد که ضمن انتشار آن، نکاتی را متذکر می شویم. اگرچه در این جوابیه نیز، پرسش‌های خبر اول همچنان پاسخی داده نشده و حکایت همچنان باقی است!
امید است به این ابهامات پاسخ داده و مردم از آنچه در این مجموعه می گذرد، با خبر شوند، نه مثل جناب کفاشیان رئیس فوق‌العاده مؤدب! فدراسیون فوتبال که در مصاحبه‌ی روز گذشته‌ی خود با ایسنا، مشی اتهام‌زنی و دروغ‌گو خواندن منتقدینی که سؤالاتی را مطرح می‌کنند، در پیش گرفته شود. البته این رفتار آقای کفاشیان، فتح بابی است برای بررسی و روشنگری در زمینه جفایی که طی این سال‌ها به فوتبال کشورمان رفت.
در جوابیه فدراسیون فوتبال آمده است:
"1- در خصوص قرارداد آقای قطبی به اطلاع می رساند که فدراسیون فوتبال با مدیر برنامه های آقای قطبی و آقای حاج باقر که از ابتدای ورود ایشان به فوتبال ایران چنین مسئولیتی را داشته‌اند قرارداد بسته و با هیچ دلال و واسطه‌ای مذاکره نداشته است.
2- قرارداد آقای قطبی تا پایان جام ملت های آسیا حدود 20 ماه و در سه مرحله، مرحله اول 200 هزار دلار و تا پایان قرارداد 800 هزار دلار است که نسبت به بعضی از قراردادهای داخلی که مبالغ آنها مشخص بوده، قابل قبول است و لازم به ذکر است قرارداد آقای قطبی با شخص وی نوشته شده و وجوه تنها به آقای قطبی تحویل خواهد شد و هیچ وجهی بابت واسطه در نظر گرفته نشده است.
3- کمیته فنی فدراسیون که در حال تشکیل است، در این قرارداد اختیار نظارت و توجیه های فنی را داشته و سرمربی مکلف به پاسخگویی به این کمیته است.
4- درخصوص "الف- ل " ایشان مدتی به عنوان سردبیر در روزنامه جهان فوتبال بوده‌اند که به دلائلی، ایشان با شخص دیگری تعویض شدند و در حال حاضر ایشان هیچ ارتباطی رسمی و غیر رسمی با نایب رئیس اول فدراسیون نداشته و ندارد.
هم‌چنین در خصوص آقای نوزاد هیچ شناختی نداشته و آقای حاج باقر دو جلسه، و آن هم در خصوص قرارداد آقای قطبی ارتباط دیگری وجود ندارد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال علاوه بر فوتبالیست بودن در قبل از انقلاب، به مدت 21 سال مدیر و رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان و یک دوره دبیرکلی این باشگاه را عهده دار بوده و بیگانه با مسایل فوتبالی نیست. "

* توضیح رجانیوز:
اولین ابهام مربوط به اولین بند جوابیه فدراسیون است. به راستی، آقای حاجی باقر کیست؟ آیا مدیر برنامه‌های مورد تأیید فیفا (فدراسیون بین المللی فوتبال) است؟ اگر چنین است که نیست، مدارک آن را منتشر کنند؛ در غیر این‌صورت، دلال یا واسطه، چه معنایی دارد؟ از سوی دیگر، مگر قرار است چند نفر در یک قرارداد منتفع شوند؟ فدراسیون چه اصراری دارد که مذاکره با دلال ها و واسطه های دیگر را منکر شود؟ شاید خبری است و ما بی خبر!
ارزش ناکامی در دیدارهای مقدماتی جام جهانی و عدم صعود، آن‌قدر فراوان است که قرارداد یک مربی تمدید شود؟ بر چه اساس و میزانی، یک مربی شکست خورده که این روزها، پرده از چهره واقعی او برداشته شده، باید چنین مورد تفقد قرار گیرد؟ در این بین چه می گذرد؟ چرا به سؤالات مطروحه در خبر پاسخ داده نشده است؟
اما طنز بزرگ؛ آخر این کمیته فنی مگر چیست که تا امروز تشکیل نشده است؟ مگر قرار است آسمان به زمین آید یا بالعکس که این‌قدر، این روند طولانی است؟ البته، بگذریم که مگر سایر کمیته ها چه کرده اند که این کمیته‌ی تشکیل نشده، انجام خواهد داد؟ از کمیته به اصطلاح فرهنگی با حضور دوستان برخی مدیران گرفته تا...
درباره ارتباط رسمی و غیر رسمی نایب رئیس فدراسیون فوتبال با "الف.ال "، بهتر است خود آقای تاج نظر دهند که موجود زنده را وکیل و وصی نیازی نیست. دلیل برکناری فرد مورد اشاره از سردبیری جریده ایشان چه بود؟
نگارنده جوابیه‌ی فدراسیون هم کاش مقداری درباره سوابق ورزشی خود نیز می‌نوشت و اینکه بر اساس چه ضابطه ای برای این سمت انتخاب شده است؟
آقای کفاشیان، رئیس محترم و همیشه بی خبر فدراسیون هم که به تازگی از سفر فرنگ بازگشته اند (راستی، دستاوردهای این سفرها چیست؟)، به سرعت افاضه فضل نموده اند که ما هم هستیم. آقای رئیس! چه کسی دروغ می گوید؟ شما نگران انقلاب و ارزش های آن هستید؟ شما از دورغگویی پرهیز می دهید؟ شما از برخورد با دروغگو سخن می گویید؟ به راستی، عجب دورانی است!
درباره آقای کفاشیان و خدمات ایشان به ورزش هم ناگفته کم نیست که به زودی به صورت تفصیلی به آن پرداخته خواهد شد، به‌عنوان نمونه شفاف‌سازی در زمینه حضور فرزندان وی در تیم "دو و میدانی " و میزان صلاحیت و شایستگی آن‌ها و اینکه چه شد به یک‌باره، این ذخایر ورزش ایران، پس از برکناری پدر از معاونت در سازمان ورزش ایران و روی کار آمدن دولت نهم، برای همیشه از تیم ملی دور شدند؟ راستی، از مربیان خارجی آنها چه خبر؟...
البته، این ابتدای راه است. رجانیوز، در آینده ابعاد جدیدی از این ماجرا و فعالیت های صورت گرفته در فدراسیون فوتبال و گذشته برخی دوستان در دوران قبل را منتشر خواهد کرد تا سیه روی شود، هر که در او غش باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top