تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1388 - 00:00:00
کد خبر: 72

مناظره نمایندگان شاخه دانشجویی احمدی نژاد و میر حسین در دانشگاه تهران

مسئول شاخه دانشجویی ستاد تبلیغاتی احمدی نژاد امروز در مراسم مناظره ای که به دلیل عدم حضور وفقی، مسئول شاخه دانشجویی حامیان میرحسین، بین او و عماد ملکا از دیگر نمایندگان شاخه دانشجویی حامیان میرحسین در دانشگاه تهران برگزار شد، در پاسخ به ادعای طرف مقابل خود مبنی بر افزایش خرافه گرایی در این دولت گفت: ذکر نام امام زمان(عج) در ابتدای سخنرانی ها خرافه گرایی است یا استفاده تبلیغاتی از سیادت، شال و نشانه های سبز؟

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول شاخه دانشجویی ستاد تبلیغاتی احمدی نژاد در پاسخ به ادعای طرف مقابل خود مبنی بر افزایش خرافه گرایی در این دولت گفت: ذکر نام امام زمان(عج) در ابتدای سخنرانی ها خرافه گرایی است یا استفاده تبلیغاتی از سیادت، شال و نشانه های سبز؟

به گزارش خبرنگار سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، علی نادری،‌ مسئول شاخه دانشجویی ستاد تبلیغاتی احمدی نژاد امروز در مراسم مناظره ای که به دلیل عدم حضور وفقی، مسئول شاخه دانشجویی حامیان میرحسین، بین او و عماد ملکا از دیگر نمایندگان شاخه دانشجویی حامیان میرحسین در دانشگاه تهران برگزار شد، در پاسخ به ادعای طرف مقابل خود مبنی بر افزایش خرافه گرایی در این دولت گفت: ذکر نام امام زمان(عج) در ابتدای سخنرانی ها خرافه گرایی است یا استفاده تبلیغاتی از سیادت، شال و نشانه های سبز؟

نادری در ابتدای سخنان خود با اشاره به فضای سیاسی کشور پیش از انتخابات 84 اظهار داشت: عده ای فکر می کردند که ذائقه مردم به سمت شعارهای غربی و وارداتی است ولی احمدی نژاد گفتمان خود را که همان گفتمان امام است(ره) با مردم در میان گذاشت و همه مردم آن را پسندیدند.

وی افزود: احمدی نژاد را مردم بر حلقه بسته مدیرانی که سال های سال حلقه مدیریتی را قبضه کرده بودند، تحمیل کردند.

مسئول شاخه دانشجویی ستاد احمدی نژاد اولین ویژگی احمدی نژاد را مردمی بودن آن دانست و ادامه داد: دعوا بر سر احمدی نژاد و یک شخص نیست دعوا بر سر دو رویکرد است رویکردی که وابستگی و ناامیدی از توانمندی جوانان سرلوحه آن است و رویکردی که توانستن را سرلوحه خود قرار می دهد.

ایمان ملکا در ابتدای سخنان خود بدون اشاره به برنامه های میرحسین موسوی برای آینده کشور و بدون ارائه سند و مدرک اتهاماتی را به دولت نهم وارد کرد.

وی در سخنان خود به تورم 25 درصدی،‌ کاهش رشد سرمایه گذاری در کشور، انحلال سازمان برنامه و بودجه، کمک 300 میلیاردی به کشورهای جهان و موارد دیگری اشاره کرد کرد و برای ارقام مطرح شده هیچ مدرکی ارائه نکرد.

دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران همچنین مدعی شد: در این 4 سال خرافات افزایش پیدا کرده است.

مدعیان گفتمان امام در این 20 سال کجا بودند 
وی نیز در پاسخ به سوالات ملکا گفت: برای من جالب است که شما از گفتمان امام دم می زنید پس در این 20 سال کجا بوده اید که حالا گفتمان امام برایتان مهم شده است.
مسئول شاخه دانشجویی ستاد تبلیغاتی احمدی نژاد در خصوص التزام نداشتن احمدی نژاد به کار جمعی گفت: احمدی نژاد الزامات کار جمعی را پذیرفته است اما نه با جمعی خاص بلکه او پذیرفته است که از جوانان استفاده کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا احمدی نژاد در شوراهای عالی شرکت نمی کند، گفت: احمدی نژاد اثر دیدار چهره به چهره با مردم را برای مردم بیشتر از این کارها می داند.
نادری در خصوص این ادعا که گفته می شود نسبت دادن تعطیلی سازمان برنامه و بودجه به نظر شهید رجایی دروغ است، اظهار داشت: این حرف که این کار نظر شهید رجایی بوده است* در خود خاطرات آقای هاشمی آمده است.

مسئول شاخه دانشجویی ستاد تبلیغاتی احمدی نژاد افزود:‌ همچنین در مصاحبه آقای روغنی زنجانی با روزنامه اعتماد نیز اشاره شده است که این فکر را میرحسین موسوی نیز دنبال می کرده است.
وی در ادامه گفت: ای کسانی که بعضی از برنامه های احمدی نژاد را خفت بار می خوانید توجه داشته باشید که این نامه ها هر چه باشند، عزتمندانه تر از نامه صادق خرازی به آمریکاست که گفته بود حاضریم غنی سازی را تعلیق کنیم، از حماس و حزب الله حمایت نکنیم اما شما با ما کاری نداشته باشید که این صحبت ها با تشویق دانشجویان مواجه شد.

نادری همچنین درباره مدرک کردان گفت: ریشه این حرکات را باید در انتخابات 76 جستجو کرد که به خاتمی می گفتند دکتر خاتمی که الان هم میرحسین موسوی وی را دکتر خاتمی خطاب می کند همچنین در زمان خاتمی بود که وزیر آموزش و پرورش مدرک دانشگاه هاوایی را به مسئولان می داد.

در ادامه این مراسم،ایمان ملکا که از ابتدا هیچ اشاره ای به برنامه های میرحسین نداشت خطاب به علی نادری گفت: شما به جای این که به دولت آقای هاشمی و خاتمی ایراد بگیرید از خودتان دفاع کنید.

در خلال این مراسم با وجود این که میزبان جلسه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بود حامیان میرحسین موسوی بارها صحبت های نادری را با برهم زدن جلسه و ایجاد درگیری قطع کردند در حالی که عماد ملکا بدون هیچ مزاحمتی نظرات خود را ابراز می کرد.

نادری در واکنش به برهم زدن جلسه توسط افراطیون حامیان میرحسین گفت: شما دم از دموکراسی می زنید و می گویید احمدی نژاد از آن متنفر است در حالی که خودتان در همین جلسه تحمل شنیدن نظر مخالف خود را ندارید.

این سخنان نادری با تشویق ممتد دانشجویان همراه شد.

ملکا در ادامه مناظره باز هم بدون ارائه برنامه های موسوی و بدون جواب به سوالات نادری مدعی شد احمدی نژاد از انجمن حجتیه تغذیه می شود.

مسئول شاخه دانشجویی حامیان احمدی نژاد در پاسخ به این ادعاهای ملکا تاکید کرد: در چند روز گذشته انجمن حجتیه جلسه ای برگزار کرده و در آن تصمیم بر آن شده است که با توجه به وضعیت خطرناک کشور از کاندیدای اصلاح طلبان حمایت کنند که این خبر علنی نیز شده است.

وی ادامه داد: می گویند رفتار احمدی نژاد باعث تقویت اسرائیل شده است پس دلیل این که نخست وزیر ترکیه شجاعت مقابله با نخست وزیر رژیم صهیونیستی را پیدا می کند یا این که کالاهای اسرائیل در قلب اروپا تحریم می شود، چیست؟

نادری در واکنش به عزتمندانه خواندن صدور بیانیه گفت وگوی تمدن ها در سازمان ملل در دوران ریاست جمهوری خاتمی خاطرنشان کرد: اگر گفت وگوی تمدن ها این بود که در همان دوره جرج بوش ایران را محور شرارت خواند.

سخنان نادری باعث خشمگینی حامیان میرحسین شد که بارها سخنان وی را قطع کردند.
لازم به ذکر است، حاشیه های این مراسم در خبرهای بعدی خواهد آمد

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
هشدار وزارت بهداشت درباره سیگارهای الکترونیک
بازداشت ۴ کنکوری متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top