کد خبر: 138864

اولین سالگرد درگذشت دانشجوی نخبه معین رئیسی

اولین سالگرد درگذشت دانشجوی نخبه معین رئیسی، پنجشنبه گذشته مصادف با شب شهادت امام صادق(ع) برمزار آن مرحوم برگزار شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: در اولین سالگرد درگذشت دانشجوی نخبه معین رئیسی، دانشجویان و فعالان دانشجویی گردهم  آمدند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اولین سالگرد درگذشت دانشجوی نخبه معین رئیسی، پنجشنبه گذشته مصادف با شب شهادت امام صادق(ع) برمزار آن مرحوم برگزار شد.

در ادامه، گزارش تصویری از این مراسم را می‌بینید:

 

یک سال گذشت...

معین رئیسی جوان 23 ساله و عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور بود که سال گذشته براثر تصادف موتور سیکلت از ناحیه سر دچار آسیب جدی شد و بعد از 3 روز بیهوشی در بیمارستان حضرت رسول(ص) دار فانی را وداع گفت.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی اطلاعیه‌ای به جهت درگذشت "معین رئیسی"  آورده بود: برادر عزیزمان «معین رئیسی» به معنای واقعی کلمه، دانشجویی مؤمن و متعهد، کوشا و جهادی بود که در کنار اخلاص بالا با اخلاق حسنه و پسندیده خود، نمونه کاملی از یک دانشجوی مسلمان و تشکیلاتی را رقم زده بود. او در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به عنوان فردی با عزم راسخ و انسانی خستگی‌ناپذیر شناخته می‌شد، که دوران جوانی و دانشجویی خود را صرف اهتزاز پرچم اسلام ناب، تحت رهنمون‌های رهبری فرزانه انقلاب(حفظه الله) کرده است.

معین رئیسی: «من وقتی وارد انجمن شدم احساس قلبیم این بود که حضرت صاحب الزمان ...»
فیلم زیر یکی از سخنرانی ها بیادماندنی این جوان در جمع دانشجویان است؛ رئیسی در این سخنرانی می گوید: "در ابتدایی که بنده وارد دانشگاه شدم، فضای دانشگاه رو که آشنا شدم خیلی سریع با فضای انجمن آشنا شدم؛ اون زمانی که من فضای انجمن رو شناختم و این محیط رو دیدم و این امکان رو که خودم هم عضوی از این فضا باشم رو متوجه شدم احساس قلبیم این بودش که حضرت صاحب الزمان یدونه دعوت نامه رسمی نوشته زیرش امضا کرده؛ نوشته: "الی معین رئیسی" برسه بدست اون که مثلا من حضور داشته باشم؛ امکان حضور داشته باشم و خیلی خودم رو اینطور یعنی این مسئولیت رو بر دوش خودم میدیدم."


دانلود

بیشتر بخوانید:

پناهیان: بی قراری معین رئیسی ازخصلت های شهدا بوده است

پیام قدردانی خانواده مرحوم `رئیسی` از دانشجویان و جامعه دانشگاهی

`شب شعری` که صلوات در آن مرهم `بغض` دانشجویان شد

جامعه چشم انتظار بهره گیری از وجود و دانش رئیسی بود

به یاد دانشجوی مجاهد مرحوم معین رئیسی

حسن رحیم پور ازغدی با اشاره به مرحوم رئیسی: کسی که در راه خدا باشد و بمیرد شهید است

برای معین رئیسی... در پایان سال 92