تاریخ انتشار: 19 مرداد 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1172

گزینه غیرقابل پیش بینی ریاست سازمان تربیت بدنی

فهرست کاندیداهای اصلی وزارتخانه‌ها و معاونت‌های ریاست جمهوری در دولت دهم از سوی هیات مشورتی رییس‌جمهور جمع‌بندی شده و به آقای احمدی‌نژاد ارایه شد .

خبرنامه دانشجویان ایران:محمد علی‌آبادی از سازمان تربیت‌بدنی می‌رود. اینطور که به نظر می‌رسد این خبر را باید جدی گرفت هرچند عده‌ای هنوز بر این باور ند که علی‌آبادی در ساختمان سئول باقی خواهد ماند اما با توجه به آنکه محمود احمدی‌نژاد در دولت نهم روی این دوست نزدیکش به عنوان وزیر حساب باز کرده بنابراین احتمال اینکه حضور علی‌آبادی در ورزش تنها محدود به ریاست کمیته ملی المپیک شود، زیاد است.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از جهان ، فهرست کاندیداهای اصلی وزارتخانه‌ها و معاونت‌های ریاست جمهوری در دولت دهم از سوی هیات مشورتی رییس‌جمهور جمع‌بندی شده و به آقای احمدی‌نژاد ارایه شد .

علی‌آبادی از سازمان تربیت‌بدنی می رود
از مدت‌ها قبل گمانه‌زنی‌ها در مورد جانشین محمد علی‌آبادی مطرح شده بود. نفراتی مثل محمد یزدانی‌خرم، علی سعیدلو، حبیب کاشانی، مهرداد بذرپاش، محمد دادکان و امیدرضا واعظ‌آشتیانی و.. به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌ها برای تصدی پست ریاست سازمان مطرح شدند “ و  او به عنوان یکی از وزرای احتمالی کابینه دهم به مجلس معرفی خواهد شد.

محمد علی‌آبادی پس از مدت‌ها سکوت که در پی ناکامی‌های متوالی تیم‌های ورزشی ایران در آستانه انتخابات ریاست جمهوری رخ دادند و چاره‌ای غیر از دور شدن این مقام مسئول از تیررس رسانه‌ها باقی نمی‌گذاشت،

در حالی که  حضور آقای علی‌سعید‌لو در سازمان تربیت‌بدنی قطعی به نظر می رسید یک نام بزرگ یعنی حاج داود احمدی نژاد، برادر محمود احمدی‌نژاد همه چیز را تحت الشعاع قرار داد.

البته آقای احمدی‌نژاد نشان داد که همواره در دقایق 90 ممکن است تصمیمات خود را تغییر دهد.

علی‌آبادی پس از رفتن از سازمان تربیت‌بدنی به عنوان یکی از وزرای احتمالی کابینه دهم به مجلس معرفی خواهد شد.

پیش از این نیز اخباری دال بر معرفی علی‌آبادی به عنوان وزیر نیروی کابینه دهم مخابره شده بود.

برادر محمود احمدی‌نژاد را سیاسیون به خوبی می‌شناسند. او مشاور اجرایی احمدی‌نژاد در امور ورزشی است و علاقه شدیدی به فوتبال دارد. درست مثل برادرش پیگیر نتایج فوتبال ایران در دو رده باشگاهی و ملی است. درحالی که شنیده شده داود احمدی‌نژاد حتی در انتخاب اعضای هیات‌مدیره دو باشگاه پرطرفدار پایتخت دخالت دارد و چهار سال پیش این داود احمدی‌نژاد بوده که علی‌آبادی را برای ریاست سازمان تربیت بدنی به رئیس جمهور پیشنهاد داده و اصرار عجیبی داشته تا علی‌آبادی رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس شود

سعیدلو برای وزارت نفت پیشنهاد شد تا باور کنیم او دیگر در میان گزینه‌ها نیست. اما گمانه‌زنی درباره انتخاب رئیس سازمان تربیت‌بدنی در دولت نهم همچنان ادامه دارد و شانس محمد علی‌آبادی برای ابقا کمی بیشتر از قبل شده است. علی سعیدلو که گفته می‌شد شانس اول ریاست سازمان تربیت بدنی به حساب می‌آید طی روزهای گذشته پاسخگوی سوالات بسیاری از روزنامه‌های ورزشی بود و خبر رئیس شدنش را تکذیب نکرد. حتی شنیده شده بود که او می‌خواهد خسروی وفا را هم به عنوان معاون سازمان انتخاب کند. در این میان حتی نقل‌قولی از سوی سعیدلو منتشر شده مبنی بر اینکه طی 5 روز آینده به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی حکم می‌گیرد. طی هفته‌های گذشته از مهرداد بذرپاش، سید‌مهدی هاشمی، معاون وزیر راه‌و‌ترابری، سردار رویانیان، رئیس سابق راهنمایی و رانندگی و حتی آصفی سفیر ایران در امارات نیز به عنوان گزینه‌های احتمالی ریاست سازمان تربیت‌بدنی یاد شده است.

داود احمدی‌نژاد هم هست!
به نوشته دنیای فوتبال ، برادر محمود احمدی‌نژاد را سیاسیون به خوبی می‌شناسند. او مشاور اجرایی احمدی‌نژاد در امور ورزشی است و علاقه شدیدی به فوتبال دارد. درست مثل برادرش پیگیر نتایج فوتبال ایران در دو رده باشگاهی و ملی است. درحالی که شنیده شده داود احمدی‌نژاد حتی در انتخاب اعضای هیات‌مدیره دو باشگاه پرطرفدار پایتخت دخالت دارد و چهار سال پیش این داود احمدی‌نژاد بوده که علی‌آبادی را برای ریاست سازمان تربیت بدنی به رئیس جمهور پیشنهاد داده و اصرار عجیبی داشته تا علی‌آبادی رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس شود. این در حالی است که نژاد‌فلاح عضو هیات مدیره پرسپولیس هم با سفارش داود احمدی‌نژاد وارد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شده است. جالب اینجاست برادر بزرگتر محمود احمدی‌نژاد یعنی حاج احمد احمدی‌نژاد با حضور داود احمدی‌نژاد در سازمان تربیت بدنی به شدت مخالف است.

این احمدی‌نژاد غیر قابل پیش‌بینی
حال باید دید محمود احمدی‌نژاد در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت. به نظر می‌رسد با توجه به غیرقابل پیش‌بینی بودن رئیس‌جمهور، گمانه‌زنی در اینباره باطل خواهد بود. جالب اینکه سعیدلو که گزینه‌ای حتمی برای ریاست سازمان تربیت بدنی به حساب می‌آید چند روزی است که از گفت‌وگو با رسانه‌های ورزشی خودداری می‌کند و در نقطه مقابل محمد علی‌آبادی برخلاف سال‌های گذشته از موضع دیگری درباره ابقای خودش در سازمان تربیت‌بدنی سخن می‌گوید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
تامین ۴.۸ میلیارد دلار ارز در مرکز مبادلات برای واردات از ابتدای سال
شاخص بورس تهران ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد افت کرد
واردات خودروهای کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
شرایط پرداخت ارز حجاج اعلام شد
دیدگاه مالکان جدید می‌تواند استقلال را متحول کند
چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
نسخه پیچیده فروش اینترنتی دارو
فیلم/ ورود نیروهای پلیس برای سرکوب دانشجویان در دانشگاه یوتا
رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
آخرین آمار از تخصیص ارز ۲۸۵۰۰ تومانی
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌ خ»
آزمون مجدد برای این کنکوری‌ها برگزار می‌شود
دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
تجمع دانشگاهیان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
مخبر خواستار اجرای سریع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شد
تصویب راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها
جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
فراهم شدن امکان تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور
مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
اعتراضات دانشجویی در آمریکا می‌تواند به «مردم عادی» هم منتقل شود
لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
جذب نیروی امریه در پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top