تاریخ انتشار: 20 مرداد 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1202

داوودی به وزارت علوم می‏رود

با توجه به برنامه منسجم ارائه شده ، معرفی سید محمد حسینی که هم اکنون رئیس دانشگاه پیام نور و قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری است به عنوان وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی دولت دهم قطعی است و وی در هفته آینده از سوی محمود احمدی نژاد به عنوان وزیر این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی معرفی می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران:رئیس جمهور هفته آینده دکتر پرویز داوودی را به عنوان وزیر علوم، دکتر سید محمد حسینی را به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر مرضیه وحید دستجردی را به عنوان وزیر بهداشت به مجلس شورای اسلامی معرفی می کند.

یک منبع آگاه در نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازمهر، با بیان این خبر حضور سید محمد حسینی در کابینه دهم و وزارت ارشاد را تایید کرد و گفت: با توجه به برنامه منسجم ارائه شده ، معرفی سید محمد حسینی که هم اکنون رئیس دانشگاه پیام نور و قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری است به عنوان وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی دولت دهم قطعی است و وی در هفته آینده از سوی محمود احمدی نژاد به عنوان وزیر این وزارتخانه به مجلس شورای اسلامی معرفی می شود.

وی اضافه کرد: سید محمد حسینی برنامه خود برای وزارتخانه های علوم و ارشاد را به رئیس جمهور ارائه کرده بود اما معرفی وی به عنوان وزیر ارشاد قطعی به نظر می رسد.

این منبع آگاه درباره وزارت علوم نیز به مهر گفت: برای وزارت علوم گزینه های متعددی مطرح بودند که سید محمد حسینی و محمد مهدی زاهدی نیز جزو این افراد قرار داشتند اما با معرفی سید محمد حسینی به عنوان وزیر ارشاد و منتفی شدن حضور پرویز داوودی در وزارت امور خارجه، در حال حاضر کاندیدای اول وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دولت دهم پرویز داوودی است.

وی اضافه کرد: با جمع بندیهایی که صورت گرفته احتمال معرفی پرویز داوودی به عنوان وزیر علوم دولت دهم نیز قطعی به نظر می رسد.

این منبع آگاه اجرایی اضافه کرد: با توجه به نگاه مجلس احتمال اینکه محمد مهدی زاهدی به عنوان وزیر معرفی شود کاهش یافته است.

وی ادامه داد: بحث حضور مهندس شجاعی فرد در وزارت علوم نیز دیگر مطرح نیست.

این منبع آگاه درباره وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به مهر گفت: حضور دکتر مرضیه وحید دستجردی به عنوان وزیر بهداشت دولت دهم نیز تقریبا قطعی است.

وی تاکید کرد که با توجه به رایزنی های انجام شده این افراد رای بالایی را در جریان رای اعتماد از مجلس اخذ خواهند کرد و تعامل و همراهی مجلس با رئیس جمهور در این زمینه مورد توجه خاص دکتر احمدی نژاد بوده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top