تاریخ انتشار: 11 خرداد 1388 - 00:00:00
کد خبر: 122

اموال دانشگاه آزاد علیه یکی از کاندیداها

شامگاه یکشنبه در جمع حامیان احمدی نژاد در کتابخانه امیرالمومنین (ع) اصفهان با بیان این مطلب، تصریح کرد:‌جاسبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کل سرمایه های این دانشگاه را برای پیروزی بر احمدی نژاد بسیج کرده است.

خبرنامه دانشجویان ایران:نماینده مردم تهران ،‌ری و شمیرانات در مجلس گفت:‌ جاسبی کل سرمایه دانشگاه آزاد را بر علیه احمدی نژاد بسیج کرده که رای نیاورد. دانشگاه آزاد اسلامی کل سرمایه های خویش را بسیج کرده که احمدی نژاد رای نیاورد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل ازایرنا،‌ علیرضا زاکانی شامگاه یکشنبه در جمع حامیان احمدی نژاد در کتابخانه امیرالمومنین (ع) اصفهان با بیان این مطلب، تصریح کرد:‌جاسبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کل سرمایه های این دانشگاه را برای پیروزی بر احمدی نژاد بسیج کرده است.

وی افزود:‌ آنهایی که اشکال به قانونگرا بودن و نبودن دولت می گیرند، یکی از حامیان این اشکال تراشان رییس دانشگاه آزاد است که قانون گریزترین فرد می باشد.

زاکانی با بیان این که از پول جوانان این ملت برای برخی نامزدها ستاد می زند، بگویند، این طور نیست تا همین فردا اسنادش را منتشر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اراده جدی در قوه قضائیه برای برخود با تخلفات مسوولان دانشگاه آزاد وجود ندارد، بیان داشت: طی بیش از ربع قرن گذشته رییس و برخی از مسوولان دانشگاه آزاد، عده ای از پرسنل قوه قضائیه را با دادن مدرک، یا دو واحد درس برای تدریس کردن، آلوده کرده اند، لذا اراده ای برای رسیدگی به این مشکل دانشگاه آزاد وجود ندارد.

وی تاکید کرد:‌ بر این اساس است که از حدود یک سال و نیم پیش به افکار عمومی پناه آورده ایم.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: برای تغییر رویه دانشگاه آزاد، کار اصلی را احمدی نژاد باید انجام دهد که در شورای عالی انقلاب فرهنگی است، اما مدیریت آن شرایطی را ایجاد کرده که امروز اگر دانشجویان، اساتید و کارمندان این دانشگاه اعتراضی بکنند و اخراج شوند، دست شان به هیچ جایی بند نیست.

زاکانی با اشاره به تبلیغات گسترده روزهای گذشته گفت: با هدف تنویر افکار عمومی با امکانات بسیار بالا اقدام به تبلغ کرده اند، پول اینها از کجا آمده، هفته پیش یکی از مسوولان شهرستانی به من زنگ زد و توضیح داد، فردی که میلیاردها تومان از پول آن مردم آن شهر را خورده بود، عکسش در کنار جاسبی در روزنامه ایران چاپ شده بود، نه تنها زندانی نیست بلکه آزاد شده و اسپانسر ستاد انتخاباتی فردی شده است.

وی در ادامه با بیان این که برخی چرا شفاف عمل نمی کنند، لیبرال ترین اعضای نهضت آزادی از آنها حمایت می کند، گفت:‌ کل آراء آنها اگر جمع شود باز هم قابلیت رقابت با رای احمدی نژاد را ندارد.

دبیرکل حزب رهپویان انقلاب اسلامی افزود: آنها تلاش می کنند انتخابات را به دور دوم برسانند و در آن مرحله با شانتاژ از وی عبور کنند.

وی در خصوص حمایت برخی از اعضای خانواده امام و همچنین حمایت هسر شهید رجایی از موسوی بیان داشت، امام فرموده بودند: در خصوص شخصیت ها ملاک حال افراد است چه رسد به همسر آنان که البته نور چشم ما هستند، او نیز فردی از افراد جامعه است و می تواند اظهار نظر کند.

زاکانی افزود: موسوی در دیداری که باخانواده امام داشت شدیدا مورد اعتراض دختر حضرت امام قرار گرفت که چرا لیبرال هایی که مغضوب امام بودند همراه شما شدند، آنها از این صحبت ها ترسیدند و سعی کردند از پخش آن جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد:‌ در مقابل یکی ازنوه های امام بود که ایشان فرموده بودند حق نداری فعالیت سیاسی بکنی، ملاک و معیار ما مناسک امام است اگر برخی بر خلاف آنها اظهارنظر بکنند اعتباری ندارد.
زاکانی ‌در خصوص استفاده تبلیعاتی از تصاویر دیدارهای موسوی با مراجع تقلید در فیلم تبلیغاتی این نامزد اصلاح طلب ریاست جمهوری نیز گفت: علما جایگاه ویژه ای در این نظام دارند و همه با آنها دیدار می کنند.

وی با اشاره به تکذیب خبر حمایت بیشتر آنان از موسوی گفت:‌ حامیان موسوی دختران و پسران فیروزه ای را به خیابان می فرستند، سر چهار راه ها دختر ها وپسرها و پسرها و دخترها در مورد رای آوری موسوی صحبت می کنند و شرعیات را رعایت نمی کنند و‌ در چنین شرایطی نمی توان از مراجع تقلید هزینه کرد.

این نماینده مجلس افزود:‌ یکی از افرادی که در فیلم تبلیغاتی موسوی سیاه نمایی کرده بود نیز مشخص شد بازیگر بوده است که اسم و مشخصات وی موجود می باشد.

وی در خصوص حمایت برخی رسانه های خارجی از موسوی بیان داشت: در این خصوص اظهار نظری نمی کنم ، اما بی بی سی فارسی و اعوان و انصار ضد انقلابیش تمام تلاش خود را برای تخریب احمدی نژاد انجام می دهند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top