تاریخ انتشار: 26 تیر 1389 - 14:46:13
کد خبر: 12598

امضای میرحسین موسوی پای وقف دانشگاه آزاد یک روز پس از عاشورای 88

خبرنامه دانشجويان ايران: ماجراي فتنه 88 و فتنه گراني چون موسوي با دانشگاه آزاد و استفاده ابزاري و امكاناتي از اين دانشگاه و بده بستان هاي فتنه و دانشگاه آزاد بسيار پيج خورده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجويان ايران»،‌ از آنجا كه رئييس واقعي دانشگاه آزاد -هاشمي- دستور داده بود، تمام امكانات دانشگاه را در  اختيار موسوي قرار دهند شواهد نشان از آن دارد وي براي دلجويي از موسوي هم كم  نگذاشته است.

نمونه واضح و مبرهن آن دفاعيات هاشمي در دوران فتنه از افرادي چون موسوي و كروبي بود كه سعي داشته تا آنها را در حالي كه از نظام توسط مردم دفع شده اند  همچنان در دايره حفظ كند.

اوج دفع و در واقع فتنه گري سران فتنه بي شك روز عاشوراي سال گذشته بود كه حاميان موسوي اوج حرمت شكني را در قبال دين نشان دادند اما شواه د نشان از دلجويي هاشمي از موسوي يك روز پس از عاشوراست.

دقيقا يك روز پس از حادثه عاشورا در 7 دي ماه 88 هاشمي براي دلجويي موسوي سند وقف دانشگاه آزاد را به امضا وي رساند.

در حالي كه جامعه در غم هتك حرمت روز عاشورا و بغض نسبت به هتاكان بود هاشمي با اين رفتار اوج سوءاستفاده گري خود را اثبات كرده است.

اين سند به امضاي اكبر هاشمي و جاسبي و حسن خميني هم رديف ميرحسين موسوي نيز رسيده است.

سئوال اينجاست كه در اوج فتنه گري ميرحسين موسوي و نيز دعواي وي و اعلام اين موضع از سوي وي كه آشوبگران را خداجو ناميد، چرا هاشمي از موسوي به اين گونه حمايت كرده و اموال عموم رابه نام فتنه گر خلق خدا و به امضاي وي وقف كرده است.

حمايت هاشمي از موسوي قبل از انتخابات با حضور خاندان وي در ستادهاي موسوي و نماز جمعه 26 تير نمونه واضح آن است كه هاشمي نقش دميدن در آتش و خاكستر ها را بر عهده داشت و در اين راه حتي براي دلگرمي موسوي سند وقف را به امضاي وي مي رساند.

نمونه ديگر آن بود كه روز چهارشنبه 2 تیر ماه به دعوت هاشمی رفسنجانی جلسه ی هیئت موسس دانشگاه آزاد در دفتر مجمع تشخیص مصلحت برگزار شد.در این جلسه به جز اعضای هیئت موسس میرحسین موسوی، محمد هاشمی و یاسر هاشمی نیز دعوت شده بودند.

اما نکته حائز اهمیت آن است که حجه الاسلام محسن قمی عضو هیئت موسس دانشگاه آزاد در جلسه بنابر به تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص لغو حضور موسوی در هیئت موسس دانشگاه ازاد حضور وی را غیر قانونی دانسته است.جالب آن است که  هاشمی در حمایت از حضور از موسوی و در پاسخ به قمی گفته است:«شما نمی خواهد در این زمینه سختگیری کنید.»

اردیبهشت امسال در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصمیم گرفته شد که موسوی دیگر در هیئت موسس دانشگاه آزاد نباشد که تنها رأی مخالف به عدم حضور وی از طرف باجناق جاسبی یعنی عباسپور بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تنها مرکز چاپ نمایشگاهی در تهران
۵ جراح بینی برتر شهر مشهد در سال ۱۴۰۳
دیدار معلمان با رهبر انقلاب +عکس
اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
نکته اخلاقی آیت‌الله جاودان درباره گناه
واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه +فیلم
مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات
۵ بازیکن پرسپولیس در مسیر جدایی!
الاخبار متن پیشنهادی اسرائیل به حماس را منتشر کرد
روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند
رهبر انقلاب: غزه امروز مسئله اول دنیا است +فیلم
وظایف معاونت پرورشی در بیان رهبر انقلاب +فیلم
دلیل تشکر از معلم از زبان رهبر انقلاب +فیلم
کنایه سنگین رحیم‌پور ازغدی به بسیج دانشجویی کشور!
گزارش تصویری همایش اعزام دانشگاهیان به عمره مفرده +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top