با عضویت در شبکه های اجتماعی خبرنامه دانشجویان ایران از آخرین اخبار مطلع شوید
نظرات
محسن تهران
1393/04/05 - 21:38
اونهائی که به توعزیز فحش و ناسزا گفتند خیلی نامردند و فقط نوک بینی خود را می بینند لذا زیاد دلگیر از این آدنها نشو و محکم برای ایران عزیز استوار باش . یه موی توعزیز به هزار تا از اون ها ارزش داره و موفق و سربلند باشی .