تاریخ انتشار: چهارشنبه 1393/05/29 - 11:55
کد خبر: 139519

معرفی‏‌شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ـ تهران و پردیس‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان

خبرنامه دانشجویان ایران: فهرست اسامی رشته‌های دارای شرایط خاص کنکور سراسری سال 93به عنوان معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت مؤسسات محتلف در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور علام گردیده است.

داوطلبانی که فهرست اسامی آنان در ردیف معرفی‏‌شدگان چند برابر ظرفیت هریک ازرشته‌های تحصیلی دانشگاههای فرهنگیان وتربیت دبیر شهید رجایی ـ تهران (وابسته به وزارت آموزش و پرورش) اعلام گردیده، لازم است برای انجام مراحل مختلف مصاحبه علمی- تخصصی و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و براساس برنامه زمانی مندرج در جدول و به آدرس‌های مندرج مراجعه نمایند.

انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت رشته های تحصیلی متمرکز دانشگاههای فرهنگیان  و دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی در آزمون سراسری سال 1393 در دو قسمت مجزا خواهد بود، معرفی‌شدگان دقت نمایند که در مراحل موردنظر شرکت نموده باشند.

نحوه تکمیل و ارسال فرم مشخصات بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش

1– داوطلبانی که  اسامی آنان جزء معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان ودانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی اعلام شده است لازم است پس از تهیه نسخه پرینت فرم مشخصات  فرم مربوط به مشخصات فردی از سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به تکمیل دقیق آن و الصاق یک قطعه عکس اقدام و به همراه تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی حداکثر ظرف مدت 48 ساعت از تاریخ انتشار اسامی در سایت، به وسیله پست پیشتاز به آدرس هسته های گزینش آموزش و پرورش استان محل اقامت خود به شرح مندرج در جدول شماره 2 ذیل این اطلاعیه ارسال نمایند

2- لازم است در تکمیل فرم مشخصات دقت کافی معمول گردد. بدیهی است مسئولیت هرگونه نقص و نارسایی در تکمیل فرم به عهده داوطلب خواهد بود.

3- عدم تکمیل فرم مشخصات و یا عدم ارسال به موقع آن به هسته گزینش آموزش و پرورش استان محل اقامت به منزله انصراف از تحصیل در دانشگاههای مذکور بوده و برابر مقررات تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

اقدامات لازم برای انجام مصاحبه گزینش وعلمی- تخصصی

1- جدول( لینک ذیل این اطلاعیه) نام، نشانی و تلفن مراکز مجری مصاحبه علمی– تخصصی برای معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون سراسری 1393 دررشته های تحصیلی مورد نیاز آموزش وپرورش در دانشگاههای فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی می باشد

2- عدم حضور در مصاحبه و سایر مراحل گزینش آن به هر دلیل، به منزله انصراف از تحصیل دررشته های موردنیاز آموزش وپرورش در دانشگاههای فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهیدرجایی تلقی می‌گردد مسئولیت آن صرفاً به عهده داوطلب خواهد بود.

3- آغاز سال تحصیلی دوره‌های کارشناسی پیوسته دانشگاه فرهنگیان  به جزء رشته های نیمه متمرکز از مهرماه سال 1393 خواهد بود لیکن درصورت عدم تکمیل مراحل فرآیند جذب وپذیرش دانشجو، شروع سال تحصیلی به نیمسال دوم (بهمن ماه 1393) موکول خواهد شد.

4- از معرفی شدگان مصاحبه علمی-تخصصی بعمل خواهد آمد که  دارای شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه شماره (2) انتخاب رشته (داشتن حداقل معدل کل 15 و بالاتر در دوره سه ساله متوسطه- سلامت روانی و جسمانی لازم – بومی بودن در کدرشته محل-متولد1/7/1371 به بعد) بوده باشند در غیراین صورت انجام مصاحبه منتفی خواهد بود.

5- موفقیت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت های عمومی به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌گردد، بلکه کلیه داوطلبان باید حائز شرایط مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی بوده و در گزینش نهائی که براساس ضوابط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌گردد دارای نمره علمی نهائی نیز بوده باشند.

6- محل تحصیل پذیرفته شدگان پس از ثبت نام قطعی، توسط پردیس ها در واحدهای تابعه (سطح استان) تعیین خواهد شد.

تبصره: جا به جایی محل تحصیل پذیرفته شدگان در بین پردیس های دانشگاه فرهنگیان مطابق ضوابط و مقررات مربوط و با اطلاع قبلی به اداره کل آموزش و پرورش سهمیه خدمتی، در اختیار سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان می‌باشد

7- جهت شرکت در مصاحبه به همراه داشتن اصل و تصویر مدارک (کارت ملی - شناسنامه –دفترچه درمانی- دیپلم و یا گواهی تأیید شده که معدل کل درآن قید شده است ) و یک قطعه عکس 4 ×3 که در سال جاری گرفته شده باشد، ترجیحاً عکسی که موقع ثبت نام درآزمون به سازمان سنجش آموزش کشور از طریق پست الکترونیکی ارسال شده است.

زمان مصاحبه

روز پنجشنبه مورخ 30/5/93 لغایت روز جمعه مورخ  7/6/93 صبح از ساعت 8:00 تا 13:00 و بعد از ظهر 14:00 تا  18:00 می‌باشد. جدول ذیل تاریخ ، روز و ترتیب مراجعه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت برای برگزاری مصاحبه می‏باشد.

- در صورتی که روزهای تعیین شده  برای مصاحبه معرفی شدگان کفایت نکند ممکن است مصاحبه داوطلب در روزهای بعد از تاریخ اعلام شده در جدول نیز( حداکثر تامورخ 7/6/93) ادامه یابد.

- اولویت انجام مصاحبه علمی - تخصصی براساس حروف الفبای (حرف اول نام خانوادگی ) خواهد بود.

- از داوطلبان محترم درخواست می‏شود جهت انجام مصاحبه علمی – تخصصی فقط در روز و تاریخ تعیین شده در این اطلاعیه و با در نظر گرفتن تذکر ذیل جدول به محل تعیین شده مراجعه نمایند.

برنامه زمانی شرکت در مراحل مصاحبه دانشگاه فرهنگیان وتربیت دبیر شهیدرجایی

جدول تاریخ ، روز و ترتیب مراجعه معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت برای برگزاری مصاحبه

تاریخ

روز

حرف اول نام خانوادگی

30/5/1393

پنج شنبه

الف – ب- پ-ت

31/5/1393

جمعه

ث- ج-چ-ح

1/6/1393

شنبه

خ- د- ذ- ر

2/6/1393

یک شنبه

ز – ژ- س-ش

3/6/1393

دوشنبه

ص-ض- ط-ظ

4/6/1393

سه شنبه

ع- غ - ف-ق

5/6/1393

چهارشنبه

ک-گ - ل

6/6/1393

پنج شنبه

م- ن- و

7/6/1393

جمعه

هـ - ی جامانده ها

تذکر: زمان دقیق انجام مصاحبه از داوطلبان معرفی شده توسط پردیس مجری مصاحبه تعیین خواهد شد، معرفی شدگان لازم است قبل از 30/5/93 از طریق سایت اینترنتی و تلفن پردیس مجری مصاحبه و یا مراحعه حضوری از روز و زمان دقیق مصاحبه خود مطلع شوند.

 

 ضمناً به اطلاع داوطلبان بومی شهرهای بهاباد و بافق (از استان یزد)، آق‌قلا و گرگان (از استان گلستان) و ابوموسی (از استان هرمزگان(که متقاضی رشته‌های دانشگاههای فرهنگیان و تربیت دبیر شهیدرجایی بوده ولی با توجه به دامنه پذیرش مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته امکان انتخاب برخی از کدرشته‌محلها برای آنان فراهم نشده، می‌رساند با عنایت به هماهنگیهای بعمل آمده پذیرش در دانشگاههای فوق برای داوطلبان مناطق مذکور در مرحله تکمیل ظرفیت بعمل خواهد آمد.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
حمید عزیزی
1393/06/01 - 17:29

ببخشید من حداقل نمره برای شرکت درمصاحبه ی دانشگاه فرهنگیان وتربیت دبیر رجایی رو آوردم ولی اسمم نیومده چرا؟
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top