تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/06/18 - 12:47
کد خبر: 141586

اعضای کمیته تعیین مصادیق بورسیه‌ها + اسامی

خبرنامه دانشجویان ایران: نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکامی کمیته تعیین مصادیق بورسیه‌ها را معرفی کرد.

به گزارش تسنیم، با صدور احکامی توسط محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کمیته تعیین مصادیق بورسیه‌ها تشکیل شد.

علی پورمختار نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل 90 ، مهدی دواتگری نماینده مجلس شورای اسلامی و از قضات با سابقه و برجسته کشور، محمدمهدی سالاری‌راد استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مسعود کنزی استاد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و معاون اسبق دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و احمد غلامی مدیرکل بورس و دانشجویان خارج از کشور سازمان امور دانشجویان، اعضای کمیته تعیین مصادیق بورسیه ها را تشکیل می‌دهند.

متن احکام نجفی برای اعضای کمیته به شرح زیر است:

نقش ارزنده و تعیین‌کننده اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها در تربیت نیروی‌انسانی متخصص، متعهد و فرهیخته در مراکز آموزش عالی و به منظور حفظ حرمت و کرامت و جایگاه مهمی که بورسیه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاهی به عنوان اعضای هیئت‌علمی آینده کشور دارند و از آنجا که موضوع پرونده بورسیه‌های چند سال اخیر این وزارت به عنوان مسئله‌ای ملی در مجلس شورای اسلامی و هیئت دولت مورد بحث قرار گرفته است، اتخاذ تصمیمات مدبرانه، منصفانه و مبتنی بر قوانین و مقررات مربوط در این خصوص از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در جهت شفاف‌سازی مسائل و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق افراد ذینفع در عین صیانت از جایگاه رفیع علم و تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی ایران و رعایت عدالت آموزشی، ضروری است پرونده‌های افراد مورد اشاره با دقت و انصاف  مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

با عنایت به تخصص و تعهد جنابعالی به نظام جمهوری اسلامی ایران و تجربه گرانبهایی که طی سال ها ارتباط با مسائل علمی و قانونی اندوخته‌اید، شما را به عنوان عضو کمیته رسیدگی به پرونده بورسیه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌کنم تا براساس موازین عدالت و انصاف و در چارچوب سیاست‌های دولت و پیشنهادهای شورای مرکزی بورس این وزارت و قوانین و مقررات مربوط کلیه موارد را بررسی و تعیین تکلیف فرمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری کلیه واحدهای مرتبط و  مطالعه پرونده‌ها با دقت لازم ضمن ملحوظ نظرداشتن کلیه آئین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌ها و سایر مصوبات مربوط به دوره‌های مختلف زمانی در اسرع وقت نسبت به روشن نمودن وضعیت بورسیه‌های هر دوره  همت گمارید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نام و تصویر وزیر سابق که به ۳سال حبس محکوم شد +جزئیات
ورق بورس برگشت/ افزایش ۴ هزار و ۲۷۳ واحدی شاخص کل
کارت آزمون استخدامی رشته شغل دبیری و هنرآموز منتشر شد
مطالبات یک دانشجوی یاسوجی از اژه‌ای +فیلم
دادستانی شیراز نظرش درباره قتل شهردار را پس گرفت
تشدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران
پاسخ به شایعه/ تکذیب ادعای قتل‌های زنجیره‌ای کودکان در اصفهان
جلسه شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در CAS برگزار شد
جشن بزرگ امام رضایی‌ها +فیلم
واکنش الناز شاکردوست به جنایات اسرائیل +عکس
ثبت نکردن موجودی طلافروشان در سامانه جامع تجارت تخلف است
مهدی تاج پذیرفته اشتباهات داوری عمدی است!
انتقاد رئیس پلیس راهور به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی
نماهنگ "جان جواد"/ گروه سرود صدر عشق شهریار
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه ژنو +فیلم
درخواست زلنسکی از آمریکا در دیدار با بلینکن
اعلام زمان پرتاب نخستین انسان ایرانی به فضا
اخراج سرمربی بزرگ از لیگ عربستان
تغییرات مهم مدیریتی در پرسپولیس
راه حل های کوتاه مدت و میان مدت خروج بورس از بحران
کلاهبرداری تلگرامی با نقاب پشتیبان دیوار
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top