تاریخ انتشار: یکشنبه 1393/08/04 - 09:03
کد خبر: 145861

چگونگی ثبت‌نام دکترای پژوهش محور

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با تشریح چگونگی ثبت‌نام دکترای پژوهش محور گفت: تاکنون 1500 نفر برای شرکت در دوره‌های دکترای پژوهش محور ثبت‌نام کردند.

به گزارش فارس، مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با تشریح چگونگی ثبت‌نام دکترای پژوهش محور گفت: ثبت نام برای دوره‌های دکتری تخصصی پژوهش محور تابع زمان نیست زیرا شرکت در این دوره‌ها به هماهنگی با اساتید برای سفارش طرح‌های پژوهشی نیاز دارد و زمان‌بر است به همین دلیل محدودیت زمانی برای ثبت نام در این دوره‌ها وجود ندارد و داوطلبان این دوره‌ها می‌توانند با خیال آسوده به هماهنگی‌هایشان پرداخته و سپس ثبت‌نام کنند البته مصاحبه آن‌ها در مقاطع زمانی مشخص انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org برای ثبت‌نام خود اقدام کنند، گفت: تاکنون 1500 نفر برای شرکت در این دوره‌ها ثبت‌نام کردند و از نظر تعداد پذیرش نیز محدودیتی نداریم.

وی ادامه داد: البته ظرفیت امسال پذیرش در دوره دکتری آموزشی و پژوهشی 12 هزار نفر است که داوطلبان دوره پژوهش محور هم در قالب همین تعداد قرار می‌گیرند ولی هنوز این تعداد تکمیل نشده است.

علوی فاضل اظهار داشت: داوطلبان در رشته‌های علوم انسانی باید حداقل معدل 18 و در رشته‌های غیرعلوم انسانی حداقل معدل 17 را در مقطع کارشناسی ارشد کسب کرده باشند همچنین دارندگان مدرک دکتری عمومی پزشکی یا داروسازی که دارای معدل حداقل 17 باشند، مجاز به ثبت نام و شرکت در این دوره‌ها هستند.

علوی فاضل گفت: البته اگر داوطلبان از 15 دانشگاه برتر موجود در فهرست scopus فارغ التحصیل شده باشند و یا جزء فارغ التحصیلان دانشگاه‌های برتر دانشگاه آزاد اباشند، معدل آنها با ضریب 1/1 برای رشته‌های با حدنصاب معدل 17 و 1/05 برای رشته‌های با حد نصاب معدل 18 درنظر گرفته می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
حواشی جدید سریال «پایتخت»
ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس +فیلم
رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید
مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
داستانی از نجات یک کسب و کار با پنل پیامکی
بازی‌های بلاک‌چینی: گالا (Gala) پیشگام سرگرمی‌های آینده
بیش از ۳۰ مدل ایده عکاسی طبیعت (پسرانه و دخترانه)
گزارشی از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در غزه + جزئیات
دستور مهم رئیسی برای دیوارکشی مرزهای ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top