تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/09/11 - 10:26
کد خبر: 149346

شعار هواداران استقلال علیه همه +اسامی

خبرنامه دانشجویان ایران: هواداران استقلال در استادیوم آزادی تا توانستند علیه هر اسمی که می شد شعار دادند. تعدادی از آنها علیه سرمربی استقلال شعار دادند و باقی شان هم علیه بازیکنان ملی پوش، تیم ملی و عادل فردوسی پور شعار دادند. شعارهایی که هر کدام بیش از اینکه به بازی روز گذشته مربوط باشد به دربی و جام حذفی مربوط است. البته به نظر می رسد که شعار علیه هر کدام از بازیکنان دلایل جدایی داشته باشد.

هاشم بیگ زاده

آبی ها از دواشتباه مرگبار بیگ زاده آن هم در دوبازی ناراحت هستند. گل اول پرسپولیس در دربی در نتیجه اشتباه مسلم بیگ زاده به ثمر رسید و در کمتر از یک هفته او اولین پنالتی استقلال مقابل ذوب آهن را خراب کرد. او این روزها و به خاطر اشتباهاتش مورد اتهام قرار گرفته و بعد از بازی ای که به پیروزی هم منجر شد شعارهای هواداران استقلال علیه خودش را شنید.

حنیف عمران زاده

خط دفاع استقلال در 2 بازی 4 گل خورده . 2 گل ذوب آهن و 2 گل پرسپولیس . در این گل ها می شود نقش همه بازیکنان ازجمله حنیف عمران زاده را دید. در بازی امروز اما حنیف اشتباهات زیادی داشت. او اینقدر اشتباه کرد که در بین نیمه تعویض شد و بیرون نشست. مدافع استقلال هرچند هرگونه کم کاری را تکذیب می کند اما تماشاگران با شعارهایشان او را متهم می دانند.

امیرحسین صادقی

همه چیزهایی که در مورد گل خوردن استقلال و حنیف عمران زاده وجود دارد در مورد صادقی هم وجود دارد تفاوت این دونفر حضورشان در تیم ملی است. یک شایعه ای وجود دارد که امیرحسین صادقی به خاطر رابطه خوب با جواد نکونام به تیم ملی دعوت می شود. این به بهانه ای تبدیل می شود برای هواداران که علیه صادقی شعار بدهند. البته هوادارانی که علاقه زیادی به قلعه نویی دارند پس از پیروزی تیم شان این گونه تسویه حساب کردند.

تیم ملی

تیم ملی متهم است چون قلعه نویی در طول 15 هفته گذشته بارها به دلایل مختلف تیم ملی را دلیل اصلی ناآمادگی بازیکنان استقلال معرفی کرده . تیم ملی به همین دلیل و طبق شعار سکونشینان باید حیا کند و استقلال را رها کند.

عادل فردوسی پور

فردوسی پور بارها سوژه هم پرسپولیسی ها بوده و استقلالی ها . اما مصاحبه های امیرقلعه نویی علیه فردوسی پور و این شائبه که او از پرسپولیس حمایت می کند سبب شده که مجری نود بیشترین شعارها را بشنود.

امیر قلعه نویی

مخالفان قلعه نویی تعداد زیادی از هواداران استقلالی حاضر در استادیوم را تشکیل نمی دهند اما زمانی که فقط 1000نفر به استادیوم می روند صدای آنها بهتر شنیده می شود. منتقدان قلعه نویی از نتایج تیم و حاشیه های آن راضی نیستند و می خواهند علی منصوریان روی نیمکت این تیم بنشیند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top