تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/11/21 - 15:57
کد خبر: 157671

عکس:: بزرگترین سردرب دانشگاه کشور

خبرنامه دانشجویان ایران: بزرگترین سردرب دانشگاه های کشور به عنوان یک نماد دانشگاهی و با هدف تسهیل در دسترسی به دانشگاه صنعتی اصفهان، همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سیدمحمود مدرس هاشمی - رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در مراسم آغاز بهره برداری از این پروژه، وسعت زمین و تعدد دانشگاهیان ساکن در این دانشگاه را دو عامل مهمی دانست که وجود چند مسیر ورود و خروج به این دانشگاه را ضروری کرده است.

وی با اشاره به این که طراحی پروژه سردرب دانشگاه صنعتی اصفهان و جاده شمالیِ از سال های گذشته آغاز و در چند سال اخیر سرعت گرفته بود، گفت: در دوره مدیریت جدید نیز با تصمیم برای اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام، فعالیت جهت بهره بردای از این طرح سرعت گرفت و خوشبختانه همزمان با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد.

وی با قدردانی از تلاش های مدیر و اعضای دفتر فنی، شورای عمرانی دانشگاه، پیمانکاران و ناظرین این پروژه، تاکید کرد: دانشگاهیان از این پس امکان استفاده از هر دو درب ورودی را خواهند داشت و با توجه به ساختمان های موجود در دانشگاه و جهت جغرافیایی آن ها، همچنان درب جنوبی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان درب اصلی محسوب می شود و درب شمالی نیز برای تسهیل در دسترسی دانشگاهیان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مهندس سید فرهاد قادریان - مدیر دفتر فنی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم با بیان این که این سردرب با الهام از آرم این دانشگاه در طول مدت 25 ماه ساخته شده است، گفت: این سازه 27 متری پس از سردرب مسجد جامع یزد، بزرگترین سردرب ورودی در کشور محسوب می شود که با استفاده از 100 تن میلگرد و 1100 متر مکعب بتن ریزی به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به این که پروژه محوطه سازی سردرب دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در 4000 متر مربع به بهره برداری رسیده است، افزود: در طول مدت انجام عملیات عمرانی این پروژه، با دقت نظر و تمهیداتی که صورت گرفته بود، کار اجرایی در ارتفاع 27 متری به موقع و بدون هیچ گونه حادثه جانی پایان یافت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
اینفوگرافیک/ قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳
دانشگاه امیرکبیر حرکت شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه را ستود
نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
تصویر متفاوت از اعتراضات دانشجویی آمریکا
بازداشت‌ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین به روایت آمار
سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور»
سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد
عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
اینجا دانشگاه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top