تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/03/17 - 22:19
کد خبر: 168893

بعد از خبر آنلاین؛ ایران ندا هم تحمل نظر منتقد را نداشت؛

چرا سایت حامی روحانی نظر سنجی‌اش را حذف کرد؟ +سند

چرا سایت حامی روحانی نظر سنجی‌اش را حذف کرد؟ +سند

در جدیدترین نظر سنجی که به سرعت هم حذف شد سایت ایران ندا وابسته به صادق خرازی از ساعت 15 و سی دقیقه روز شنبه 16 خرداد 94 با سوال «اگر بعد از دوسال بخواهید در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شرکت کنید،به کدام رای می دهید؟» با نتیجه عجیبی رو به رو شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: طبق نظرسنجی ها مردم از دولت و عملکردش راضی هستند. این جمله کوتاه را در چند ماه اخیر به خصوص پس از مذاکرات هسته ای لوززان از مسئولان رده بالا دولتی شنیده شده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اما اخیرا سایت هایی که رویه نزدیک به دولت دارند یا حامیان دولت نظر سنجی های مختلفی را انجام داده اند. نظر سنجی هایی که عمدتا نتیجه خلاف ادعای مسئولان دولتی دارد و به سرعت هم حذف می شوند.

نظر سنجی هایی که در هفته های پایانی انتخابات 92 انجام شد نشان می داد روحانی به دلیل اختلاف اصولگرایان و کنار رفتن عارف در حال جلب نظر مردم است.

در جدیدترین نظر سنجی که به سرعت هم حذف شد، سایت ایران ندا وابسته به صادق خرازی از ساعت 15 و سی دقیقه روز شنبه  16 خرداد 94 با سوال  «اگر بعد از دوسال بخواهید در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم شرکت کنید،به کدام رای می دهید؟» با نتیجه عجیبی برای گردانندگان این سایت رو به رو شد.

این نطر سنجی که از روی سایت مذکور حذف شده است تا ساعت 7 و 45 صبح یکشنبه 17 خرداد 94 نشان می داد که 40.59 درصد شرکت کنندگان در این نظر سنجی به سعید جلیلی  و 35 درصد به حسن روحانی رای می دادند.

سایت ایران ندا پس از حذف نظر سنجی مدعی شده است که روحانی با 368.4 درصد در صدر این نطر سنجی و پس از آن سعید جلیلی با 36.4 درصد در رتبه دوم قرار گرفته است!

پیش از این هم سایت خبر آنلاین اقدام به نظرسنجی از مخاطبانش درباره عملکرد تیم هسته ای دولت کرده بود؛ اما با مشاهده آرای حداکثری شرکت کنندگان در این نظرسنجی که این عملکرد را پذیرفتنی نمی دانستند، نسبت به حذف نظرسنجی از سایت خود اقدام کرد در این نظرسنجی سوال شده بود "به نظر شما عملکرد تیم هسته ای دولت روحانی تاکنون چگونه بوده است.براساس آخرین گزارشی که از این نظرسنجی به صورت آنلاین در صفحه اول این وبسایت قابل مشاهده بود، بیش از ۶۵ درصد رای دهندگان، عملکرد تیم هسته ای دولت روحانی را پذیرفتنی ندانسته، و خواستار تغییر رویکرد آن شد ه بودند.

حقیقت این است که نظر سنجی های دوستان روحانی هرچند هم سریع به دلیل باب میل نبودن آنها حذف می شود اما به نظر باید نتایجش رو نوشت هایی به دفتر ریاست جمهوری داشته باشد.

در سال 93 یکی از دلایل رضایت نسبی مردم وزیر بهداشت بود که البته رفتارش به مذاق حامیان دولت خوش نیامد!

البته مسئولان این سایت ها مدعی هستند منتقدان دولت با هجوم به این نظرسنجی ها باعث این نتایج شده اند. پیش از این در این رسانه ها که اگر نتیجه نظر سنجی ها مطلوب گردانندگان بود تا هفته ها به عنوان سند و مدرکی برای اثبات حرف ها و تحلیل ها بود.

ناگفته نماند خبرگزاری ها وابسته به دولت مانند ایرنا نظر سنجی  هایی را منتشر می کنند که نشانه رضایت مردم از عملکرد دولت است.

نظر سنجی هایی که شاید تلنگری به دولت برای بهتر کردن عملکردش در زمینه سیاست داخلی و خارجی باشد. نظر سنجی هایی که بهتر است آنقدر زود حذف نشوند تا ادعای دموکراسی و آزادی بیان حامیان دولت بیشتر از این مخدوش نشود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
دستگیری بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top