تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/04/14 - 11:41
کد خبر: 171925

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»:

آقای ظریف روزهای پایانی مذاکرات را هم با پشتکار روزهای اول جلو ببرند

آقای ظریف روزهای پایانی مذاکرات را هم با پشتکار روزهای اول جلو ببرند

احسان ایرانمنش با اشاره به حمایتی که ملت و رهبر انقلاب از تیم مذاکره کننده کرده‌اند، تصریح کرد: ما اعتماد داریم که تیم مذاکره کننده با قدرت و موضع مطمئن در مذاکرات پیش می رود و از خطوط قرمز کوتاه نمی‌آید و از شرف ملت دفاع می‌کند.

خبرنامه دانشجویان ایران: تمدید شدن مذاکرات هسته‌ای و زمان رسیده به توافق نهایی میان ایران و 5+1 تا حدودی با عث به وجود آمدن سوالات و ابهامات گوناگونی برای کارشناسان و حتی صاحب نظران عرصه دیپلماسی شده و اظهارات پس و پیش طرفین مذاکرات و اخبار واصله از محتوای جلسات، بیشتر از آنکه نزدیک بودن به حصول توافق را نشان دهد، وجود اختلافات ریشه‌ای در برخی موارد را نشان می‌دهد.

احسان ایرانمنش، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در گفتگویی با «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با اشاره به حمایتی که ملت و رهبر انقلاب از تیم مذاکره کننده کرده‌اند، تصریح کرد: ما اعتماد داریم که تیم مذاکره کننده با قدرت و موضع مطمئن در مذاکرات پیش می رود و از خطوط قرمز کوتاه نمی‌آید و از شرف ملت دفاع می‌کند.

ایرانمنش با اشاره به زیاده خواهی‌های 5+1 در مذاکرات، اضافه کرد: آقای ظریف و اعضای محترم تیم مذاکره کننده کشورمان مطمئن باشند که درصورت پایان مذاکرات بدون رسیدن به توافق، مردم از ایشان و دولت پشتیبانی خواهند کرد.

این فعال دانشجویی همچنین تاکید کرد: اگر تیم مذاکره کننده، گزینه عدم توافق را در برابر توافق بد انتخاب کند، قطعا این ظرفیت وجود دارد که جشنی با این عنوان برپا شود که ملت و دولت ایران در برابر ذلت ایستادگی کرد و پیروز شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف درمورد طولانی شدن مذاکرات گفت: قطعا زیاده خواهی طرف مقابل است که سبب طولانی شدن مذاکرات شده است و تیم مذاکره کننده نیز به دنبال رعایت خطوط قرمز خواد بود اما طرف مقابل قائل به این خطوط نیست.

دانشجوی دانشگاه شریف خاطرنشان کرد: طولانی شدن زمان مذاکرات، نباید تیم مذاکره کننده کشورمان را خسته کند و آنها نباید فقط به فکر اتمام این دوره زمانی باشند؛ اگر نیاز به مشورت بیشتر شد، بدون هیچ محدودیت زمانی بیشتر روی بندهای توافق فکر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مذاکرات، فشار مضاعفی روی تیم مذاکره کننده وجود دارد، ابراز عقیده کرد: برخی از اطرافیان دولت دنبال هر نوع توافقی هستند و این در حالی است که توافق بدون در نظر گرفتن منافع ملی، از عدم توافق بدتر است.

ایرانمنش در پایان با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده تا کنون بسیار تلاش کرده است، تصریح کرد: در انتهای مسیر مذاکرات که مهمتر از تمام بخش‌های آن است نیز با همان پشتکار و حتی بیشتر جلو بروند و در صدد کسب حداکثری منافع برای کشورمان باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نگاه غربی و شرقی به زن ؛ دوگانه ایی که هیچ تفاوتی ندارد
احتمال برخورد قضایی با رضا جاودانی
فعلا اپوزیسیون برای ۴۰ روز عزادار است!
نشست اهالی صنعت با سعید جلیلی +عکس
عکس/ قرائت دعای پرفیض عرفه در حرم امام رضا (ع)
پزشکیان: بنده رهبری را قبول دارم و اصلا ذوب در او هستم
مراسم دعای عرفه در دانشگاه تهران +عکس
مراسم دعای عرفه در کهف الشهدا +عکس
ابتلای "زیباکلام" به بیماری در زندان صحت ندارد
تکذیب خبر کاهش مدت زمان خدمت سربازی
رهبری را قبول دارم؛ اصلا ذوب او هستم، حق توهین و بی‌احترامی ندارید
بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور پیرامون آزادی جناب آقای حمید نوری و بازگشت ایشان به کشور
تبیین خطبه تاریخی امام حسین(ع) در آستانه قیام عاشورا
مواضع ضداخلاقی و فکری تیم انتخاباتی قالیباف +عکس
جزئیات عفو مقام معظم رهبری به مناسبت اعیاد قربان و غدیر
مجید شهریاری؛ شهید شاخص امسال بسیج اساتید
حکم دادگاه درباره دانشجویان آمریکا؛ فلسطین آزمون آزادی بیان
موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان
زائران حج تمتع عازم جمرات شدند
قالیباف در میزگرد: باید در جبهه انقلاب به یک فرد برسیم
مردم در شمال و جنوب کشور مراقب گزش "پشه آئدس" باشند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top