تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/05/28 - 14:52
کد خبر: 176272

فراخوان اولین جشنواره ملی «بانوی کرامت»

اولین جشنواره ملی "بانوی کرامت" ویژه دختران دانشجو و اساتید دانشگاه ها در دانشکده فنی شریعتی برگزار می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: اولین جشنواره ملی "بانوی کرامت " ویژه دختران دانشجو و اساتید دانشگاه ها در دانشکده فنی شریعتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، فاطمه مهاجرانی، رئیس دانشکده فنی شریعتی و دبیر جشنواره درخصوص این جشنواره گفت: جشنواره ملی "بانوی کرامت" امسال برای اولین بار در کشور در سه موضوع "نقش زن در سبک زندگی اسلامی"، "بهبود وضعیت عفاف و حجاب" و "همدلی و همزبانی" با محوریت الگوی رفتاری امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه سلام الله علیها کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این جشنواره به منظور ایجاد همدلی و همزبانی با نسل جوان و نیز شناساندن اسطوره ها و الگوهای واقعی آنها چون حضرت زهرا و حضرت معصومه سلام الله علیها و در راستای معرفی سبک زندگی اسلامی به آنها شکل گرفته است.

مهاجرانی درخصوص چگونگی شکل گیری این جشنواره افزود: این جشنواره در بخش کمیته دانشگاهیان ستاد دهه کرامت که با حضور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، وزارت علوم ، وزارت بهداشت و نمایندگان دانشگاه های آزاد، پیام نور، فنی و حرفه ای، علمی کاربردی، فرهنگیان و با محوریت نهاد رهبری در دانشگاه همراه است، شکل گرفته است.

رئیس دانشکده دخترانه فنی شریعتی در خصوص علت انتخاب این دانشکده به عنوان مجری و دبیرخانه این جشنواره گفت: دانشکده دخترانه فنی شریعتی بزرگترین دانشکده تک جنسیتی در خاورمیانه و همچنین بزرگترین دانشکده فنی دخترانه با تعداد 6000 دانشجو در کل کشور است. همچنین این دانشجویان زودتر به بازار کار ورود پیدا می کنند از این جهت به منظور شناساندن سبک زندگی اسلامی بانوان و ایجاد همدلی با این نسل جوان این دانشکده مسئول اجرای این جشنواره شده است.

دبیر اولین جشنواره ملی بانوی کرامت گفت: افتتاحیه این جشنواره در دانشکده دخترانه فنی شریعتی در اول شهریور ماه برگزار خواهد شد .

وی افزود: طبق فراخوان داده شده تمامی دختران دانشجو و استادان زن می توانند در این جشنواره شرکت کنند و آثار هنری خود را در قالب مقاله، شعر، دست نوشته، طراحی پوستر و...با سه هدف ذکر شده برای جشنواره ارسال نمایند.

مهاجرانی افزود: شرکت کنندگان جهت ارسال این آثار می توانند به وب سایت این جشنواره به آدرس www.banooyekeramt.ir مراجعه کرده و یا ازطریق ایمیل این جشنواره به آدرس info@banooyekeramat.ir اقدام نمایند.

وی گفت: مهلت ارسال این آثار تا اول آذر ماه امسال است و اختتامیه این جشنواره در آذر ماه برگزار خواهد شد. همچنین به نفرات برگزیده این جشنواره جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
استقلال همچنان در صدر/ کامبک لحظات پایانی استقلال مقابل ذوب آهن
سرمربی پرسپولیس: می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم
جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه
حاشیه بازی استقلال مقابل ذوب آهن
ترابی: اورنوف فوق العاده است
نامه تاج به وزیر ورزش و جوانان درمورد فصل آینده لیگ برتر
نمایشگاه مجازی کتاب آغاز به کار کرد
اولین داروی رشد مجدد دندان وارد فاز آزمایش انسانی می‌شود
لغو مراسم فارغ‌التحصیلی در دانشگاه کلمبیا به دلیل اعتراضات
حماس: آماده مقابله با هر گونه حمله اسرائیل به «رفح» هستیم
موافقت حماس با پیشنهاد مصر و قطر برای آتش‌بس در غزه
گفت‌وگوی بایدن و نتانیاهو درباره رفح
برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
رشد ۱۸ دلاری قیمت طلا در معاملات امروز
تامین ۶ میلیارد دلار ارز برای واردات در سال جاری
حاشیه بازی پرسپولیس مقابل نساجی
تساوی سپاهان مقابل استقلال خوزستان
معرفی بهترین تشک یک نفره برای حل مشکل بی‌خوابی دانشجویان
تصمیم‌های داور بازی نساجی و پرسپولیس تایید شد
ارتش ۱۰ نفره پرسپولیس با برد مقابل نساجی موقتا صدرنشین شد
بهترین زمان سفر به ترابزون و نکات دانستنی!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top