حسین شهبازی زاده دبیر تشکیلات جنبش عدالتخواه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با اعلام این خبر گفت: در جلسه ای که در حاشیه نشست سالانه جنبش عدالتخواه برگزار شد، اعضای جدید شورای مرکزی مشخص شدند.
وی افزود: بر اساس آرای کسب شده، آقایان محمدجواد جلال فرد از دانشگاه تهران، مجتبی رئیسی از دانشگاه تهران، محمدجواد معتمدی از دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان، سیدسعید نجیبی از دانشگاه شاهد و خانم مائده تدینی از دانشگاه شیراز به عنوان اعضای اصلی و آقای معین رحمانی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
شهبازی زاده در پایان گفت: طبق اساسنامه جنبش عدالتخواه دو نفر باقی مانده از هفت عضو شورای مرکزی به صورت انتصابی انتخاب خواهند شد.
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ همچنین «سیدمصطفی موسوی»، «سلمان کدیور» و «حسین شهبازی زاده» به عنوان اعضای شورای نظارت جنبش عدالتخواه دانشجویی انتخاب شدند.
خاطر نشان می شود بیست و نهمین نشست سراسری جنبش عدالتخواه دانشجویی تحت عنوان «شهید پیچک» از روز پنج شنبه ۱۲ تا روز چهارشنبه ۱۸ شهریورماه در حسینیه هنر واقع در محل دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار گردید و حجت الاسلام «محمد محمدیان» (با عنوان اخلاق تشکیلاتی)، مهندس «اسماعیل رئیسی» (با عنوان خون بهای یک انقلاب)، «حسن رحیم پور ازغدی»، حجتالاسلام «علیرضا پناهیان» (با عنوان نقد فرهنگی دولت)، «وحید جلیلی»، دکتر «سعید زیباکلام» (مبانی سیاست خارجی دولت یازدهم)، «سعید قاسمی»، دکتر «روحالله ایزدخواه»، دکتر «ابراهیم رزاقی» (با عنوان اقتصاد مقاومتی از دیدگاه امام«ره»)، دکتر «حجتاالله عبدالملکی» (کارگاه اقتصاد مقاومتی)، «مسعود دهنمکی»، «ابوالقاسم طالبی» (با عنوان بایسته های یک فعال فرهنگی انقلابی) و «حسن عباسی» (با عنوان دکترین آمریکا در مقابله با جمهوری اسلامی) از مهمترین سخنرانان این نشست بودند. (گزارش کامل این نشست)



