تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/06/24 - 17:06
کد خبر: 179080

جذب 202 هزار دانشجوی جدید در دانشگاه پیام نور

دکتر کریمی نظم را رمز اولیه پیشرفت معرفی کرد و همفکری و تعامل روز افزون کلیه بخشهای دانشگاه را از همکاران ستادی که به عنوان الگوی مراکز و واحد های دانشگاهی پیام نور البرز شناخته می شوند؛خواستار شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس دانشگاه پیام نور ضمن تبریک به تمامی پذیرفته شدگان در آزمون ها به ویژه پذیرفته شدگان در دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه ضمن استقبال ویژه از تمامی این عزیزان، در فراهم آوردن بسترهای مناسب آموزشی و پژوهشی جهت شکوفایی استعداد دانشجویان اهتمام می ورزد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور؛ دکتر محمدعلی سرلک با عنوان اینکه طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، تعداد 202 هزار نفر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور پذیرفته شده اند، اظهار داشت: دانشجویان تنها دلیل وجودی دانشگاه ها و موسسات عالی بوده و حفظ جایگاه و شان دانشجویان مهم ترین هدف و برنامه مدیریت دانشگاه پیام نور است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور در آخرین رتبه بندی پایگاه استنادی جهان اسلام(ISC) رتبه اول کیفیت آموزش و رتبه ده پژوهش را در بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کسب کرده است، افزود: برای دانشگاه پیام نور باعث افتخار است که بیش از 40 درصد پذیرفته شدگان، این دانشگاه را برای تحصیل برگزیده اند و قطعا انتخاب آنها بر مبنای توانمندی و کیفیت این دانشگاه بوده و خدمات ارائه شده توسط دانشگاه در زمینه های آموزشی، پژوهشی، کارگاهی به شکلی بوده است که فرزندان این مرز و بوم این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل برگزیده اند.

رئیس دانشگاه پیام نور در ادامه افزود: با توجه به فعالیت های اخیر و نیز تفاهم نامه های جدیدی که دانشگاه با سایر دستگاه ها به امضا رسیده، به دنبال فراهم نمودن شرایط بهتر برای دانشجویان هستیم و از این دست می توان به تفاهم نامه جدید با بانک صادرات در زمینه به کارگیری دانشجویان این دانشگاه به عنوان کارآموز اشاره کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه پیام نور بتواند میزبان خوبی برای این قشر جوان و آینده ساز کشور باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز نیز که به تازگی سکان هدایت این دانشگاه را بر عهده گرفته است، در اولین نشست خود با معاونین، مدیران و کارشناسان ستادی دانشگاه، ضمن تبریک به تمامی قبولشدگان گفت: دانشجویان ولی نعمتان ما در دانشگاه  هستند و بنده و کلیه همکاران علمی و اداری وظیفه داریم به نحو مطلوب امکانات آموزشی،پژوهشی و رفاهی را در اختیارشان قرار دهیم.

دکتر محمدعلی کریمی افزود: دانشگاه پیام نور استان البرز نیز سهم قابل قبول و مناسبی در جذب دانشجویان در این دوره دارد که به حول و قوه الهی و تلاش مجموعه دانشگاهیان پیام نور استان البرز؛برنامه ریزیهای های استراتژیک  و مناسبی در جهت تقویت مرتبه علمی دانشجویان پیش بینی و طراحی شده است.

این مقام مسئول که در جمع کارکنان ستادی دانشگاه سخن می گفت،ادامه داد: تسهیل نقل و انتقالات دانشجویی، حمایت از نخبگان، جذب خیرین، ارتقاء سطح علمی اعضای علمی و دانشجویان، ارتباط مستمر با صنعت و حمایت از طرحهای کارآفرینی از اهداف جاری دانشگاه پیام نور استان البرز می باشد.

دکتر کریمی نظم را رمز اولیه پیشرفت معرفی کرد و همفکری و تعامل روز افزون کلیه بخشهای دانشگاه را از همکاران ستادی که به عنوان الگوی مراکز و واحد های دانشگاهی پیام نور البرز شناخته می شوند؛خواستار شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top