تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/07/07 - 18:25
کد خبر: 180583

حمایت مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز از تحصن یک طلبه مقابل مجلس

همانطور که رهبر انقلاب فرمودند: «اگر قرار است چارچوب تحریم‌ها حفظ شود، پس ما برای چه مذاکره کردیم؟ و این، کاملاً مخالف علت حضور جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات است زیرا هدف از مذاکرات برداشته شدن تحریم‌ها بود.»

خبرنامه دانشجویان ایران: مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز درانتقاد به عملکرد مجلس و حمایت از تحصن خانواده عمارلو بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاسم الجبارین
« اگر ما در مذاکرات در برخی موارد کوتاه آمدیم و برخی امتیازات را دادیم عمدتاً برای این بود که تحریم‌ها برداشته شود و گرنه چه لزومی به حضور در مذاکرات بود و ما کار خود را ادامه می دادیم...اگر قرار است تحریم‌ها برداشته نشود، پس معامله‌ای هم در کارنخواهد بود، بنابراین باید تکلیف این موضوع مشخص شود.»

امام خامنه ای(مدظله العالی)

یکی از مهمترین وعده های انتخاباتی دولت یازدهم بهبود وضعیت اقتصادی کشور ومعیشت مردم بود که راه حل آن را حل مناقشه هسته ای و لغو تحریم ها می دانستند.اما موضوع تحریم ها و باقی ماندن آنها پس از انعقاد توافق هسته ای،از جمله مهمترین مسائلی است که بارها از سوی کارشناسان ومنتقدان مورد بررسی قرار گرفته و اثبات شده است که برخلاف آنچه تیم مذاکره کننده وشخص رییس جمهور عنوان می کند، ساختار تحریم ها پس از توافق به قوت خود باقی می ماندو به راحتی برگشت پذیر است.

همانطور که رهبر انقلاب فرمودند: «اگر قرار است چارچوب تحریم‌ها حفظ شود، پس ما برای چه مذاکره کردیم؟ و این، کاملاً مخالف علت حضور جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات است زیرا هدف از مذاکرات برداشته شدن تحریم‌ها بود.»

هرانسان بصیری با مطالعه متن توافق شده برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) می یابد که خطوط قرمز ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب رعایت نشده و با وجود ایرات وارده،برجام به ضرر منافع ملی ما است

با این حال جای بسی تعجب است که هنوز عده ای نسبت به این موضوع تردید داشته وبه راحتی از هدف شوم استکبار جهانی به سرکرده گی آمریکا که به امید نفوذ از راه این مذاکرات و این توافق به دنبال مقابله با قدرت انقلاب اسلامی و براندازی جمهوری اسلامی ایران است،می گذرند وعلارغم تاکیدات مقام معظم رهبری، نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون بررسی برجام  به جای بررسی اقتضائات حقوقی و قانونی گرفتار ملاحظات سیاسی و حزبی خود هستند.

درموقعیت حساس کنونی که خواص و عالمان جامعه نقش مهمی در مطلع کردن مردم از حقایق تلخ برجام و بستن راه نفوذ دشمن دارند،طلبه قمی به همراه همسر و فرزندانش دراین سکوت و رخوت کم سابقه مسئولان وروحانیون و  آگاهان جامعه دراعتراض به روند رسیدگی برجام و ابهامات لغو تحریم ها درمقابل مجلس شورای اسلامی تحصن کرده است.

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیرازبا انتقاد از عملکرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی وکمیسیون بررسی برجام حمایت خود را از طلبه عمار عمارلو و همسر ایشان که از خانواده معظم شهدا ی هشت سال دفاع مقدس هستند اعلام میدارد و خواستار پاسخگویی صریح و سریع مسئولان امر می باشد.

ضمن دعوت از دانشجویان،طلاب ،آگاهان ونخبگان جامعه با همراهی مردم شریف ایران برای پیوستن به این تحصن، به نمایندگان مجلس شورای اسلامی یادآور می شویم که این روزها،روز آزمون تک تک شما در برابر اعتماد و رای مردم و وکالتی که به شما داده شد برای حفظ و احقاق حقوق این ملت است، می باشد.

شما و تمام آگاهان جامعه اگر فرمایشات رهبر انقلاب و مصالح نظام  را نادیده بگیرید در پیشگاه خداوند متعال شرمسار خواهید شد.

به امید ظهور عدالت گسترگیتی

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top