تاریخ انتشار: شنبه 1394/07/25 - 18:33
کد خبر: 182439

وعده‌های کفاشیان به داوران

خبرنامه دانشجویان ایران: سرمربی تیم‌های صبا و نفت تهران در همایش امروز آسیب‌شناسی داوران با وجود دعوتی که داشتند شرکت نکردند.

اولین همایش آسیب‌شناسی داوری در فوتبال با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله علی کفاشیان برگزار شد که این همایش با حاشیه‌هایی همراه بود.

* کفاشیان در قسمت اول این برنامه که صبح امروز برگزار شد شرکت کرد و نکته قابل توجه اینکه مسئولان از وی قول ایجاد آکادمی داوران را گرفتند.

* علی خسروی داور سابق فوتبال کشورمان در جریان این همایش انتقادات تندی را مطرح کرده که بیشتر آنها علیه فدراسیون فوتبال بود. نکته جالب اینکه در حالی که خسروی با حرارت و جدیت خاصی در حال صحبت بود رو به یکی از دانشجویان حاضر در جلسه کرده و با حالت شوخی به او گفت چرا این طور به آدم نگاه می‌کنید که با خنده حضار روبرو شد.

* خسروی در اظهاراتش وزارت ورزش را هم از تیغ انتقاد گذراند و خطاب به گودرزی گفت که چرا تا این اندازه آدم‌های تکراری را برای وزارت ورزش انتخاب کرده است. حتی دبیر فدراسیون فوتبال گفته بود که همه کاری می‌کند اما هیچ کاری نکرد. بعد همه اذیت می‌کنند و زمانی که سرطان می‌گیریم و گوشه بیمارستان می‌افتیم می‌گویند برایش دعا کنید. البته من حاج کاظم آژانس شیشه‌ای هستم و مانند او عمل می‌کنم.

* علیرضا دهقان که مجری بخش صبح برنامه بود زمانی که روانشناس برنامه قصد داشت صحبت کند قبل از اظهارات وی صحبت‌هایی در خصوص جادوگر انجام داده و گفته این روزها مدیران جادوگران را به روانشناسان ترجیح می‌دهند.

همچنین اسماعیل حسن‌زاده در جلسه امروز حرف‌های تندی را مطرح کرده و گفت: برخی تیم‌ها در همان اوایل لیگ و موقع قرعه‌کشی علاقه دارند که داورانشان را تعیین کنند و ما فقط رنگ لباس‌های آنها را مشخص کنیم.

* علیرضا فغانی و محمدرضا ابوالفضلی از داورانی بودند که به قسمت دوم جلسه  امروز عصر که برگزار شد، رسیدند که پس از انتقادات فغانی مبنی بر اینکه چرا در جلسه کفاشیان و سایر مسئولان فدراسیون نیستند، شیرازی رو به وی کرده و گفت: ایشان صبح در جلسه بودند شما آن موقع کجا بودید که فغانی در واکنش گفت امروز خیلی گرفتار بودم با این حال سعی کردم برنامه بعد از ظهر را طوری بچینم که در این همایش باشم.

* دانشجویان رشته تربیت‌بدنی دانشگاه شهید رجایی به عنوان کارآموز در جلسه امروز شرکت کرده و از مباحث امروز استفاده لازم را بردند

* در حالی که علی خسروی در کنداکتور برنامه نبود بیشتر از همه صحبت کرد و در صحبت‌هایش از علیرضا فغانی به دفاع پرداخت.

* رسول فروغی کمک داور بین‌المللی کشورمان دل پردردی داشت. او در صحبت‌هایش گفت ما بیشتر از هر چیزی به محبت و توجه نیاز داریم. شاید مشکلات مالی برای هر داوری نباشد اما ما توجه و حمایت می‌خواهیم. من مریض بودم ولی یک نفر هم سراغم را نگرفت. هیچ کسی یاد من نکرد. زمانی که عمل جراحی کردم هیچ کسی به دیدنم نیامد. امثال آقای کفاشیان برای داور اصفهانی که فوت شد چه کاری کردند؟ اینقدر نرفتند تا او مرد.

وی افزود: امروز هم وسایل داوری خریداری شده اما مشخص نیست چه کسی آنها را فاکتور کرده است. دردهای عمومی را همه می‌دانند اما دردهای داوران را کسی نمی‌فهمد. تحصیلاتم را در حالی که قصد ادامه تحصیل داشتم اما نتوانستم تخفیف دانشجویی بگیریم رها کردم و این در حالی بود که اصغر کاردوست ملی‌پوش بسکتبال که با من اقدام کرده بود 70 درصد تخفیف گرفت.

* خسروی در ادامه حرف‌هایش گفت: در این مملکت به کسی که رشوه می‌دهد کاری ندارند.

* علی دایی، علیرضا منصوریان، علیرضا اسدی و حسین عسگری در حالی که نام‌شان به نام مدعو در این مراسم دیده می‌شد اما در این همایش شرکت نکردند.

* علی میرزابیگی نیز در اظهارات خود در این جلسه گفت: زمانی که گل‌محمدی در هفته اول گفت نتایج در بیرون از زمین رقم می‌خورد منظورش چه بود؟ این یعنی داوران مقصر هستند؟ وی افزود: نکته جالب اینکه امروز برخی مربیان جرائم انضباطی را روی قرارداد یک میلیارد و 200 میلیون تومانی‌شان می‌اندازند و باشگاه باید این پول را بدهد. این جریمه هم سرجمع می‌شود 50 میلیون و آخر سر هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

* حیدر سلیمانی نیز در قسمتی از صحبت‌های خود گفت اگر مسئولان حمایت نمی‌کنند حداقل ضربه هم نزنند. کرار در تراکتورسازی به داور حمله کرد اما سعیدلو به تبریز رفت و او بخشیده شد تا امروز زمینه حمله به فغانی فراهم شود. وی افزود: پارسال بالاترین مرجع ورزش به فغانی حمله کرد و جالب اینکه در فدراسیون داوران وصله ناجور هستند.

منبع: فارس
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top