تاریخ انتشار: سه شنبه 1394/08/19 - 10:26
کد خبر: 184580

جوابیه معاونت فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی به «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

این خطا به صورت «سهوی» رخ داده و با عوامل آن برخورد می‌شود

این خطا به صورت «سهوی» رخ داده و با عوامل آن برخورد می‌شود

پیرو انتشار خبری تحت عنوان «مدرس ترانه سرایی دانشگاه علامه طباطبایی در آغوش گلرویی و عقیلی +عکس و سند» در خبرنامه دانشجویان ایران معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی جوابیه ای را منتشر کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: دانشگاه علامه طباطبایی ضمن انتشار خبری فوری مبنی بر لغو کارگاه شعر سرایی مونا برزویی، جوابیه ای را خطاب به «خبرنامه دانشجویان ایران منتشر کرد.

 

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  پیرو انتشار خبری تحت عنوان «مدرس ترانه سرایی دانشگاه علامه طباطبایی در آغوش گلرویی و عقیلی +عکس و سند» در خبرنامه دانشجویان ایران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی جوابیه ای را منتشر کرد.

در بخشی از  این جوابیه که تصویر آن در زیر آمده، تصریح شده است: با تشکر از نکته سنجی و تیزبینی شما و همکاران گرامی، به اطلاع میرساند نحوه برگزاری این برنامه مورد بررسی جدی قرار گرفت، و از لیست کلاس های مرکز آموزش حذف شد، لازم به ذکر است با اینکه این خطا نه به صورت عمدی بلکه به صورت سهوی رخ داده است، این معاونت خود را ملزم به برخورد با عوامل این کار می داند.

پاسخ خبرنامه دانشجویان ایران:

«خبرنامه دانشجویان ایران» ضمن تقدیر و تشکر از اقدام سریع و به موقع مسئولین فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی به دلیل پذیرش خطا و عدم اصرار بر ادامه کار پس از اطلاع یافتن از آن، نکاتی را بیان می دارد:

نکته اولی که به مسئولان فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی می بایست متذکر شد اینکه با توجه به اهمیت مسائل فرهنگی خصوصاً در محیطی همچون دانشگاه که با قشر جوان نخبه سر و کار دارد، نظارت دقیق و سیاستگذاری مناسب براساس یک چشم انداز روشن از الزامات کار فرهنگی است فلذا در این مسیر قطعاً نباید کیفیت فدای کمیت شده و با برگزاری تعداد بالایی از کارگاه های متعدد حتی فرصت یک جستجوی ساده نام مدرس کارگاه از کارشناسان آن معاونت و ناظران امور فرهنگی دانشگاه گرفته شود.

دوم اینکه مسئولان فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی بدانند که تحولات ارزشی پایه‌ی تغییرات درونی یک جامعه به شمار می‌روند و مهم‌ترین هدف دشمن در جنگ نرم نیز ایجاد ظرفیت تغییرات درونی از رهگذر تحولات ارزشی خواهد بود و هنر یکی از مهمترین ابزارهایی است که تحولات ارزشی جامعه بر مبنای آن‌ رغم می‌خورد. ویژگی مهم هنر جذابیت آن است. هنر با ایجاد یک جذابیت محسوس، که فضای مخاطب را با خودش همراه می‌کند، در مناسبت‌های ارزشی او تغییر و تحول ایجاد می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های هنر این است که قدرت پوشش‌دهندگی‌ گسترده‌ای دارد یا به کلامی دیگر، فراگیر ‌است. نکته‌ی دیگر آنکه هم توده‌ها و هم نخبگان زیر بار تأثیرگذاری هنر هستند. همچنین نباید فراموش کرد که ویژگی اصلی هنر هویت مضاعف رسانه‌ای آن است، چرا که بدون مخاطب قابل تعریف نیست و علاوه بر ماهیت اصلی آن، نوعی رسانه نیز به شمار می‌آید. فلذا در صورتی که قصد ورود به مسائلی از قبیل برگزاری کارگاه های هنری از سوی آن معاونت وجود دارد، مستلزم به کارگیری نیروهای متعهد و متخصص این حوزه برای جلوگیری از انحرافات و خطاهای احتمالی است.

در آخر اینکه خبرنامه دانشجویان ایران به مسئولان فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی و دیگر دانشگاه های کشور اعلام می کند که با انگیزه اصلاح و عدم بروز انحراف در فضای دانشگاه ها، متعهدانه اقدامات و برنامه های دانشگاهی را رصد کرده و انتشار خطاهای رخ داده شده را وظیفه رسانه ای خود می داند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
ناشناس
1394/08/19 - 20:54

خوبه توجیه نکردن و جلوش را گرفتن.
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top