تاریخ انتشار: پنجشنبه 1394/08/21 - 13:00
کد خبر: 184830

مدیر شبکه بین المللی هدهد در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران»:

«شاهزاده روم» در کشورهای اسلامی اکران می‌شود

«شاهزاده روم» در کشورهای اسلامی اکران می‌شود

احسان حلمی گفت: من اعتقادی به تحریم نمایشگاه ندارم؛ تحریم سودی برای کسی نداشت؛ باید بیایند و انتقاد کنند. اگر غیبت رسانه‌های جهان اسلام را نیز در نظر نگیریم، باید واکاوی کنیم که چرا همه رسانه‌های خودمان را هم نمی‌بینیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیر شبکه بین المللی هدهد گفت: بهتر است به جای اینکه دنبال آوردن رسانه های خارجی باشیم، سعی کنیم دوستانی(رسانه های داخلی) که الان نیستند را جذب کنیم و برگردانیم؛ اعتراض و اختلاف نظر همیشه بوده است اما به اینجا نباید کشیده شود.

احسان حلمی، مدیر شبکه بین المللی هدهد، اولین شبکه کودک و نوجوان شیعی که در آن از موسیقی استفاده نمی‌شود، با حضور در نمایشگاه مطبوعات، به خبرنگار«خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گفت: به عنوان شخصی که پیگیر این مسائل هستم، باید ببینیم که نیامدن، دلیلش از کجاست و منشاء این اتفاق چیست؟ قطعا آنهایی که می آمدند برخوردهایی می دیدند که بر اساس آن برخوردها، روابط عممومی‌ها و دعوت‌ها حضور می‌یافتند.

مدیر شبکه هدهد گفت: اگر غیبت رسانه‌های جهان اسلام را نیز در نظر نگیریم، باید واکاوی کنیم که چرا همه رسانه‌های خودمان هم در این دوره از نمایشگاه نمی‌بینیم؛ جدا از اینکه رسانه های خارجی هم وجود دارد.

حلمی افزود: به نظر می رسد که امسال نمایشگاه با همه توانایی و حضور خوب رسانه‌هایی که وجود دارند، اما در تمامی فضای نمایشگاه، یک احساس تشنج و گرفتگی مشاهده می‌شود؛ عده‌ای می‌خواهند بگویند نمایشگاه خوب است(استقبال شده)، بعضی نیز می‌خواهند بگویند که نمایشگاه خوب نیست(استقبال نشده)؛ اما به نظر می‌رسد که تمام این کش و قوس ها به ضرر جامعه مطبوعاتی کشور ما باشد.

وی ابراز داشت: بهتر است به جای اینکه دنبال آوردن رسانه‌های خارجی باشیم، سعی کنیم دوستانی که الان نیستند(رسانه‌های داخلی که نمایشگاه را تحریم کردند) را جذب کنیم و برگردانیم؛ اعتراض و اختلاف نظر همیشه بوده است اما به اینجا نباید کشیده شود؛ اینجا مکانی است که در طول سال خیلی از افراد منتظرند که برگزار شود و بیایند و نظرات خودشان را ابراز کنند و فضای بحث و گفتگو تبادل نظرات و افکار صورت گیرد.

این فعال فرهنگی ابراز عقیده کرد: من اعتقادی به تحریم نمایشگاه ندارم؛ تحریم سودی برای کسی نداشت؛ باید بیایند و انتقاد کنند. امیدورام که رونق واقعی در نمایشگاه مطبوعات ببینیم.

مدیر شبکه هدهد خاطرنشان کرد: این شبکه وابسته به دفتر آیت الله سیستانی است؛ از نکات بسیار بارز این شبکه، بیشترین عوامل مشغول در این شبکه از جوانان زیر 30 سال هستند.

وی در مورد اکران و انتشار انیمیشن «شاهزاده روم» نیز اضافه کرد: صحبت های اولیه صورت گرفته است و مد نظر ما نمایش به زبان عربی در کشورهای جهان اسلام خصوصا در کشور عراق است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شناسایی پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت +فیلم
دانشجویان دانشگاه منچستر انگلیس به پا خاستند +فیلم
تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های آتش‌سوزی در ماسوله چوبی
خبرنگار CNN در نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه +فیلم
واکنش باشگاه سپاهان به شکایت پرسپولیس
زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
پلیس لس‌آنجلس با تمام قوا خود را برای سرکوب دانشجویان آماده کرد
دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
پاکستان با آمریکا رزمایش دریایی برگزار کرد
واکنش جواد خیابانی به تغییر اسم استقلال +فیلم
حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ +عکس
آمریکا قصد دارد این ۳ کشور را به آتش جنگ اوکراین بکشاند
رشد ۴۸ درصدی تجارت در اولین ماه سال
اینترنشنال، رسانه بی طرف؟ +فیلم
۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
حماس: منتظر پاسخ هستیم و در عین حال دستمان روی ماشه است
رویداد بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گزاری و جلب مشارکت‌های عمومی در فرودگاه‌های ایران برگزار می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top