تاریخ انتشار: یکشنبه 1394/09/15 - 12:14
کد خبر: 186827

جزئیات جدید نشست اصول‌گرایان

وی گفت: در جلساتی که تاکنون برگزار شده بحث درباره سازوکارها بوده است و پس از ثبت‌نام بحث تعیین مصادیق در دستور کار قرار می‌گیرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو شورای مرکزی جامعه مهندسین گفت: در نشست اصولگرایان که به دعوت آیت‌الله موحدی‌کرمانی و به منظور بررسی سازوکار وحدت و تعیین مصادیق برگزار می‌شود، نمایندگان حقیقی و حقوقی اصولگرا برای تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان حضور خواهند داشت.

احمد نیک‌فر عضو شورای مرکزی جامعه مهندسین در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با بیان اینکه همایشی که قرار بود با سخنرانی آیت‌الله موحدی کرمانی برگزار شود، به صورت نشست جامعه روحانیت با تشکل‌های اصولگرا و شخصیت‌های حقیقی این جریان در هفته جاری برگزار خواهد شد.

نیک‌فر ادامه داد: این نشست که به دعوت جامعه روحانیت و به منظور سازوکار وحدت و تعیین مصادیق صورت می‌گیرد،  نمایندگان حقیقی و حقوقی اصولگرا برای تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان حضور خواهند داشت و شورای هماهنگی نیز ستاد انتخاباتی و اجرایی این شورا را مدیریت می‌کند.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه ثبت‌نام نامزدها از 28 آذر آغاز می‌شود و باید برای بعد از آن برنامه‌ریزی انجام شود، خاطرنشان کرد: هنوز لیست تهران مشخص نشده است، اما در این نشست که با حضور آیت‌الله موحدی‌کرمانی برگزار می‌شود، نظر تشکل‌های اصولگرا از جمله جبهه پیروان، رهپویان، ایثارگران،‌ پایداری، ایستادگی و رهروان ولایت و همچنین افراد حقیقی جریان اصولگرا از جمله ولایتی، قالیباف و لاریجانی جلب خواهد شد.

وی گفت: در جلساتی که تاکنون برگزار شده بحث درباره سازوکارها بوده است و پس از ثبت‌نام بحث تعیین مصادیق در دستور کار قرار می‌گیرد.

 محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست خبری اعلام کرد: اصولگرایان اوایل هفته آینده فراخوان عمومی خواهند داشت و جلسات سه‌جانبه و چهارجانبه و 8 نفره تجمیع می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top