تاریخ انتشار: جمعه 1394/10/04 - 01:18
کد خبر: 188429

رنج‌های احمد عزیزی ادامه دارد

خواهر احمد عزیزی از ناکارآمدی بیمه در قبال هزینه‌های درمانی برادرش خبر داد و گفت: هزینه‌های درمان احمد زیاد است، به همین دلیل بیمه پاسخگوی هزینه‌های درمانی او نیست.

خبرنامه دانشجویان ایران:  خواهر احمد عزیزی از ناکارآمدی بیمه در قبال هزینه‌های درمانی برادرش خبر داد و گفت: هزینه‌های درمان احمد زیاد است، به همین دلیل بیمه پاسخگوی هزینه‌های درمانی او نیست.

احمد عزیزی را نه‌تنها همه کسانی که با شعر و شاعران حشر و نشر دارند، بلکه خیلی از کسانی که شعرخوانی او را در دهه 60 و 70 در تلویزیون دیده‌اند، می‌شناسند؛ شاعر آئینی‌ای که شعرش رنگ دیگری از ارادت به خاندان عصمت و طهارت(ع) داشت. عزیزی آثار متعددی از خود به چاپ رسانده است که می‌توان از این مجموعه به «کفش‌های مکاشفه»، «شرجی آواز»، «خوابنامه و باغ تناسخ»، «ترجمه زخم»، «باران پروانه» و «ملکوت تکلم» اشاره کرد.

عزیزی از پیشگامان شعر آیینی پس از انقلاب به شمار می‌آید و همیشه نامش را در کنار برجسته‌ترین شاعران این دوره می‌بینیم. عزیزی پنج سالی است که به اغما رفته است، 15 اسفندماه سال 86 روزی است که عزیزی به دلیل بیماری کلیوی در کرمانشاه بستری شده و به اغما رفته است.

زینب عزیزی، خواهر وی همزمان با سالروز تولد این شاعر، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت جسمی بردارش گفت: وضعیت جسمی برادرم از نظر سطح هوشیاری تغییر خاصی نکرده است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که این روزها برادارم با آن مواجه است، تغییر شکل استخوان پای اوست که بهبود این وضعیت و بازگشت به حالت قبلی نیازمند انجام فیزیوتراپی‌های متعدد است که هم زمان می‌برد و هم هزینه‌هایش بالاست.

عزیزی در ادامه به مقرر شدن بیمه تکمیلی این شاعر با کمک وزارت ارشاد خبر داد و افزود: در حال حاضر مشکلی از این نظر نداریم، اما هزینه‌های درمانی احمد بالاست و بیمه تکمیلی هم جوابگوی هزینه‌های درمانی او نیست؛ به همین دلیل با مسئولان وزارت ارشاد درباره این موضوع صحبت کرده‌ایم تا این مشکل حل شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خداحافظی رسمی امباپه از پاریس +فیلم
علی شیرین زاد از کرج به مجلس راه یافت
حمایت جواد خیابانی از هوادار هتاک سپاهان +فیلم
هیلاری کلینتون: دانشجویان معترض تاریخ نمی‌دانند!
دلایل عدم تمدید قرارداد اوسمار مشخص شد
جدول نتایج انتخابات مرحله دوم مجلس دوزادهم
واکنش سازمان ملل به پیش‌نویس استقلال فلسطین
هشدار زرد هواشناسی برای چند استان
اینفوگرافیک/ ترکیب نهایی حوزه انتخابیه تهران در مجلس دوازدهم
خلاف‌گویی‌های اقتصادی عضو ستاد انتخاباتی روحانی
نیشن: عملیات موفق ایران اسرائیل را عمیقا پشیمان می‌کند
کانادا: عملیات خارجی ایران تهاجمی‌تر و گسترده‌تر شده است
جان کری: خروج از برجام آمریکا را منزوی و ایران را قوی‌تر کرد
گفت و شنود/ این چه حرفیه؟!
صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۲ اردیبهشت
نتیجه نهایی انتخابات در تهران/ بیشترین رأی متعلق به کدام لیست است؟
هوش مصنوعی فراتر از دستان پزشکی
تصویب عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل/ از پاره کردن منشور سازمان ملل تا وتوی احتمالی آمریکا
دومین جشن بزرگ دختر ایران
جشن بزرگ دختر ماه
کاهش شدید دانشجو در موسسات غیرانتفاعی / آغاز ثبت‌نام از داوطلبان کنکور متقاضی ترمیم نمره / اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ارشد و معرفی شدگان دکتری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top