تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/10/14 - 08:04
کد خبر: 189280

بیانیه دو تشکل دانشجویی دانشگاه هرمزگان در پی به شهادت رسیدن شیخ النمر

اعدام و به شهادت رساندن عالم فقید و شجاع ،آیت الله شیخ نمر باقر النمرتوسط رژیم ملعون و سفاک آل سعود بار دیگر احساسات آزادگان جهان را خدشه دار کرد. این عالم برجسته که در زمان حیاتش در شبه جزیره عربستان منادی اسلام و حقانیت شیعه بود بار دیگر چهره نفاق آلود این رژیم را برهمه مردم جهان من جمله امت اسلامی نمایان کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل وبسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان در پی به  شهادت رسیدن شیخ النمر بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده اند. سوره احزاب آیه 23
 

اعدام و به شهادت رساندن عالم فقید و شجاع ،آیت الله شیخ نمر باقر النمرتوسط رژیم ملعون و سفاک آل سعود بار دیگر احساسات آزادگان جهان را خدشه دار کرد. این عالم برجسته که در زمان حیاتش در  شبه جزیره عربستان منادی  اسلام و حقانیت شیعه بود بار دیگر چهره نفاق آلود این رژیم را برهمه  مردم جهان من جمله امت اسلامی نمایان کرد.

قطعا راهی که این شهید پیمود  چراغ راه کسانی خواهدبودکه خواهان نابودی رژیم آل سعود و سردمداران و حمایت کنندگان از آن هستند. کسانی که از حامیان آن ها ،رژیم کودک کش اسرائیل در کشتار مسلمانان اهل سنت غزه مظلوم  هستند ، و رژیمی که در راستای اطاعت از اربابان  مستکبرشان ، خواسته  های به حق رهبر مردم مظلوم عربستان را اینچنین سرکوب می نمایند. گرچه خداوند مبارزه با ظلم را در فطرت آدمی به ودیعه نهاده ، اما از سوی دیگر قلدران  و امپراطوران  زور،زر و تزویر نقشه هایی طراحی میکنند تا مطامع نامشروع خویش را محقق سازند.بدین ترتیب صفحات تاریخ آکنده از مبارزه حق مداران از سویی و زور گویان  از سوی دیگراست.

همیشه جواب این سوال در ذهن مردم جهان مبهم مانده ؛ این سازمان مللی که  باید نماد حق خواهی، عدالت خواهی و از جمله دموکراسی  باشد چرا در مقابل چنین زیاده خواهی های  این رژیم اقدامی انجام نمیدهد. چرا مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات حاکمان عربستان سکوت می کنند؟ همانطور که مرور زمان ثابت کرده است این سازمان به اصطلاح حقوق بشر در مقابل چنین اقدامات خشونت باری فقط چراغ سبز نشان می دهد. قطعا چنین اقداماتی که به گفته خود حاکمان عربستان ، در راستای شعله ور نمودن آتش اختلافات میان شیعه و سنی است این همان چیزی است که مستکبران جهان می خواهند. این جاست که مسلمانان جهان باید راه خود را از این خاندان و دولت جدا کنند .

لذا ما دانشجویان دانشگاه هرمزگان شهادت این شاگرد مکتب امام خمینی ره را تسلیت عرض می کنیم و علو درجات برای این مجاهد را از  خداوند منان طلب می کنیم.

اما از  رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان خواستار هستیم که با یک اقدام انقلابی مطالبات جدی مردم را  برای موضع گیری سریع  و صریح هیئت دولت در مقابل اعدام آیت الله النمر و فشار بر سران آن کشور را در دستور کار خود قراردهد و دیپلماسی خود را در این مورد پیگیری کند. باشد که این موضع گیری نسبت به فاجعه منا قاطع تر و انقلابی تر باشد.

و السلام من التبع الهدی
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه هرمزگان
بسیج دانشجویی دانشگاه هرمزگان

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
افزایش حق الزحمه دستیاران پزشکی از مهرماه در دستور کار قرار دارد
پاسخ به شایعه/ سلطانی خبر انتصاب خود به ریاست دانشگاه تهران را تکذیب کرد
اوکراین دیپلمات ارشد مغولستان را به دلیلی عجیب احضار کرد!
روسیه ۶ دیپلمات انگلیسی را به اتهام جاسوسی اخراج کرد
پیام سفارت‌ ایران در کابل درباره حمله به استقبال‌کنندگان زائران کربلا
خداحافظی ناگهانی یک امام جمعه با مردم
بورل: دنبال محدودیت‌های جدید علیه بخش هوانوردی ایران هستیم
جا به جایی ناوهای آمریکایی در خلیج فارس ؛ ماجرا چیست؟
فرانسه دیپلمات ایران را احضار کرد
بررسی نحوه جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد
بررسی آیین‌نامه «نحوه نظارت بر مؤسسات آموزش عالی آزاد»
از کجا آورده‌ای/ قانون رسیدگی به اموال مسئولین به کجا رسید؟
فراخوان انتخاب مدیران، نمایش یا واقعیت؟
انتصاب آیت‌الله محفوظی به عنوان نماینده رهبرى در دانشگاه‌ها در سال ۶۸
پیش بینی بانک انگلیسی از قیمت بیت کوین
خضریان: گذرگاه ارس هر چه سریعتر تکمیل شود
برنامه پاسخ به زلزله احتمالی پایتخت برگزار شد
حذف نقش تخت جمشید از پیراهن پرسپولیس
هشدار جدی پوتین به ناتو ؛ با این کار وارد جنگ با روسیه می شوید
جزئیاتی جدید از مسابقه فرزاد حسنی و بازگشت مهران مدیری به تلویزیون
اولین تصاویر از ماموران فراجا که در حمله تروریستی به شهادت رسیدند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top