تاریخ انتشار: چهارشنبه 1394/11/21 - 10:07
کد خبر: 192704

سخنران مراسم 22 بهمن در اردبیل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با یوم‌الله 22 بهمن و در پایان راهپیمایی مردم اردبیل سید محمد علی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سخنرانی خواهد کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با یوم‌الله 22 بهمن و در پایان راهپیمایی مردم اردبیل سید محمد علی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سخنرانی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام ولی نظرپور در گفت‌و گو با فارس در اردبیل اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سراسر کشور فردا در شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار خواهد شد تا مردم در گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن عزت و سرافرازی برگزار کنند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی این روز در حقیقت قدردانی و پشتیبانی حقیقی مردم از نعمت ولایت، حرمت خون شهدا و همچنین تبعیت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: مردم بار دیگر به صحنه می‌آیند تا عهد و پیمانشان را با امام و شهدا و ولایت فقیه تجدید کرده و خواستار حفظ حریم انقلاب و دستاوردهای آن باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: نهضت بزرگ امام که حاصل خون هزاران شهید، فداکاری جانبازان، ایثارگران و آزادگان است امروز در دست همه ما ودیعه‌ای گران‌سنگ است که باید از این ودیعه و نعمت الهی پاسداری کنیم و اجازه ندهیم تا در مسیر آرمانی انقلاب اسلامی خدشه و خللی وارد آید.

نظر‌پور با بیان اینکه در شهر اردبیل راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از ساعت 10 صبح و از دو مسیر میدان شریعتی برای خواهران و ایستگاه سرعین برای برادران آغاز خواهد شد، بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با طی کردن خیابان امام به سمت مصلی حرکت کرده و در میدان مصلی ضمن شنیدن صبحت‌های سخنران این مراسم آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش قطعنامه پایانی قرائت و مردم با لبیک و الله اکبر به بند بند این قطعنامه لبیک خواهند گفت.

وی بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی از اهمیت خاص برخوردار است و امیدواریم مردان با حضور گسترده و حداکثری خود در جشن عید انقلاب که در حقیقت یوم‌الله 22 بهمن است زمینه‌ای را فراهم کنند تا نیت شوم ابرقدرت‌های شرق و غرب به نقطه یاس و ناامیدی کشیده شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نام و تصویر وزیر سابق که به ۳سال حبس محکوم شد +جزئیات
ورق بورس برگشت/ افزایش ۴ هزار و ۲۷۳ واحدی شاخص کل
کارت آزمون استخدامی رشته شغل دبیری و هنرآموز منتشر شد
مطالبات یک دانشجوی یاسوجی از اژه‌ای +فیلم
دادستانی شیراز نظرش درباره قتل شهردار را پس گرفت
تشدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران
پاسخ به شایعه/ تکذیب ادعای قتل‌های زنجیره‌ای کودکان در اصفهان
جلسه شکایت سپاهان از فدراسیون فوتبال در CAS برگزار شد
جشن بزرگ امام رضایی‌ها +فیلم
واکنش الناز شاکردوست به جنایات اسرائیل +عکس
ثبت نکردن موجودی طلافروشان در سامانه جامع تجارت تخلف است
مهدی تاج پذیرفته اشتباهات داوری عمدی است!
انتقاد رئیس پلیس راهور به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی
نماهنگ "جان جواد"/ گروه سرود صدر عشق شهریار
تجمع دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه ژنو +فیلم
درخواست زلنسکی از آمریکا در دیدار با بلینکن
اعلام زمان پرتاب نخستین انسان ایرانی به فضا
اخراج سرمربی بزرگ از لیگ عربستان
تغییرات مهم مدیریتی در پرسپولیس
راه حل های کوتاه مدت و میان مدت خروج بورس از بحران
کلاهبرداری تلگرامی با نقاب پشتیبان دیوار
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top