تاریخ انتشار: دوشنبه 1394/12/17 - 08:49
کد خبر: 194760

برپایی چهارمین «کیمیای مهر» به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل؛

بازارچه خیریه دانشجویی در دانشگاه تهران +عکس

بازارچه خیریه دانشجویی در دانشگاه تهران +عکس

چند ماه از سال است که آئین کمک به نیازمندان با عناوینی چون جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری و بازارچه خیریه و ... در ذهن‌ها تداعی می‌شود؛ تلویزیون را که باز می‌کنی هم باز تصویر مجری‌هایی را می‌بینی که در محل اخذ کمک‌های مردمی در حال گزارش کردن هستند.

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از مناسبات خوب و قابل تقدیر ایرانی‌ها که به تدریج به عنوان یک سنت جای خود را در زندگی مردم باز کرده است، آئین کمک به هم نوع نیازمند است؛ بازارچه‌های خیریه حکایت دیروز و امروز نیست؛ سالهاست که مردم ایران این سنت حسنه را به منسه ظهور می‌رسانند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این بار دانشجویان دانشگاه تهران به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل این دانشگاه بازارچه خیریه‌ای تحت عنوان "کیمیای مهر" را بنا کردند.

چند ماه از سال است که آئین کمک به نیازمندان با عناوینی چون جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری و بازارچه خیریه و ... در ذهن‌ها تداعی می‌شود؛ تلویزیون را که باز می‌کنی هم باز تصویر مجری‌هایی را می‌بینی که در محل اخذ کمک‌های مردمی در حال گزارش کردن هستند. گزارشی به ارزش آسمان از هدایایی با دل‌های پاک به هم نوعانی که شاید می‌توانستند مثل بقیه زندگی کنند ولی فعلا اینگونه نیست.

ماه‌های شهریور و اسفند، جشن‌های عاطفه‌های و نیکوکاری است و ماه مبارک رمضان هم بازارچه‌های خیریه؛ هر چند ظاهر آنها تفاوت‌هایی دارد اما ماهیت یکی است.

دانشگاه‌ها و دانشجویان نیز همیشه پیش‌غراول فعالیت‌های خیریه و خیرخواهانه بودند؛ بازارچه های خیریه در تمام دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و مورد استقبال عموم دانشجویان نیز قرار می‌گیرد.

این بار اما دانشجویان دانشگاه تهران بازارچه خیریه کیمیای مهر را بنا کردند تا در فاصله کمتر از 15 روز مانده به سال جدید، بساط جدیدی را برای جمع‌آوری کمک‌های خیر فراهم کنند.

"کیمیای مهر" که چهارمین دوره خود را سپری می‌کند، از شنبه 15 اسفند به مدت چهار روز در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

در این بازارچه خیریه، محصولات متنوعی اعم از خوراک، پوشاک، لوزام بهداشتی، زیور آلات و صنایع دستی عرضه می‌شود که تمام‌شان از تولیدات ایرانی است.

بر همین اساس، علاقه‌مندان برای بازدید و خرید از چهارمین "کیمیای مهر" دانشجویان دانشگاه تهران می‌توانند از ساعت 8:30 الی 17 به پردیس مرکزی این دانشگاه واقع در خیابان انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

در ادامه تصاویری از این بازارچه خیریه دانشجویی را می‌بینید:

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تعطیلی کلاس درس آیت‌الله جوادی آملی به دلیل شهادت رئیسی و همراهانش
همه چیز درباره نخستین وزیر امور خارجه «شهید»
لحظه انتقال پیکر شهدای هلی‌کوپتر رئیس‌جمهوری +فیلم
پیام روحانی: صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد
اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور اعلام شد
پرچم گنبد رضوی به رنگ سیاه درآمد +عکس
رئیس جمهوری که افتخارش روضه خوانی بود +فیلم
نخستین عکس از دو خلبان شهید در سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور
اولین واکنش مردم به خبر شهادت رئیس جمهور +فیلم
آقا سید وقت استراحت رسید +فیلم
پاکستان عزای عمومی اعلام کرد
شهادت رئیسی برنامه مجلس را تغییر داد
کلاس‌های دانشگاه تهران تا اطلاع ثانوی دایر است
زمان واریز سهمیه بنزین خرداد اعلام شد
رئیس هلال‌احمر: عملیات جست‌وجو به پایان رسید +فیلم
تا اعلام نوع تعطیلی و عزای عمومی از طرف دولت، کلاس‌ها و کار‌ها طبق روال استمرار داشته باشد
لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال
اطلاعیه پلیس فتا در پی شهادت رئیس‌جمهور
واکنش باشگاه استقلال به شهادت رئیس جمهور +عکس
دو شهید در کنار مضجع شریف رضوی +عکس
سید حسن خمینی شهادت رئیسی را تسلیت گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top