تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/02/15 - 10:24
کد خبر: 198840

منابع آزمون مداحی چیست؟

پروانه اظهار داشت: افراد پذیرفته شده در این آزمون برای مصاحبه حضوری دعوت و پس از آن نیز ارزیابی لوح فشرده مداحی آنها صورت خواهد گرفت که در مجموع کسانی که 70 درصد امتیاز را بدست بیاورند به عنوان مداحی رسمی بعثه پذیرفته می شوند.

خبرنامه دانشجویان ایران:  مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثـه مقام معظم رهبری از اعلام نتایج آزمون مداحان در روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: مداحان عزیز می‌توانند در روز اعلام شده با مراجعه به نشانی اینترنتی azmoon.hajj.ir نتایج این آزمون را مشاهده کنند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از نسیم؛ حجت‌الاسلام علی پروانه، مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: در این آزمون 3 هزار و 207 تن از مداح شرکت کرده بودند که یکهزار و 970 تن مداح جدید و یکهزار و 237 تن از مداحان طرح بهسازی بودند.

مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری افزود: منابع آزمون در پنج بخش احکام عمومی، عقاید، تاریخ و سیره معصومین، مقتل شناسی و آداب مداحی اعلام شده بود و نمره قبولی نهایی بر اساس معدل این پنج بخش و کسب حداقل 60 درصد نمره نهایی محاسبه خواهد شد.

پروانه اظهار داشت: افراد پذیرفته شده در این آزمون برای مصاحبه حضوری دعوت و پس از آن نیز ارزیابی لوح فشرده مداحی آنها صورت خواهد گرفت که در مجموع کسانی که 70 درصد امتیاز را بدست بیاورند به عنوان مداحی رسمی بعثه پذیرفته می شوند.

وی از معرفی افراد پذیرفته شده به مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: این افراد آموزش‌های غیر حضوری را پشت سرگذاشته پس از تأیید و معرفی مرکز آموزش وارد چرخه اعزام به عتبات خواهند شد.

مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به حضور بیش از دو هزار مداح در چرخه اعزام به عتبات، گفت: مداحان اعزامی قبلاً در چرخه پالایش بعثه مورد آزمون قرار گرفته و کد اعزام دریافت کرده‌اند. این آزمون برای ورود مداحان جدید و مداحانی که در آزمون بهسازی قبول نشده بودند، برگزار شده بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top