تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/02/23 - 10:44
کد خبر: 199531

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما به سرافراز:

شجاعت به موقع رسانه ملی، توطئه‌ها را خنثی کرد

شجاعت به موقع رسانه ملی، توطئه‌ها را خنثی کرد

چند ماهی است عملیات روانی چندلایه دشمنان و پیاده نظام داخلی شان علیه رسانه ملی تشدید شده که خود مویدی بر جایگاه حساس و نقش تاثیرگذار رسانه ملی در افکار عمومی است. این موضوع در کنار برخی کارشکنی های دولت یازدهم در کاهش بودجه سازمان صدا و سیما موجب شده تا سازمان صدا و سیما در شرایط پیچیده و سختی نسبت به سال های گذشته قرار بگیرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در نامه‌ای به سرافراز، رئیس سابق رسانه ملی از عملکرد و اقدامات وی در زمان صدارتش بر این سازمان، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در قسمت مهمی از این نامه آمده است: چند ماهی است عملیات روانی چندلایه دشمنان و پیاده نظام داخلی شان علیه رسانه ملی تشدید شده که خود مویدی بر جایگاه حساس و نقش تاثیرگذار رسانه ملی در افکار عمومی است. این موضوع در کنار برخی کارشکنی های دولت یازدهم در کاهش بودجه سازمان صدا و سیما موجب شده تا سازمان صدا و سیما در شرایط پیچیده و سختی نسبت به سال های گذشته قرار بگیرد.

متن کامل این نامه را در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سرافراز

سلام علیکم
احتراما ما دانشجویان بسیجی دانشگاه صدا و سیما لازم می‌دانیم بار دیگر به نشانه شکرگزاری جهت عزتی که خداوند متعال به ملت شریف ایران ارزانی فرموده است و نعمت فقیهی مجاهد، عالمی عامل و خطیبی متقی و حکیمی متاله در جایگاه رهبری و ولایت را برایمان مقدر کرده است، سر به سجده نهیم همچنین از فرزندان هوشیار ایشان در رسانه ملی که بدون شتاب زدگی و نیز بدون انفعال در برابر هجمه رسانه‌ای غرب و فشارهای سیاسی و رسانه‌ای داخلی، سعی در ارتقای کمی و کیفی سازمان صدا و سیما را داشتند سپاسگزاری کنیم.

چند ماهی است عملیات روانی چندلایه دشمنان و پیاده نظام داخلی شان علیه رسانه ملی تشدید شده که خود مویدی بر جایگاه حساس و نقش تاثیرگذار رسانه ملی در افکار عمومی است. این موضوع در کنار برخی کارشکنی های دولت یازدهم در کاهش بودجه سازمان صدا و سیما موجب شده تا سازمان صدا و سیما در شرایط پیچیده و سختی نسبت به سال‌های گذشته قرار بگیرد. در چنین شرایطی برخی در خارج و داخل تصور می کردند با تشدید فشار می توانند رسانه ملی را به تعطیلی کشانده یا از مسیر اصلی اش منحرف کنند تشخیص‌های به موقع و شجاعانه رسانه ملی در بخش های مختلف صدا و سیما بخصوص معاونت خبر  بدور از جنجال سیاسی و رعایت اصول حرفه ای و رعایت آهنگ همدلی و همزبانی با دولت محترم در شبکه‌ها و بخش‌های خبری مختلف توطئه ها علیه رسانه ملی را خنثی کرد.

ما بسیجیان دانشگاه صداو سیما و به تعبیر رهبر انقلاب سرداران جنگ نرم فرهنگی برخورد واجب می‌دانیم نسبت به اقدامات حضرتعالی در زمینه‌های مختلف از جمله: تحول در ساختار سازمانی، نظام مند کردن وضعیت سرمایه انسانی و چابک سازی سازمان عظیم صدا و سیما و دیگر اقدامات شما برادر انقلابی تشکر کنیم. ضمنا انتصاب مجددتان در شورای عالی فضای مجازی، نشان از حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب به حضرتعالی است.

ضمنا باید از لطف رهبر انقلاب به مجموعه صدا و سیما تشکر ویژه کرد همان گونه که ایشان در حکم جناب آقای دکتر عبدالعلی علی‌عسکری یادآور شدند تنها راه فائق آمدن برغول رسانه ای استکبار برنامه‌ریزی، رعایت راهبردهای کلان، جذب و حفظ و تربیت نیروهای انقلابی و کارآمد می‌باشد؛ انشاالله سربازان ولی فقیه در این سنگر حیاتی بتوانند به دغدغه‌های حضرت امام خامنه‌ای جامه عمل بپوشانند.

در پایان یادآور می شویم که مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه صداو سیما آماده همکاری کامل با ریاست جدید سازمان می باشد و آماده است فرامین رهبر معظم انقلاب را به عنوان سند راهبردی رسانه ملی عملیاتی نماید.

و من ا... التوفیق
بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زن ایرانی در همه‌ میدان‌ها با موفقیت، سربلندی و حجاب اسلامی
مصرف این چهار مکمل را بعد از ۴۰ سالگی جدی بگیرید
چرا ناخواسته وزن اضافه می‌کنیم؟
نگاهی به تغییرات جدید در جامعه ژاپن با محوریت خانواده‌
دانشجویان خط مقدم اجرای سیاست‌های قانون جوانی جمعیت
بهانه‌های بنی اسرائیلی تل‌آویو برای کارشکنی در توافق جدید
اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران
نقش فعال ایران در ارتقای صلح و امنیت بین‌الملل
رونمایی از ۳ محصول نوآورانه و خلاق در اینوتکس ۲۰۲۴
زلفی‌گل: نشریات دانشجویی قدرت انتشار دستاوردهای علمی را دارند
برگزاری دو دیدار آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با تماشاگر خانم
حجت الاسلام نبویان منتخب اول تهران در دور دوم انتخابات به چه کسانی رای می‌دهد؟
کاریکاتور| انقلاب اسلامی ایران زنجیرهای وابستگی به غرب و آمریکا را گسست
مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس +عکس
اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی +عکس
دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با قالیباف +عکس
آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا
دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه با شرایط ویژه پذیرش می‌شوند
عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو خبرنگار
دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top