تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/06/09 - 23:46
کد خبر: 208613

نماینده مجلس: جلیلی فقط پایداری‌ها را دارد

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و وضعیت وحدت اصولگرایان گفت: بعید می‌دانم که در فرصت باقی مانده اصولگرایان بتوانند بر سر یک کاندیدای مشخص به وحدت و اجماع برسند.

خبرنامه دانشجویان ایران: عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و وضعیت وحدت اصولگرایان گفت: بعید می‌دانم که در فرصت باقی مانده اصولگرایان بتوانند بر سر یک کاندیدای مشخص به وحدت و اجماع برسند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از نامه نیوز، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال 96 و وضعیت وحدت اصولگرایان گفت: بعید می‌دانم که در فرصت باقی مانده اصولگرایان بتوانند بر سر یک کاندیدای مشخص به وحدت و اجماع برسند.

روحانی را نمی‌توان کاندیدای صد درصدی اصلاح‌طلبان دانست زیرا وی کاندیدای بخشی از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان است. سران اصولگرایی افرادی مانند علی لاریجانی و ناطق نوری به طور حتم در سال 96 از حسن روحانی حمایت خواهند کرد.

اگر فردی مانند جلیلی وارد رقابت‌ شود طبیعتا بخشی از پایداری‌ها به حمایت از وی می‌پردازند. اما احمدی‌نژاد پایگاه رای عمومی دارد و سعی می‌کند با تکیه بر رای که در میان مردم دارد وارد رقابت‌های انتخاباتی شود. اصلاح‌‌طلبان با شرط و بی شرط از روحانی حمایت می‌کنند زیرا گزینه‌ی دیگری همانند وی که رای آور باشد را ندارند .

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top