تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/06/22 - 02:50
کد خبر: 209799

50 اثر علمی‌دانشجویی به مرحله نهایی جشنواره حرکت راه یافتند

مرحله داوری نهمین جشنواره حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی با حضور بیش از 120 داور از استادان دانشگاه‌های کشور برگزار شد که بیش از 50 اثر به عنوان اثر برگزیده به مرحله نهایی راه یافتند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مرحله داوری نهمین جشنواره حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی با حضور بیش از 120 داور از استادان دانشگاه‌های کشور برگزار شد که بیش از 50 اثر به عنوان اثر برگزیده به مرحله نهایی راه یافتند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، پس از برگزاری مرحله دانشگاهی این جشنواره، 700 اثر برگزیده از بیش 120 دانشگاه به مرحله نهایی راه یافته‌اند که شامل پنج گروه تحصیلی؛ فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی،کشاورزی و علوم دامی، هنر و معماری و شهرسازی، در قالب 8 بخش آموزش، ترویج، کارآفرینی، اختراع، نشریه،کتاب، مسابقه، انجمن و دانشگاه انتخاب بودند و از میان آنها  بیش از 50 اثر به عنوان اثر برگزیده  انتخاب شد.

بر اساس این گزارش، داوری آثار رسیده در بخش‌های فوق در دو مرحله از ابتدای شهریور ماه امسال با حضور بیش از 120 نفر از اساتید دانشگاه‌ها با مرتبه علمی استادیار و دانشیار از 42 دانشگاه کشور انجام شده که با توجه به رشد 22 درصدی آثار رسیده به این جشنواره و اضافه شدن بخش انجمن‌های علمی خلاق و تخصصی شدن بخش‌های رقابتی، تعداد داوران این دوره از جشنواره نیز نسبت به دوره قبل رشدی 65 درصدی داشته است.

جشنواره ملی حرکت یکی از مهمترین جشنواره‌های دانشجویی است که سالانه در کشور برگزار می‌شود و  انجمن علمی دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر کشور در آن حضور دارند.

مرحله دانشگاهی نهمین دوره این جشنواره اردیبهشت و خرداد ماه امسال در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد و مرحله سراسری آن نیز سوم تا پنجم مهر ماه در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

در مرحله کشوری این جشنواره، نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی که در جشنواره حضور داشتند به نمایش گذاشته خواهد شد و از غرفه برتر این نمایشگاه نیز با نظر هیات داوران تقدیر خواهد شد.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top