تاریخ انتشار: شنبه 1395/07/17 - 09:18
کد خبر: 212220

جزئیاتی از یک جلسه مهم 4 نفره با احمدی نژاد

احمد توکلی با بیان این که اگر با فساد مبارزه نکنیم، این فساد حتما نظام را ساقط می کند، گفت: فساد هر حکومتی را ساقط می‌کند و این مسئله فقط مربوط به جمهوری اسلامی نیست.

خبرنامه دانشجویان ایران: احمد توکلی با بیان این که اگر با فساد مبارزه نکنیم، این فساد حتما نظام را ساقط می کند، گفت: فساد هر حکومتی را ساقط می‌کند و این مسئله فقط مربوط به جمهوری اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از ایلنا، احمد توکلی در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی دستخط با بیان این که فساد تنها نظام را تهدید نمی کند بلکه وجود آن هم اکنون خراب کردن نظام است گفت: ما در خطر هستیم چرا که در مرحله‌ای قرارداریم که فساد سیستمی شده است.

توکلی با اشاره به اظهارات یک نماینده مبنی براین که برخی وزرای دولت در ازای رای مثبت نمایندگان به حساب آن ها پول واریز می کرده اند، افزود: آن ها می‌گویند ما برای خود آن را صرف نمی‌کنیم! برای هر زهرماری خرج کنند، این کار فساد است.

وی همچنین با بیان این که بخشی از عملکرد اقتصادی نیروهای نظامی قابل دفاع است تصریح کرد: ما باید از نیرو‌های نظامی تشکر کنیم که در سازندگی مشارکت می‌کنند، ولی از آن‌ها توقع نداریم که کاسبی کنند و رقیب مردم بشوند.

تفکر لاریجانی تغییر نکرده اما رفتارش عوض شده است

توکلی در پاسخ به سوالی درباره علی لاریجانی و این که آیا او در این چند سال عوض شده است؟ گفت: تفکر او به این زودی عوض نمی‌شود. بچه آخوند است و در قم بزرگ شده است.

فلسفه خوانده است و داماد آقای مطهری است و فرد بی‌رگ و ریشه‌ای نیست ولی رفتارش عوض شده است.

خبرنگار از توکلی پرسید:«۵ تیر ۸۴ سه نفر را به رئیس‌جمهور منتخب(احمدی نژاد) معرفی کردید که در کابینه کمک کنند و گفتید مراحل طی شده و دوباره پیغام دادند که من ژنرال نمی‌خواهم.

آن سه نفر چه کسانی بودند؟» توکلی پاسخ داد: «چند روز بعد از انتخابات بود. من استراحت مطلق داشتم. با آقای احمدی‌نژاد تماس گرفتم که شما به عیادت من بیایید و ثواب ببرید.

کاری با ایشان داشتم. گفتم آقای لاریجانی، آقای رضایی و آقای قالیباف هم هستند اما شما نیم ساعت زود‌تر بیایید، بزرگواری کردند و با آقای زریبافان تشریف آوردند.

با ایشان مطرح کردم و گفتم این سه نفر را به کابینه ببرید این‌ها رقیب ایشان در انتخابات بودند.» توکلی افزود: «ایشان گفتند اگر این‌ها می‌پذیرند من حرفی ندارم، من گفتم این با من چون قبلا زمینه ساخته بودم.

ایشان قبول کردند. توافق کردیم. آقای احمدی‌نژاد کاغذ در آوردند و گفتند آقای لاریجانی چه وزارتخانه ای بروند و من خط دادم و گفتم وزارت خارجه برای ایشان خوب است.

آقای رضایی هم در وزارت دفاع باشد و دیگری هم وزیر راه باشد چون کمتر سیاسی است.

کار عمرانی عظیم دارد و آقای قالیباف از پس این کار بر می‌آمد.» توکلی اضافه کرد: «آقای احمدی‌نژاد گفتند شما چطور؟ گفتم من در مجلس بیشتر به درد شما می‌خورم. واقعا هم به دردش می‌خوردم اگر می‌خواست، قرار شد دو روز بعد نهایی کنیم که پیغام دادند ما ژنرال نمی‌خواهیم.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرکوب دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک / برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران /آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
اولین تمرین پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی برگزار شد
حمایت دانشگاهیان از خیزش دانشجویان در آمریکا
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
مخبر در دیدار نخست وزیر بورکینافاسو: ایران آمادگی دارد دستاوردهای خود را در اختیار کشورها قرار دهد
مخبر در دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه: تعاملات تهران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است
پیشنهادهای وزیر دفاع ایران در اجلاس شانگهای چه بود؟
هزاران معترض اسرائیلی خواستار برکناری نتانیاهو شدند
سفر ۲ روزه بلینکن به عربستان با محوریت ایران و غزه
گشایش‌های ارزی با سفر رئیس بانک مرکزی به عربستان در راه است؟
۲۶ کارگر نمونه توسط رئیس جمهور تقدیر می‌شوند
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در محدوده میدان ولی‌عصر
تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی به کشور
فرود هواپیمای اسرائیلی در عربستان
سرقت تلفن همراه پشت چراغ قرمز در کمتر از ۳۰ ثانیه +فیلم
کاریکاتور| کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران +عکس
قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
کاریکاتور| ساعت به وقت غزه
اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top