معاون امور حقوقی و بینالمللی وزارت خارجه به منظور شرکت در چهل و سومین اجلاس وزرای خارجه سازمان همکاریهای اسلامی عازم تاشکند شد.
خبرنامه دانشجویان ایران: معاون امور حقوقی و بینالمللی وزارت خارجه به منظور شرکت در چهل و سومین اجلاس وزرای خارجه سازمان همکاریهای اسلامی عازم تاشکند شد.
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، سیدعباس عراقچی معاون امور حقوقی و بینالمللی وزارت خارجه بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به منظور شرکت در چهل و سومین اجلاس وزرای خارجه سازمان همکاریهای اسلامی عازم تاشکند شد.
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به دلیل سایر برنامههای از پیش تعیین شده در این اجلاس شرکت نمیکند و معاون وی ریاست هیأت کشورمان را در این اجلاس به عهده دارد.