تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/08/04 - 16:25
کد خبر: 214014

رئیس بسیج جامعه زنان:

نفوذ فمینیست‌ها در دستگاه‌های اجرایی کشور

رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: در غرب همه متوجه شده‌اند که با پیام‌های دروغین فمینیسم زنان جایگاه خود را به عنوان همسر و مادر از دست می‌‌دهند اما شاهد هستیم که در کشور حرکت‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد و حتی در مراکز تصمیم گیری این نفوذ اتفاق افتاده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: در غرب همه متوجه شده‌اند که با پیام‌های دروغین فمینیسم زنان جایگاه خود را به عنوان همسر و مادر از دست می‌‌دهند اما شاهد هستیم که در کشور حرکت‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد و حتی در مراکز تصمیم گیری این نفوذ اتفاق افتاده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، مینو اصلانی در خصوص خطر گسترش فمینیسم گفت: این حرکت در غرب منسوخ شده است و همه متوجه شدند که با پیام‌های دروغین فمینیسم نه تنها زنان به جایگاه مردان نرسیدند بلکه جایگاه خود را به عنوان همسر و مادر از دست دادند اما در کشور شاهدیم که حرکت‌هایی در این خصوص صورت می گیرد و حتی در مراکز تصمیم گیری این نفوذ اتفاق افتاده، این افراد حضور دارند و لازم است که نسبت به این موضوع نظارت بیشتری صورت گیرد.

اصلانی افزود: وظیفه اصلی این سازمان گسترش فرهنگ و روحیه بسیجی است و در حال حاضر گفتمان انقلاب اسلامی به وسیله فعالیت‌های این سازمان به اقصی نقاط دنیا می‌رسد و در حال حاضر گفتمان انقلاب اسلامی در جهان جای خود را چون مطابق با فطرت انسان است، باز کرده است و ما شاهد حرکت‌های بسیاری در سطح جهان به نام بیداری اسلامی و فعالیت‌های زنان در این راستا هستیم.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، پیام انقلاب اسلامی در حوزه زنان را ویژه دانسته و گفت: هویت زن پس از انقلاب اسلامی و به رهبری امام خمینی(ره) احیا شد و زن به این دوباره پیدا کردن هویت خود می‌بالد، هویتی که از زن ربوده شده بود و به اذعان غرب هویت خود را گم کرده بود و با پیام ‌دروغین خود نه تنها نتوانست به موقعیت مردان دست پیدا کند، بلکه جایگاه خود را به عنوان مادر و همسر نیز از دست داد و آنچه ماند بی‌هویت و افسارگسیختگی بود.

اصلانی با بیان اینکه بسیج خواهران سابقه 4 دهه فعالیت را در کارنامه خود دارد، گفت: همه تلاش ما از ابتدای تأسیس بسیج تاکنون احیای هویت و نقش زن مسلمان و برنامه ریزی برای ساز و کارهایی برای ایفای بهتر این نقش بود و اگر قائل به نقش بی‌بدیل اجتماعی زنان در اسلام هستیم و حضرت زهرا(س) را الگوی خود می‌دانیم که نه تنها در زمان خود تاثیرگذار است بلکه بر تمام اعصار و آیندگان نیز مؤثر است، الگوی خود می‌دانیم، فعالیت می‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 9 میلیون زن در سراسر کشور از جوان و میانسال و در اقشار مختلف، عضو بسیج هستند و به ترویج این گفتمان کمک می‌کنند، همچنین با وجود 110 هزار حلقه تربیتی در زمینه تحکیم نظام خانواده و تربیت کودک فعالیت می کنند و با وجود 17 هزار پایگاه مقاومت زنان در سطح شهر ها با همکاری مساجد در حال انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی به نسل جوان هستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top