تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/08/23 - 18:32
کد خبر: 216111

دبیر اجرایی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه؛

انباشت جیب مدیران مهم‌تر از رفع مشکل ازدواج جوانان

دبیر اجرایی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه گفت: امروزه شاهدیم انباشت جیب و جلب خشنودی مدیران و مقامات نسبت به رفع مشکل ازدواج جوانان اولویت دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مهدی نصیری ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با جوانان با موضوع «ازدواج و نقش نهادهای اجرایی» که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه امروز شاهد هستیم پول وجود دارد ولی فقط برای مدیران بوده و در زمینه ازدواج جوانان هزینه نمی‌شود.

وی با یادآوری اینکه یکی از مهم‌ترین وعده‌های انتخاباتی رئیس دولت یازدهم بیکاری بود، ادامه داد: نه‌تنها مشکل بیکاری جوانان حل نشده است، بلکه از پرداخت وام ازدواج که در مقابل حقوق‌های نجومی ناچیز است خودداری می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، این مسئول با بیان اینکه جوانان این مرز و بوم هنوز وعده‌های دولت تدبیر و امید را از یاد نبرده‌اند، افزود: رئیس جمهور کشورمان برای پیروزی در انتخابات یازدهم وعده‌های زیادی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره به مردم داده بود که شاید یکی از مهم‌ترین آنها وعده اشتغال به تحصیلکرده‌ها بود.

وی در ادامه «برنامه اقتصادی من حل معضل اشتغال به ویژه برای تحصیل‌کرده‌هاست»، «اولین قدم در دولت تدبیر و امید بهبود دائمی محیط کسب‌ و کار است که در کوتاه‌مدت بسته‌های تشویقی ویژه‌ای برای حرکت اقتصادی در جامعه در نظر گرفته شده است»، «من می‌دانم شما از بیکاری رنج ‌می‌برید، دولت شما رونق را به اقتصاد باز می‌گرداند، دولت شما به مشکل کارگران، اصناف، کارآفرینان توجه دارد، دولت می‌داند شما جوانان آزادی می‌خواهید» را بخشی از وعده‌های صورت گرفته برشمرد.

این مسئول همچنین «کشور بزرگ ایران نباید این همه بیکار داشته باشد»، «در طول هشت سال گذشته فقط  500 هزار شغل در کشور ایجاد شده که در شان ملت ایران نیست»،« کشور را می‌توان از بیکاری و گرانی نجات داد» را بخش دیگری از وعده‌ها برشمرد.

این فعال دانشجویی با اظهار اینکه هزار قول و وعده دیگر مانند همین موارد سبب شد روحیه پرنشاط جوان سلب شود، گفت: امروز ثمرات انتخاب خرداد 92 را یکی یکی می‌بینیم و می‌چینیم.

دبیر اجرایی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه ضمن ابراز تاسف با اظهار اینکه این روزها ماجرای اختلاس‌های نجومی و 3 هزار میلیارد تومانی از بانک‌ها را شاهد هستیم، یادآوری کرد: این اتفاق بی‌سابقه‌ترین نمونه فساد اقتصادی نام گرفته است.

نصیری با اشاره به اینکه رویداد فوق به یکی از اصلی‌ترین موضوع‌ها در داخل کشور تبدیل شده است، اضافه کرد: مقامات ذی‌ربط و دست‌اندرکار ماجرا در چند روز اخیر درباره این اختلاس بزرگ توضیحات مختصری ارائه کرده‌اند که البته ناکافی است، حتی در برخی موارد به تردیدها می‌‌افزاید.

وی با اشاره به اینکه اخیرا بازی جدید «بانک‌بازی» از طرف یک جریان نفوذی به راه افتاده است، گفت: در این بازی عظیم، حلقه‌های پیدا و پنهان این گروه انحرافی در مرکز سیستم پولی و مالی کشور دیده می‌شود به طوری که برای اعطای مجوزهای طلایی برای افراد وابسته به خود قدم برمی‌‌دارند.

نصیری یادآوری کرد: نگاهی به کارنامه فعالیت آنها نشان می‌دهد بعضی از آنها از جمله بزرگترین بدهکاران در سیستم بانکی کشور به شمار می‌روند به طوری که در جهت منافع شخصی و گروهی خود نیز در حال حرکت هستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top