تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/08/27 - 11:53
کد خبر: 216555

حس و حال پیاده‌روی اربعین از زبان بازیگر معروف زن

افسانه بایگان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) حضور دارد، گفت: حس و حال حضور در زیارت اربعین اصلاً قابل گفتن نیست، این همه صفا و انسانیت همه به راه یک هدف است، ان‌شاءالله که ما شاهد ظهور باشیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: افسانه بایگان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) حضور دارد، گفت: حس و حال حضور در زیارت اربعین اصلاً قابل گفتن نیست، این همه صفا و انسانیت همه به راه یک هدف است، ان‌شاءالله که ما شاهد ظهور باشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق،، افسانه بایگان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) حضور دارد، اظهار داشت: ما امروز (چهارشنبه 26 آبان) پیاده‌روی خود را از نجف آغاز کردیم و فعلاً قرار است تا عمود 440 برویم. بعد از آن هم اگربتوانیم باز پیاده ادامه می‌دهد. مهم مقصدمان است که کربلاست. ان‌شاءالله پس‌فردا هم برای بازگشت به کشور اقدام می‌کنیم.

وی درباره این که چه حس و حالی از حضور در بزرگترین تجمع صلح‌آمیز جهان دارد، پاسخ داد: اصلاً گفتنی نیست، در مستندها تا حدودی با فضای پیاده‌روی اربعین آشنا شده بودم اما وقتی از نزدیک با موضوع برخورد می‌کند، کاملاً یک چیز دیگر است. این همه صفا و انسانیت همه به راه یک هدف است.

این بازیگر ادامه داد: وقتی به اطراف نگاه می‌کنم و آدم‌ها که حرکت می‌کنند، احساس می‌کنم یک نیرو و جذبه شدیدی که روز به روز هم در حال زیاد شدن است، انسان‌ها را به این سمت می‌کشاند و ان‌شاءالله که ما شاهد ظهور باشیم.

وی درباره ذهنیت غلطی که درباره اعراب و تقابل عرب و عجم وجود دارد، گفت: از هفته پیش یاد یک فرمایشی افتادم که می‌گفت: تا کربلا راهی نیست. هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم روزی شود که به کربلا برسیم و عرب و عجم اینچنین کنار هم و دوشادوش هم باشیم. ان‌شاءالله که این برادری و صمیمیت ادامه پیدا می‌کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تأثیر قوانین جدید بر صرافی ‌های ارز دیجیتال
مه بافت بهترین تولید کننده کش و نوار
محبوب ترین بازی‌های Esports در سال ۲۰۲۴
نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ / راهنمای خرید آنلاین کتاب
بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (برنامه‌های رایگان را بشناسید)
دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
گشت مرزی آمریکا هم وارد دانشگاه‌ها شد +فیلم
جزئیات توافق مهم ایران و آژانس
ابلاغ مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
ژست های تتلو در آخرین جلسه دادگاه +عکس
تتلو: اشتباه کردم و هیچ دفاعی ندارم
اسیدپاشی به بازیکن ملی پوش +عکس
سازمان مالیاتی به ابهامات طلا فروشان پاسخ داد
دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند
ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
افتتاح کتابخانه مرکزی دانشگاه جهرم با حضور معاون توسعه منابع وزیر علوم
فیلم/ سیل آخرالزمانی در کنیا +فیلم
تشدید تنش میان اسرائیل و آمریکا
دبیر: یک طلا در المپیک بگیریم هنر کرده‌ایم
درس اخلاق/ ذکر خدا با انسان چه می‌کند؟ +فیلم
ارتش اسرائیل مدعی تسلط بر گذرگاه رفح شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top