تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/09/21 - 16:14
کد خبر: 219117

عضو فراکسیون امید: آمادگی استیضاح وزیر راه را داریم

مازنی در خصوص ضرورت واکنش‌ به حادثه تصادف قطار در سمنان تاکید کرد: آمادگی داریم تا به نمایندگانی که در این مورد طرح سوال یا استیضاح کنند کمک کنیم تا مسئولین بیشتر متوجه مسئولیت خود در قبال جان مردم و اعتماد آنها به نظام باشند.

خبرنامه دانشجویان ایران: مازنی در خصوص ضرورت واکنش‌ به حادثه تصادف قطار در سمنان تاکید کرد: آمادگی داریم تا به نمایندگانی که در این مورد طرح سوال یا استیضاح کنند کمک کنیم تا مسئولین بیشتر متوجه مسئولیت خود در قبال جان مردم و اعتماد آنها به نظام باشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از نسیم، احمد مازنی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در خصوص حادثه تصادف قطار سمنان با تاکید براینکه هرگونه مسامحه‌کاری در این خصوص قابل قبول نیست اظهار داشت: این حادثه در افکاری عمومی تاثیر بسیار بدی داشته است.

مازنی با اشاره به اینکه قطار همیشه به عنوان مطمئن‌ترین وسیله مسافرت‌های بین‌شهری مطرح بوده است اظهار داشت: این نگرانی وجود دارد که با سهل‌انگاری مسئولین، کارشناسان و عوامل انسانی حوادث تلخ و ناگواری از این طریق ایجاد شود و منجر به این شود که مردم بگویند ما دیگر از قطار هم استفاده نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه این حادثه چیزی نیست که بگوئیم غیرقابل پیش‌بینی یا مدیریت نبوده است تاکید کرد:‌ در مسائلی مثل این حادثه که به سرمایه اصلی ما یعنی اعتماد مردم مرتبط است حتما لازم است مسئولین و دستگاه‌های نظارتی با دقت مساله را بررسی کنند و با بررسی ابعاد مساله با هرگونه قصور و تقصیری که متوجه هرکسی در این قضیه می‌باشد بدون اقماض برخورد شود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس ادامه در خصوص ضرورت واکنش‌ به حادثه تصادف قطار در سمنان تاکید کرد: آمادگی داریم تا به نمایندگانی که در این مورد طرح سوال یا استیضاح کنند، کمک کنیم تا مسئولین بیشتر متوجه مسئولیت خود در قبال جان مردم و اعتماد آنها به نظام باشند.

وی همچنین در خصوص مسئولیت مسئولین وزارت راه در حادثه تصادف قطار با بیان اینکه به هرحال هرکسی اختیاراتی را می‌پذیرد باید به نسبت این اختیارات مسئولیت‌پذیر باشد اظهار داشت:‌ این نمی‌شود که یک کسی بگوید من رئیس یک قوه، وزیر یا نماینده مجلس هستم و اختیارات فراوانی را هم قانون به وی بدهد ولی در موقع پاسخ و مسئولیت‌پذیری شانه از زیر بار مسئولیت خالی کند.

مازنی تاکید کرد: آقای وزیر راه حتما باید درباره قضیه تصادف قطار بیشترین بررسی را داشته باشند و به نمایندگان مردم پاسخ بدهند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه قطعا در موضوع حادثه تصادف قطار مسئولیت متوجه همه عوامل است اظهار داشت: ‌اینطور نیست که یک کارمند جزء در یک نقطه از کشور دچار اشتباه یا قصور و تقصیری شود و مسئولین ارشد مسئولیتی نداشته باشند، بلکه بالاترین مقام باید در این زمینه‌ها پاسخگو باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همانطوری که تاکید کردم اعتماد مردم بزرگترین سرمایه است که ما داریم و نباید با قصور و تقصیرهای این چنینی این سرمایه را از دست بدهیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پهپاد آکینجی ترکیه وارد آسمان ایران شد +عکس
اختتامیه جشواره جام رسانه امید +عکس
روسیه از اعزام دو هواپیما و بالگرد پیشرفته برای کمک به عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور ایران خبر داد
شهیده گیلانی نخستین بانوی شهیده رسانه کشور شد
سومین مدال ژیمناستیک ایران در مسابقات جوانان آسیا
مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی و بهره برداری از سدخدا آفرین +عکس
جستجو برای یافتن بالگرد رئیسی به صورت گشت بانی نظامی
کاریکاتور| «هیچ‌انگاری» میراث بن‌گوریون در رابطه با اسرائیل و نهادهای جهانی
ادامه سیل و آبگرفتگی در مشهد +عکس
استفاده از منورهای مه‌شکن برای یافتن رئیس‌جمهور
ابراز هم‌بستگی کوبا با ایران در حادثه سقوط بالگرد رئیسی
شهادت مأمور انتظامی در نارمک تهران
نخستین کنگره بین المللی علم و قرآن +عکس
تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی
دومین قهرمانی متوالی پاراتکواندو در آسیا
صفحات فعالان فضای مجازی تحت رصد پلیس است
تذکر دادستانی تهران به برخی از افراد در پی نشر اکاذیب
محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد
چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف برای سلامتی رئیس‌جمهور دست به‌ دعا شدند
منصوری: با ۲ نفر از سرنشینان بالگرد رییس جمهور ارتباط گرفتیم
قالیباف: خداوند به برکت دعای مؤمنین رئیس‌جمهور را از گزند بلایا حفظ کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top